خرید بهترین لپ تاپ زیر ۱۵ میلیون تومان [نظرات خریداران]

اهمیت صفحه نمایش لپ تاپهای گیم نیز مورد توجه خریداران بوده که این لپ تاپ از نرخ تصویر 60Hz برخوردار میباشد و پنل و رزولوشن نیز به ترتیب IPS و 1080 در 1920 است. مقاله ای تحت عنوان بهترین لپ تاپ تا قیمت ۲۵ میلیون به پایان رسید که در این میان ۸ لپ تاپ تا ۲۵ میلیون تومان مورد بررسی قرار گرفت که شما عزیزان نظر خودرا نسبت به لپتاپ تا سقف ۲۵ میلیون تومان در نظرات برای سایر کاربران به اشتراک بگذارید. اگر دنبال خرید بهترین لپ تاپ زیر ۱۵میلیون تومان هستید، میتوانید این محصول را در لینک زیر مشاهده کنید. لپ تاپ گیمینگ لنوو لژیون یا لجیون، آخرین مدل برتر و نمونه در لپتاپهای گیمینگ زیر هزار دلاری است. درواقع شما در این پست با مواردی چون بهترین مارک لپ تاپ، بهترین محصولات زیر 40 میلیون تومان، بررسی مشخصات و پرفروش ترین محصول در این رنج قیمت آشنا خواهید شد. بنابراین میتوانید مدلی را انتخاب کنید که با بودجه شما سازگاری بیشتری دارد. آیا میتوان با این قیمت دست به انتخاب تلویزیونهای بالا رده زد و بهترین تلویزیونهای اولترا فورکا خرید؟ در هنگام خرید در این بازه قیمتی سعی کنید بهترین انتخاب ممکن را کنید!

یک لپ تاپ گیمینگ سبک و با ضخامت کم از کمپانی ایسر با قیمت 1600 دلار در میان لیست بهترینها بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون به چشم میخورد. در ضمن مشخص است که هرچهقدر یک لپتاپ گیمینگ گرانتر باشد، امکانات و ویژگیهای بیشتری دارد و میتوان آن را در لیست بهترینها گذاشت. عنوان آخرین مورد در لیست بهترین لپتاپهای گیمینگ 2019 به ام اس آی GT76 تیتان تعلق میگیرد. این لپتاپ حدود دو کیلوگرم وزن دارد و بهخطر سبکی و طراحی ظریفش، مورد توجه برخی از گیمرها قرار گرفته است. هنوز هم گیمرها و کارشناسان بر سر این قضیه اختلاف نظر دارند که این محصول بیشتر به لپ تاپ گیمینگ شبیه است یا کامپیوتر All-in-one! این مدل از لپ تاپ گیمینگ HP علاوه بر داشتن عملکرد خوب و برآورده کردن انتظارات کاربران، قیمتی اقتصادی نسبت به همتایان خود دارد و برای کسانی که میخواهند گیم را بهصورت حرفهای شروع کنند، محصول مناسبی است. البته اگر از دسته کسانی هستید که ترجیح میدهند با کیفیت Full HD بازی کنند، این نسخه از مدل Aero 17 هم تولید و عرضه میشود.

بهترین لپتاپ برای کارهای گرافیکی را چگونه انتخاب کنم؟ درباره مشخصات قطعات سختافزاری آن هم میتوان به پردازنده 7هستهای 2.2 گیگاهرتزی اینتل، پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1060 با VRAM 6 گیگابایتی، رم فوقالعاده 32 گیگابایتی، حافظه SSD 256 گیگابایت و هارد HDD یک ترابایتی اشاره کرد. مسلما با یک مدل گران قیمت با بالاترین گرافیک و بهترین نمایشگر بهترین سطح کیفیت بازی را تجربه میکنید، اما بسیاری از ما نمیتوانیم چنین سیستمی با این میزان کیفیت را بخریم. در بین همه مدلها، آنهایی که پردازندهی گرافیک GeForce MX230 استفاده میکنند، بهترین انتخاب برای گیمرها هستند. این لپ تاپ که از کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 3060 با حافظهی 6 گیگابایتی بهره میبرد مجهز به 16 گیگابایت رم با فرکانس بالاست که در کنار یک ترابایت SSD از نوع NVMe با قابلیت ارتقا و نمایشگر 144 هرتزی آن، انتخاب بسیار مناسبی برای بازی کردن محسوب میشود. این لپ تاپ از سری Helios است که جز جدیدترین لپ تاپ های گیمینگ 2020 نیز به حساب می آید.کارت گرافیک قدرتمند و رفرش ریت 144 هرتزی این لپ تاپ آن را جز برترین های هم رنج خودش کرده است.

بخوان  قطعی سراسری اینترنت در ایران (۱۳۹۸) 1 بیتی

در این سالها شاهد بودهایم که لپ تاپهای بازی از پنلهای فول اچ دی با کیفیت 1080p استفاده کرده و نرخ تازهسازی آنها در حد ۱۴۴ هرتز بوده است. در آخر برای اینکه در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ بین 40 تا 50 میلیون به شما یک لپ تاپ از برند ایسر نیز معرفی کرده باشیم باید به لپ تاپ Acer مدل Predator Helios 300 اشاره کنیم. البته در حال حاضر لپ تاپ ها طراحی بهتری دارند و این مشکلات کمتر به چشم می آیند اما باز هم شما این مشکلات را مشاهده می کنید. در نهایت اگر دانشجو هستید و نمی خواهید هزینه زیادی کنید اما گاهی اوقات بازی ها را نیز تماشا کنید لپ تاپ Lenovo Gaming 3 را به شما پیشنهاد می کنیم.به لطف کارت گرافیک GTX 1650 می توانید بازی هایی را با کیفیت متوسط با نرخ فریم متوسط انجام دهید.

به همین خاطر برخی از شما دوستان توانایی مالی خرید آن ها را ندارید به همین خاطر بهترین گزینه خرید لپ تاپ استوک مخصوص بازی است که بتوانید به علاقه مندی های خود برسید. باید گفت نوسانات ارزی این اجازه را به ما نمی دهد تا نرخ دقیقی برای خرید این لپ تاپ ها در اختیار شما قرار دهیم، چرا که این قیمت ها روز به روز در حال تغییر می باشند و لازم است تا قیمت ها را همان روز چک کنید. در این مقاله سعی کردیم به شما بهترین لپ تاپ های گیمینگ در بازه قیمتی 40 تا 50 میلیون را معرفی کنیم.

بخوان  اینترنت اشیا چیست و چه کاربردی دارد؟ 1 بیتی

لپ تاپ گیمینگ ریز بلید 15 با مشخصاتی چون پردازنده Core i7، پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1060، رم 16 گیگابایتی قابل ارتقاء به 32 گیگابایت، حافظه هارد 1 ترابایت HDD و 126 گیگابایت SSDتولید و عرضه میشود. همانطور که در لیست ارزانترینها هم به مشخصات این لپتاپ اشاره کردیم، طراحی زیبا، کیبورد راحت، اسپیکرهای قوی، CPU Core i7، رم 16 گیگابایت و حافظه SSD 128 گیگابایت آن، همگی از ویژگیهای مثبت این محصول هستند. همانطور که میدانید الین ویر یکی از گرانترین و لوکسترین برندهای لپ تاپ گیمینگ است که به صورت تخصصی روی اینگونه از محصولات کار میکند. پس از مقدار هزینهی مد نظر، دومین مورد از نکات مشاوره قبل از خرید لپ تاپ کاربرد شما از لپ تاپ یا همانطور که پرسیده شد، دلیل شما برای خرید لپ تاپ است.

این قیمت فوقالعاده نه تنها برای یک لپتاپ گیمینگ، بلکه برای یک لپتاپ معمولی هم خوب و بهصرفه است. اگر علاقه مند به خرید این لپ تاپ هستید می توانید به راحتی با مشاوره رایگان از ما این لپ تاپ را با گارانتی معتبر یک ساله خریداری کنید. اگر گیمر هستید یا علاقمند به بازیهای کامپیوتری دارید و بودجه زیادی برای خرید لپ تاپ گیمینگ ندارید پیشنهاد میکنیم به سراغ لپ تاپهای سری Omen یا Pavilion شرکت HP بروید. الین ویر بدون شک یکی از بهترین تولید کنندگان لپتاپ گیمینگ است که مدل m17 R2 را در اواسط سال 2019 عرضه کرد و توجه گیمرها و حرفهایهای زیادی را به خود جلب کرد. این لپ تاپ با داشتن کارت گرافیک بالا و پردازنده Core i7 نسل دهم و سیستم کولینگ مناسب یکی از لپ تاپهای پر طرفدار سری K شرکت ایسوس محسوب میشود و توانسته است کاربران زیادی را به سمت خود جذب کند. وجود پردازنده Core i5 نسل نهم، پردازنده گرافیکی Nvidia GTX 1660 Ti Max-Q، رم 16 گیگابایت، حافظه SSD 512 گیگابایت و صفحه نمایش 15.6 اینچی، یعنی دل بیشتر مشخصههای G3 15 را حداقل یک پله ارتقاء داده است. این محصول پردازنده 9 هستهای اینتل، پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 2080، رم 64 گیگابایتی، دو هارد SSD 512 گیگابایتی، صفحه نمایش 17.3 اینچی با رزولوشن انتخابی Full HD و 4K دارد.

اگر شما هم برای انجام کارهایتان نیاز به یک صفحه نمایشگر بزرگ داشته باشید، انتخاب لپتاپ Dell Vostro 3500 – G میتواند برایتان بهترین انتخاب باشد. پیشنهاد می کنیم اگر با قیمت پایین نیاز به یک لپ تاپ قدرتمند دارید ، سری لنوو Legion را انتخاب کنید ، در غیر این صورت سایر مدل ها می تواند گزینه های خوبی باشد. اولترابوک ها از ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار هستند. دو مشخصه بد برای این محصول ذکر شده است که بهنظر میرسد با توجه به قیمت آن مشکل خاصی نباشد. اما از طرفی LAPTOP مشکلات دست و پاگیر کامپیوترهای pc همانند حجم بالا و ایجاد مشکل در زمان عدم دسترسی به برق شهری را ندارد. باتری آن هنگام بازی تا 5 ساعت شارژ نگه میدارد که زمان قابل توجهی محسوب میشود. صفحه نمایش این محصول هم Full HD است که طبق نظر گیمرهای حرفهای و کارشناسان به 4K ترجیح داده میشود.

بخوان  نیمنگاهی به مهمترینهای جهان دیجیتال و ارتباطات در سال ۲۰۱۱ - DW - ۱۳۹۰/۱۰/۶ 1 بیتی

صفحه نمایش و کیبورد آن میتوانست کیفیت بهتری داشته باشد. درست است که کیفیت تصویری 4K واقعاً شفاف، قابل باور و نزدیک به طبیعی است، اما معمولاً در بسیاری از لپتاپها پخش تصویر بازی با کُندی و اختلال همراه میشود، ضمن اینکه Full HD هم به اندازه کافی رضایتبخش و کاربردی است. این لپ تاپ گیمینگ ایسوس علاوه بر داشتن عملکرد خوب و حرفهای، صفحه نمایش و رنگهای شفاف در پخش تصاویر و همچنین قیمت خوب 950 دلاری در بازار جهانی دارد. در کل لپ تاپ ایسر Nitro 5 AN515 سیستمی دارای سخت افزار قوی، کیفیت ساخت بسیار خوب، امکانات جانبی و پورت های کامل و در نهایت قیمت بسیار خوب است.

پردازنده اینتل 7 هستهای آن 2.2 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آن Nvidia GeForce GTX 1050 با 4 گیگابایت VRAM است. لپ تاپ Acer Aspire 3 A315 – 58 – 320P دارای پردازندهی نسل یازدهم Core i3-1115G4 با فرکانس پایه 3.0 گیگاهرتز و فرکانس بوست 4.1 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی مجتمع Intel UHD Graphics بوده و از 4 گیگابایت حافظه رم DDR4 بهرهمند است. کیفیت مانیتور این سیستم FULLHD است و برای کارهای گرافیکی مناسب است و تصاویر را با کیفیت مناسب نشان میدهد. برای نشان دادن کارت گرافیکهای مینیمایز شده از پسوند M و یا Max-Q استفاده میشود. از ویژگیهای آن میتوان به پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce GTX 1060 Max-Q با VRAM 6 گیگابایتی، پردازنده اصلی 7 هستهای 2.2 گیگاهرتزی اینتل، رم 16 گیگابایتی به همراه حافظه یک ترابایتی HDD اشاره کرد. پردازنده اینتل Core i9 و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 2070 Max-Q هر دو از بهترینهای این صنعت هستند و در لپتاپ گیگابایت ائرو 17 بهکار رفتهاند. ضمن اینکه پردازنده Core i9 و پردازنده گرافیکی NvidiaRTX2080 از بهترین قطعاتی هستند که یک لپتاپ گیمینگ میتواند داشته باشد. و اینکه دو قطعه هارد و رم قابل تعویض هستند یعنی اگه شما از قدرت این دو قطعه ناراضی باشید میتونید اون ها رو تعویض کنید.