نسخه بتای iOS ۱۶ و iPadOS ۱۶ در دسترس عموم قرار گرفت

موارد جدید و جالب دیگری نیز در این نسخه وجود دارد، برای مثال آیپد یک برنامه آب و هوا و یک سیستم چندوظیفه‌ای جدید به نام Stage Manager دریافت می‌کند.


برنامه پیام‌ها نیز به‌روزرسانی‌هایی را دریافت کرده است، از جمله پشتیبانی از ویرایش، حذف و علامت‌گذاری پیام‌ها به‌عنوان خوانده‌نشده.

بیشتر بخوانید




منبع

از آنجایی که این، اولین نسخه بتا عمومی این سیستم عامل‌ها هستند، نباید انتظار داشته باشید که بی عیب و نقص باشند و احتمالاً مشکلات زیادی داشته باشند، بنابراین توصیه نمی‌شود که نسخه بتا را روی گوشی یا تبلت اصلی خود نصب کنید.

iOS ۱۶ دارای یک صفحه قفل است که می‌توان آن را با والپیپرها، ساعت‌ها و ویجت‌های مختلف سفارشی سازی کرد. در این نسخه از چندین صفحه قفل نیز پشتیبانی می‌شود.

آیپد با iPadOS ۱۶

اپل نسخه‌های iOS ۱۶ و iPadOS ۱۶ خود را در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود (WWDC) در ماه گذشته معرفی کرد و از آن زمان تاکنون چند نسخه پیش‌نشر را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرده است. با این حال، از امروز کاربران می‌توانند در آزمایش نسخه‌های آینده نیز شرکت کنند، زیرا برنامه بتا عمومی اکنون برای iOS ۱۶ و iPadOS ۱۶ فعال است. این بدان معنا است که اگر آیفون یا آیپد سازگار دارید، اکنون می‌توانید در برنامه بتا ثبت‌نام کنید.

بخوان  مایکروسافت اج در اندروید می‌تواند به زودی افزونه‌هایی دریافت کند تا شما را از کروم وسوسه کند