نمایش آینده هولوگرام‌ها در نمایشگاه CES



شرکتی به نام هولوکانکتز(Holoconnects) سه محصول را به نمایش می‌گذارد که می‌تواند هولوگرامی را به تصویر بکشد.

به گزارش ایسنا، هولوگرام‌ها مدت‌ها تنها در داستان‌های علمی-تخیلی‌اند، اما اکنون به لطف تلاش شرکت هولوکتز که ارائه‌دهنده فناوری پیشرو راه‌حل‌های هولوگرافیک است که بر روی هوش مصنوعی است، تبدیل شده است.

این شرکت با فناوری هولوگرام واقعی و بسیار پیشرفته خود را که می‌توان تصاویر هولوگرافیک سه بعدی از افراد، محصولات یا لوگوها ایجاد کند، شرکت‌کنندگان در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ را به خود خیره کرد.

به نقل از آی‌ای، محصولات این شرکت شامل هولوباکس(Holobox)، ماژولار هولوباکس(Modular Holobox) و هولوباکس مینی(Holobox Mini) هستند که می‌توانند هولوگرام هر چیزی را که می‌خواهند، مانند خود، علاقه‌مندی‌ها یا لوگوی برندهای علاقه‌مندی‌ها را داشته باشند. نمایش بگذار.

از این دستگاه‌ها بسیار آسان استفاده می‌شود و برای نمایش هولوگرام دلخواه خود تنها به برق و اینترنت نیاز دارد.

این دستگاه‌ها همچنین دارای یک سیستم لمسی هستند که می‌توان آن را با هولوگرام‌ها در اختیار داشت و آنها را کنترل کرد.

هولواکس و هولوباکس مینی در رنگ‌های مشکی، سفید یا طراحی سفارشی موجود هستند و تجربه‌های مختلف و غوطه‌وری را می‌دهند.

دستگاه هولوباکس ماژولار برای گوگل و سیستم عامل اندروید طراحی شده است و می‌تواند برای هر فضا یا نیازی به ایجاد هولوگرام‌های بزرگ از ماشین‌ها یا حیوانات استفاده شود.

فناوری هولوگرافی شرکت هولوکانکتز کاربردهای متعددی در صنایع مختلف از جمله گردشگری، تبلیغات، آموزش، سرگرمی و غیره دارد.

آندره اسمیت، بنیان‌گذار و مدیر عامل این شرکت می‌گوید: ما در پیشبرد مرزهای نوآوری و تبدیل چیزهای معمولی به چیزی خارق‌العاده در حال پیشرفت هستیم. ما معتقدیم که فناوری ما می‌تواند بر تمام بخش‌های صنعت تأثیرگذار باشد و به جهانی پایدارتر کمک کند. نمایشگاه CES سکوی عالی برای ما می‌توانیم که می‌توانیم در آن با نوآوران برجسته جهان ارتباط برقرار کنیم و امکانات بی حد هوگرام را به نمایش بگذاریم.

بخوان  گام مهم دانش در جهت افزایش طول عمر

مارک هیمسترا یکی از اعضای تیم فروش این شرکت در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ به سوالات این شرکت و محصولاتش پاسخ داد. وی در مورد این محصول شرکت گفت که می‌توان هولوگرامی هر چیزی مانند افراد، محصولات یا لوگوها را نشان دهد. او توضیح داد که استفاده از محصولات آنها بسیار آسان است و فقط به برق و اینترنت نیاز دارد تا هولوگرام را در هر نمایش دهنده.

زمانی که از این فناوری استفاده می‌شود، به صنایعی از جمله گردشگری، تبلیغات، آموزش و سرگرمی اشاره می‌کند که می‌توان در آنها از این محصولات استفاده کرد.

مارک همچنین در مورد استفاده از فناوری و شرکای این شرکت انجام می دهد که در حال حاضر از این شرکت به روش های مختلف استفاده می کنند. به عنوان یونیسف با هولو برای ایجاد هولوگرام‌هایی که به عنوان مثال برای افزایش و اهداف آنها توضیح می‌دهند، همکاری کرده‌اند.

هنگامی که از نظر تفاوت بین فناوری آنها و سایر آواتارها یا تصاویر مجازی موجود در بازار پرسیده شد، توضیح داد که فناوری آنها هولوگرام‌های واقعی و ساختاری را بر اساس خصوصیات هوش مصنوعی و کشف ماشین ایجاد می‌کنند. هولوگرام‌های آنها برای ثبت، صدا و حرکات شخص یا شیء مورد نظر طراحی شده‌اند و همچنین جلوه‌های سه بعدی دارند.

وی در رقابت در بازار هولوگرافی نیز ارزیابی کرد که آنها رقبایی دارند، اما به اعتقاد وی، هولوکانکتز بهترین فناوری و قیمت را دارد. به گفته، محصولات آنها مقرون به صرفه‌تر و محدودیت پذیرتر از رقبا هستند. همچنین گزینه‌های سفارشی‌سازی آنها مانند هولوباکس ماژولار را ارائه می‌دهند که می‌توانند هولوگرام‌های بزرگتری از اتومبیل‌ها یا حیوانات ایجاد کنند.

بخوان  عقب ماندگی فناوری در پالایشگاههای کشور وجود دارد

مارک میگوید، آنها چندی هستند که وارد بازار ایالات متحده شده اند و دفتری در میامی تأسیس کرده اند که از چند ماه پیش شروع به کار کرده است.

آنها آخرین نوآوری خود یعنی هولوباکس ماژولار را در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ به نمایش گذاشت که از ترکیبی از هولوباکس برای ایجاد هولوگرام‌های بزرگتر و بهتر تشکیل می‌شود.

در نهایت، مارک گفت که این شرکت از زمان خود در سه سال پیش، قابل توجهی را تجربه کرده است. آنها هم اکنون ۲۵ کارمند دارند و هر سال بیش از صد درصد رشد می‌کنند. هولوکانکتز همچنین بازار خود را گسترش داده است و سرمایه و شرکایی در سراسر جهان دارد. آنها به مجموعه های خود افتخار می کنند و در مورد آینده هیجان انگیز هستند.

انتهای پیام



منبع