نگاهی به برخی از جالب‌ترین ویژگی‌های «چت جیپیتی»

چت جیپیتی در نکات ساده کدنویسی، نمایش خطاها و موارد از این دست به توسعه‌دهندگان و مهندسان کمک بسیاری است. همچنین این چت‌بات‌ها می‌توانند یک بازی کامل را به تنهایی کدنویسی کند.

در طی معرفی GPT-4، گرگ براکمن (Greg Brockman)، مؤسس OpenAI دارای قابلیتی را نشان داد که همه را متحیر کرد. با این حال، یکی از آنها فوق‌العاده خاص بود. براکمن به GPT-4 یک طرح دستی از یک وب سایت را نشان داد و به طور معجزه آسایی، این هوش مصنوعی آن را به یک وب سایت کارآمد تبدیل کرد.

تبدیل طراحی دستی به یک وب سایت

در نسخه‌های بعدی، جت جی‌پی‌تی تنها می‌توانست متون را بفهمد و بر اساس آن پاسخ دهد، اما شرکت «OpenAI» قابلیت تبدیل تصویر به متن را به جدیدترین مدل خود اضافه می‌کند که به نظر می‌رسد بهتر از انتظار کار می‌کند. می‌توان هر بار تصویری را به آن نشان داد و پاسخ‌های دقیق دریافت کرد.

دستور پخت غذاها

یک کاربر توییتر موفق شده است با استفاده از این هوش مصنوعی یک بازی «Snake» را در کمتر از ۲۰ دقیقه بدون دانش جاوا بسازد. او برای تکمیل کار خود از GPT-4 و نرم افزار Replit کمک گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از جی‌هکس، تعداد زیادی از افراد در صنایع مختلف از مدل زبانی بزرگ استفاده می‌کنند. در ادامه چند مورد از جالب‌ترین کارهایی که توسط چت جیپیتی انجام شده است، مرور می‌کنید.

انتهای پیام



منبع

کد نویسی کامل یک بازی رایانه ای

یک کاربر توییتر تصویری از داخل یخچال خود به GPT-4 داد و این هوش مصنوعی در کمتر از 60 غذا با استفاده از آن مواد اولیه ارائه شد. این معنی است که شما می‌توانید غذای خود را در کمتر از 60 درصد مشخص کنید و دردسر را برای غذای بین می‌رود جستجو کنید.

بخوان  اگر 3 مشکل بزرگ را برطرف نکند، Mastodon به عنوان "توئیتر بعدی" به Hive بازنده خواهد شد

داوطلب مجازی

اپلیکیشن «چشم‌های من باش» (Be My Eyes) یک اپلیکیشن دانمارکی تلفن است که تلاش می‌کند اشیاء را تشخیص دهد و با چالش‌های روزمره را برای افراد نابینا و کم بینا آسان‌تر کند. این اپلیکیشن یک فرد نابینا یا کم بینا را به یک داوطلب بینا متصل می‌کند تا به صورت زنده در انجام کارهایش کمک کند.

شرکت «OpenAI» به تازگی از آخرین مدل زبانی هوش مصنوعی خود، یعنی GPT-4 رونمایی کرده است. این هوش مصنوعی عصری را آغاز کرده و قابلیت‌های جدید و جالبی دارد.

شرکت «OpenAI» و اپلیکیشن «چشم‌های من باش» پیش از انتشار نسخه GPT-4 با همکاری مشترک. این اپلیکیشن دانمارکی در روز به معرفی این نسخه از هوش مصنوعی از قابلیت‌های جدید با پشتیبانی GPT-4 رونمایی کرد. به لطف قابلیت تبدیل تصویر به متن، دستیار مجازی GPT-4 امکان کمک بصری در لحظه به افراد نابینا و کم بینا را می‌کند.