هدف ابزارهای جدید پریمیر پرو با هوش مصنوعی این است که ویرایش ویدیو را بسیار آسان‌تر کند

تغییرات برای پس از اثرات بیشتر بهینه‌سازی‌هایی مانند «انتخاب سریع‌تر لایه جدول زمانی… [and] میانبرهای صفحه کلید جدید برای Track Mattes قابل انتخاب. اکنون پانل Properties گزینه های حساس به زمینه را بر اساس انتخاب نرم افزار نمایش می دهد تا ابزارها راحت تر در دسترس باشند. به علاوه، شما مجبور نیستید در میان پیچ و خم منوها جستجو کنید. مسلماً بزرگ‌ترین تغییر، افزودن ابزارهای ACES (سیستم رمزگذاری رنگ آکادمی) و OpenColorIO برای اطمینان از ثابت ماندن کیفیت فیلم هنگام «اشتراک‌گذاری دارایی‌ها با سایر برنامه‌های پس از تولید» است.

علاوه بر این، Adobe در حال استفاده از برخی ابزارهای همکاری است. برای مثال، Sequence Locking به ویرایشگران اجازه می‌دهد تا قسمتی از یک ویدیو را قفل کنند «بنابراین ویدیو فقط برای مشاهده» برای دیگران باشد. کار در حالت آفلاین، همانطور که از نامش پیداست، به شما امکان می‌دهد به کار آفلاین ادامه دهید، در آنجا می‌توانید تغییرات خود را در فرصتی دیگر بدون ایجاد مشکل در ویرایش‌های دیگران آپلود کنید. و شاخص‌های حضور وجود دارد که نشان می‌دهد چه کسی روی چه چیزی کار می‌کند.

بر کسی پوشیده نیست که نرم افزار Adobe گران است و حداقل می توان گفت که کاربرپسندترین نرم افزار نیست. اگر به دنبال گزینه های دیگری هستید، حتماً فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین جایگزین های افتر افکت برای سال 2023.



منبع

ما با Adobe تماس گرفتیم تا ببینیم آیا راهی وجود دارد که کاربران بتوانند این ویژگی ها را قبل از انتشار امتحان کنند. یکی از نمایندگان شرکت به ما گفت که مردم می توانند دانلود کنند Premiere Pro Beta (در برگه جدید باز می شود) تا فقط ویرایش مبتنی بر تست را به دست آورند. بقیه به روز رسانی “در نمایشگاه NAB 2023 (انجمن ملی پخش کنندگان) از 15 تا 19 آوریل در لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهد شد. برای کسانی که نمی روند، فقط باید منتظر بمانید تا زمان عرضه رسمی در می 2023 تنظیم شود.

بخوان  صبورترین فضانورد ناسا درگذشت

از هر ویرایشگر ویدیویی بپرسید و آنها به شما خواهند گفت که پایان تولید ممکن است برای همیشه طول بکشد. در تلاش برای کاهش حجم کار، Adobe در حال حاضر روی تعدادی ویژگی ویرایش جدید برای نرم افزار Premiere Pro و After Effects خود کار می کند.

دیگر ویژگی های قابل توجه در این به روز رسانی شامل شتاب پردازنده گرافیکی برای فرمت های حرفه ای انتخاب شده مانند Sony Venice V2، پشتیبانی از چهار زبان جدید مانند سوئدی در گفتار به متن، به علاوه ذخیره خودکار پس زمینه است. این شرکت همچنین ادعا می‌کند که این سریع‌ترین نسخه تا به حال پریمیر پرو به لطف برخی «بهبودهای قابل توجه در زیر هود» است، اما به غیر از شتاب GPU ذکر شده، Adobe جزئیات دقیقی در مورد اینکه چقدر بهتر است ارائه نمی‌کند.

تاثیر بر افترافکت

بین دوتا، Premiere Pro در حال گرفتن سهم شیر از ارتقاء ورزشی برخی ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در بسته بندی آن (در برگه جدید باز می شود). ویرایش مبتنی بر متن، به ویژه، از چارچوب هوش مصنوعی Sensei این شرکت برای «به‌طور خودکار» استفاده می‌کند. [analyze] و [transcribe] کلیپ ها» به متن. به این ترتیب، ویرایشگر یا تهیه‌کننده دیگری می‌تواند متن گفته شده را همانطور که ظاهر می‌شود بگیرد و سپس آن را به هر ترتیبی در جدول زمانی یک ویدیو بچسباند. برای کمک بیشتر به سازگاری، ادوبی «نقشه‌برداری خودکار آهنگ و تشخیص رنگ گزارش» را معرفی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد «ترکیب» را انجام دهند.HDR فیلم (محدوده دینامیکی بالا) از منابع مختلف» در یک پروژه. این می تواند نیاز به تغییر دستی فیلم را برای داشتن ظاهری یکنواخت برطرف کند.

بخوان  آیفون 15 قدرتمندتر می‌شود