همه چیز درباره ساعت بن تن و دنیای کودکان

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی و توجه به محرومان به عنوان یکی از شاخصه های فعالیت کانون های فرهنگی مساجد گفت: کانون منتظران ولی عصر(عج) در رواق همدلی طرح ملی ایران قوی برتر شد. « حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص کسب رتبه برتر کانون فرهنگی منتظران ولیعصر(عج) در رواق همدلی گفت: بخش رواق همدلی مرتبط با طرح رزمایش مواسات و همدلی است که در این خصوص نیز فعالیت های ویژه و مستمری از طرف تمامی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به ویژه کانون فرهنگی هنری منتظران ولیعصر(عج) محقق شد. اریک هابسبام در کتاب عصر امپراتوری مورد سیر تحول اقتصاد ، سیاست ، هنر ، علوم و زندگی فرهنگی اروپا از اوج انقلاب صنعتی تا جنگ جهانی اول بحث می کند. «فرهنگ» همان که مقام معظم رهبری، آن را از اقتصاد بالاتر میداند و همچون «نفس کشیدن» تعبیر میکند. امکان تبدیل شدن به موجوداتی مختلف و جابهجایی بین آنها، جنگیدن با انواع دشمنان و گشت و گذار در محیطی وسیع آنقدرها هم خالی از لطف نیست؛ پس به بن تن کمک کنید مثل همیشه قهرمانی باشد که در مقابل هر موجود شروری ایستادگی میکند و او را به نابودی میکشاند.

طرح بن تن لباس تم تولد از طرح های پرفروش می باشد چرا که انتخاب تم تولد کودک همیشه برای والدین یکی از دغدغه ها و انتخاب های مهم به حساب می آید زیرا کودک باید از تم خوشش بیاید به همین سبب تم بن تن برای تولد از انتخاب های والدین برای فرزندان پسر خود می باشد. شما با خرید یک ساعت مچی ماشینحسابدار میتوانید همیشه و در هر جا ماشین حساب را همراه خود داشته باشید. توجه داشته باشید که ساعت های بن تن در حال حاضر در فروشگاه های اینترنتی در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ موجود است.

«علی اصغر حيدری بنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم عصر شعر به مناسبت ۱۴ خرداد بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور شاعران و به همت کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار شد. حيدری بنی گفت: مراسم عصر شعر به مناسبت ۱۴ خرداد بزرگداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور شاعران و به همت کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، به همت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، مرکز امور نوآوری و شتابدهی شهید ستاری و روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان جشنواه ملی عصر کرونایی ویژه دانشجویان، اساتید، کارمندان د و صنعتگران سراسر کشور برگزار میشود.

ایسنا/فارس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس با اشاره به اهمیت استفاده از ابزار هنر در شرح و بسط عدل و عدالت در جامعه، یادآور شد که گاه یک متن ادبی و شعر، در اصلاح فرد و جامعه تاثیرگذارتر از رای قاضی است. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، قاضی سید مصطفی بحرینی، در اختتامیه نخستین جشنواره “عصر شعر عدالت” که به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان فارس برگزار شده بود، با اشاره به اهمیت عدل و عدالت در کلام مولای متقیان حضرت علی (ع) که میفرمایند”العدل اقوی اساس” عدل سنگ زیرین بنیاد اسلام است، گفت: انبیاء و اولیای الهی مردم را به عدل و عدالت دعوت کردند و در واقع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه عدل و داد بنا و پایه ریزی گردیده و عدل و عدالت، محوری است که افراد جامعه را به هم نزدیک و در کنار یکدیگر قرار میدهد. به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اولین نشست «عصر فرهنگی انقلاب اسلامی» عصر چهارشنبه در دفتر خبرگزاری فارس خراسان رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و تقدیر از احمد منصوب نقاش انقلاب اسلامی برگزار شد.

بخوان  خرید اینترنتی پیراهن مردانه آستین کوتاه، آستین بلند و اسپرت مردانه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عباس زارع بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری اختتامیه همایش ملی مازندران شناسی و الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت به تاریخ اول خرداد در دانشگاه مازندران خبر داد و اظهار کرد: این همایش در دو نوبت صبح و عصر و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در سالن کنفرانس دانشکده هنر و معماری دانشگاه مازندران ساعت بن تن قیمتش چنده برگزار خواهد شد. به گزارش جام جم آنلاین آذربایجان شرقی ، احمد حمزه زاده روز سهشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژهها شامل ۱۷ هتل و چهار هتل آپارتمان و مهمانپذیر، ۲۴ واحد سفرهخانه سنتی، ۲۸ مجتمع گردشگری، هشت اردوگاه گردشگری، هفت اقامتگاه بومگردی، ۲ اقامتگاه سنتی، یک طرح مربوط به ایجاد محیطها و پارکهای طبیعتگردی و گردشگری، سه واحد پذیرایی و انواع غذاخوریهای منفرد بینراهی، سه طرح مجتمع تفریحی و سرگرمی، یک مجموعه تأسیسات اقامتی و پذیرایی واقع در مجتمعهای خدماتی و رفاهی بینراهی و ۲ مرکز آبدرمانی است.

این پژوهش، وضع شیعیان امامی مذهب در دوران حاکمیت سلجوقیان و فهم نحوه عمل آنان، که به تداوم موجودیت و افزایش نفوذشان منجر گردید را در سه عرصه سیاسی، اعتقادی و اجتماعی تبیین کرده است. حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد عابدین زاده» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه روشنگری درباره انتخابات و تبیین دلایل حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف مهم مسجدی ها، هیئتی ها و حوزویان است، اظهار کرد: مسجد حضرت ولیعصر(عج) به همین منظور با تلاش و همکاری پایگاه بسیج حوزه علمیه سفیران هدایت امام صادق (عج) در هر دوره از انتخابات نشست های بصیرت افزایی را با حضور شخصیت های برجسته سیاسی، فرهنگی و اقتصادی برگزار می کند. سیدناصر نعمتی، مدیر خبرگزاری فارس خراسان رضوی در این نشست اظهار کرد: یک دینی را نسبت به فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی داریم که باید آن را ادا کنیم، به همین خاطر تصمیم گرفتیم سلسله نشستهایی را در حوزه فرهنگ و رسانه داشته باشیم و از کسانی که در حوزه انقلاب اسلامی فعالیت دارند به اندازه بضاعت خودمان تقدیر کنیم و دین خودمان را در این حوزه ادا کنیم.

بخوان  تکنولوژی، به بازار رقابتی نیاز دارد 1 بیتی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید وامق کارشناس علوم قرآن و فرهنگ اسلامی در یادداشتی ویژه شیرازه، در خصوص زدودن مهجوریت قرآن در ماه مبارک رمضان نوشت: با یک بررسی کاملا ساده میتوان اسلام را دینی صد درصد فرهنگی قلمداد کرد. «میثم فریدونی»، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با تاکید بر حضور و فعالیت همه جانبه ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد در برهه های مختلف اجتماعی و فرهنگی کشور به تشریح برنامه های کانون جوانان منتظر حضرت مهدی (عج)مهربان پرداخت. به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل امور فرهنگی و تبلیغی بانوان سازمان تبلیغات اسلامی در این نشست، با قدردانی از اهتمام و تلاش بانوان یاران پیشرفت در حوزه ترویج فعالیت های امور بانوان، اظهار کرد: در حال حاضر فراخوانی بهمنظور حضور حداکثری زنان در مسائل مختلف اجتماعی همچون اندیشه ورزی، عرصه تبلیغ، عرصه تولید محصولات و خدمات فرهنگ مدار، عرصه اجتماعی مردمی منتشر شده است. غفاری با بیان اینکه کرونا موجب شده اهمیت و جایگاه فعالیت فرهنگی دانشجویان احساس شود، گفت: فعالیت های فرهنگی دانشجویان نقش اکسیژن را در حوزه تعلیم و تربیت بازی می کنند. به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجتالاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب در شانزدهمین نشست علمی در رواق میقات که از سوی مدیریت آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری برگزار شد، با اشاره به سیره امام صادق (ع) در نگاه امام خمینی عنوان کرد: عصر امام صادق (ع) وانتقال قدرت از بنیامیه به بنیعباس ظرفیتی را برای امام و اصحابشان فراهم کردکه علاوه بر مسایل فردی اسلام به مسایل سیاسی- اجتماعی نیز پرداخت و امام راحل نیز برخی از آنها را در آثار خود ذکر کرده که تنها به گوشهای از آنها اشاره خواهیم کرد.

کامل گلباغی از برگزاری عصر شعر قرآنی و مناجات خوانی کریمانه در استان کردستان خبر داد. کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کردستان امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه استان عصر شعر قرآنی و مناجاتخوانی کریمانه در سنندج برگزار میشود. بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی تهران نشست فرهنگی-عقیدتی با موضوع «ولایت فقیه و امام خمینی (ره) در نگاه رزمندگان دفاع مقدس» را عصر امروز جمعه ۱۴ خرداد، برگزار میکند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی تهران نشست فرهنگی-عقیدتی با موضوع «ولایت فقیه و امام خمینی (ره) در نگاه رزمندگان دفاع مقدس» را برگزار میکند. موضوع بعدی ظواهر بسیار جذاب همین ساعت ها میباشد که اهمیت بستن آن بر روی دست، کودکان احساس اقتدار بخش اعظمی می نمایند و فراوان برای آن ها دوست داشتنی است. پسرها شخصیت کارتونی بن 10 را بسیار دوست دارند و گاهی اوقات می خواهند یک روز در جای او باشند و بتوانند قدرت جادویی او را تجربه کنند. شاخصهای بورسی امروز صعودهای چشمگیری را تجربه کردند به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۳۹ هزار واحد افزایش یافت.

بخوان  معرفی و دانلود PDF کتاب مروری بر تکنولوژی پزشکی هسته‌ای آن ام استیوز کتابراه | 1biti

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «غلامرضاغفاری» عصر امروز(26اردیبهشت) در مراسم مجازی اختتامیه جشنواره رویش در دانشگاه امام محمدباقر(ع) مرکز مازندران، بیان کرد: بی گمان دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از دانشگاههای بزرگ کشور و یکی از ظرفیتهای ویژه برای رشد، توسعه و پیشرفت کشورمان است، نقشی که این دانشگاه برعهده دارد این است که پا به پای رشد علمی در حوزههای بالینی جامعه حرکت میکند. اخبار فرهنگی – به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، جلال ستاری نویسنده و پژوهشگر عصر امروز در سن 90 سالگی درگذشت.ستاری بیش از 100 کتاب در زمینههای افسانهشناسی، ادبیات نمایشی و نقد فرهنگی به رشته تحریر درآورده یا ترجمه کردهاست. غلامرضا غفاری امروز در مراسم اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی، هنری و اجتماعی پروین اعتصامی که به صورت مجازی حضور داشت افزود: ادبیات هر عصر آیینه بازنمایی مناسبات اجتماعی و فرهنگی آن عصر است و دارندگان ادبیات، نگاه عالمانه به سرزمین و جامعه خود دارند و آن را در قالب تولیدات به تصویر می کشند و در اختیار دیگران قرار می دهند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پژوهشگاه میراثفرهنگی و گردشگری، مصیب امیری در نشست مجازی نقد و بررسی کتاب گیلان عصر قاجار در عکسهای دیمیتری ارماکوف، با ارزشمند خواندن این اثر تصریح کرد: پس از اختراع عکاسی، گسترش آن و پیشرفت فنون عکاسی در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی عکس به عنوان پدیده نوظهور و به عنوان سند نانوشتاری مهم به انبوه مدارک و اسناد و دستآوردهای انسان افزوده و با گذشت زمان خود به عنوان میراث بصری به آیندگان منتقل شد. فرارو- قیمت هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی ملی طی نیمه اول معاملات امروز سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ با ۱۷۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ روز دوشنبه ۲۷ هزار و ۴۱۵ تومان بود. مدیر مسئول کانون جوانان منتظر حضرت مهدی (عج) مسجد امام حسین (ع) مهربان، برگزاری جشن نیمه شعبان در مسجد به همت و حضور جوانان منطقه را گام اول تاسیس کانون عنوان کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار قم فردا ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفرصادق(ع) به مهمترین خصوصیات اخلاقی ایشان اشاره کرد و اظهار داشت: امام صادق(ع) مصداق بارز انسان کامل است که جامعیت صفات حسنه و عمل بر اساس تکلیف و رضایت پروردگار در تمام عمر با برکتشان معلوم است.