هوا مقصر آسم کودکان

آمریکایی‌ها در مطالعه اخیرشان بیان کرده‌اند که در کودکان با آلاینده‌های خاص موجود در هوای مرتبط هستند.

هیو آچینکلوس، سرپرست مطالعه گفت: ارتباط قوی بین آلاینده‌های هوای خاص در میان کودکان در جوامع شهری فقیر و استفاده از آسم‌های غیر فعال نشان می‌دهد که هوای سلامت انسان را بهبود می‌بخشد.

در مطالعه حاضر، هوای رابطه بین سطوح آلاینده و حملات هوایی آسم را که در غیاب بین ۲۰۸ کودک ۶ تا ۱۷ ساله که به آسم مستعد مبتلا هستند و در محله‌های کم درآمد یکی از ۹ شهر آمریکا زندگی می‌کردند، بررسی کردند. . سپس در یک گروه مستقل از 189 کودک 6 تا 20 ساله به آسم که در محله‌های کم درآمد چهار شهر ایالات متحده آمریکا می‌کردند، ادامه می‌دهند.

به گزارش ایسنا و به نقل از تی ان، مطالعات انجام شده توسط مؤسسه ملی بهداشت آمریکا نشان می دهد که سطح متوسط ​​دو آلاینده هوا به نام ازن و ذرات ریز/ذرات معلق با فعالیت های غیر فعال در کودکان و نوجوانان که در مناطق شهری کم درآمد زندگی می کنند، مرتبط است.

این مطالعه همچنین ارتباط بین قرار گرفتن در معرض این دو آلاینده و تغییر مولکولی در مسیر حرکت‌های هوایی کودکان در طول مسیر حرکت آسم‌های غیرمجاز را برای شناسایی کرد و مکانیسم‌های بالقوه‌ای را برای این کار نشان می‌دهد. طبق گفته‌های این مطالعه، این مطالعه یکی از اولین مطالعاتی است که بالاتر از آلاینده‌ها هوای خاص بیرون را در مکان‌های خاص با تغییراتی در مسیرهای هوایی شهری در طول عملیات هوایی که توسط ویروس‌های تنفسی ایجاد نمی‌شود، مرتبط می‌کند. این یافته‌ها در مجله The Lancet Planetary Health منتشر شد.

بخوان  زمان پرتاب موشک فالکون هوی مشخص شد

آسم ناشی از مزمن مجاری هوایی است. در طول حمله آسم، پوشش راه‌های هوایی متورم می‌شود، حرکت‌های هوایی در اطراف راه‌های هوایی منقبض می‌شوند و راه‌های هوایی مخاطی را علاوه بر تولید می‌کنند و به طور قابل‌توجهی فضای فضایی هوا را به داخل و خارج از ریه‌ها می‌کنند. کودکانی که در محیط شهری شهری در ایالات متحده زندگی می‌کنند، بیشتر در معرض خطر به آسم مستعد هستند.

با توجه به یافته‌های مطالعه، توسعه و آزمایش‌های مختلف برای کاهش هوا و افزایش سطح سلامت کودکان است. این استراتژی‌ها ممکن است شامل درمانهایی باشند که برای مقابله با مضر سطح آلاینده‌های هوای بیرون بر روی پاسخ‌های افزایشی‌های هوایی مرتبط با آسم‌های غیر ویروسی و دستگاه‌هایی که برای نظارت بر روی سطح آلاینده هوای بیرون برای اطلاع‌رسانی مدیریت آسم طراحی شده‌اند، می‌شوند.

انتهای پیام



منبع