هوش مصنوعی Bing مایکروسافت با استفاده از ChatGPT با دانش محلی بیشتر هوشمندتر می شود

هوش مصنوعی بینگ مایکروسافت به تازگی چند پیشرفت بیشتر داشته است، از جمله پیشرفت هایی که می تواند ربات چت را در ارائه توصیه های متناسب بر اساس منطقه محلی شما بسیار مفیدتر کند.

بدیهی است که تقویت عملکرد هوش مصنوعی Bing برای انجام بهتر درخواست‌های محلی، حرکت مهمی است. داشتن یک هوش مصنوعی کاملاً آواز و رقصنده (شما قبلاً از ربات چت خواسته اید تا برای شما آواز بخواند، درست است؟) خوب نیست، اگر هنگام ارائه توصیه های اولیه در مورد مکان ها و خدمات نزدیک شما به طرز شرم آور سقوط کند.

به ما گفته شده که Bard توانایی بیشتری پیدا خواهد کرد و در اواخر این هفته پیشرفت هایی در مهارت های استدلال خود دریافت خواهد کرد، و به اندازه کافی واضح است که گوگل تشخیص می دهد که باید با هوش مصنوعی رقیب خود سریعتر حرکت کند. در عین حال، همانطور که در راه اندازی Bard دیده می شود، نمی تواند از عهده هیچ اشتباهی برآید (و منصفانه باید بگوییم که با راه اندازی Bing AI نیز، اگر چه به نظر می رسد مایکروسافت به خوبی از بدبختی هایی که بینگ در اوایل با آن مواجه شد بهبود یافته است).

نگرانی اصلی ما در مورد مایکروسافت این است که موفقیت چت ربات بینگ – تا کنون – به سر این شرکت برسد. در حال حاضر صحبت های نگران کننده ای در مورد پارازیت تبلیغات در هوش مصنوعی Bing وجود دارد که ما بسیار امیدواریم این اتفاق نیفتد. این احتمالاً یک امید ناامیدکننده است، و اگر اینطور شود، این می‌تواند حوزه‌ای باشد که بارد می‌تواند به نفع آن باشد. با این اوصاف، اینطور نیست که گوگل تمام مسیرهای کسب درآمد را نیز بررسی نکند – اگر غیر از این فکر کنیم، بسیار ساده لوحانه خواهد بود.

بخوان  واتس اپ با تماس ویدیویی هشت نفره در اپلیکیشن جدید ویندوز، زوم را انجام می دهد

در یک پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود) با معرفی آخرین تغییرات، مایکروسافت اذعان کرد که بازخورد دریافت کرده است که به شرکت گفته است که Bing مجهز به ChatGPT باید با جستجوهای مربوط به محلی بهتر عمل کند.



منبع

مانند همه چیز در مورد هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT مایکروسافت، این نیز بسیار در حال پیشرفت است. با این حال، میزان پیشرفت انجام شده به طور قابل توجهی مطمئن و ثابت است، که باید برای گوگل نگران کننده باشد.

بخوان  صاحب ChatGPT نیز به افزایش طول عمر رفت

توجه داشته باشید، عملکرد بهبودیافته برای این نوع پرس و جوها به نظر می رسد که در مراحل اولیه تهیه یک پوشش خوب است. همانطور که مایکروسافت می گوید: “انتظار داشته باشید که بر اساس بازخورد شما، بهبودهای بیشتری در زمینه محلی ایجاد کنیم.”

ترفندهای دیگری که مایکروسافت اخیراً در ربات چت بینگ خود اعمال کرده است شامل افزایش حداکثر نوبت (پرس و جو) در یک مکالمه از 15 به 20 است. بر اساس 10 جلسه روزانه، این محدودیت 200 نوبت در هر مکالمه را به شما می دهد. در کل روز

قابلیت جستجوی تصویر و ویدئو نیز در حال حاضر در چت بات یکپارچه شده است. این کارت‌ها به‌عنوان کارت‌های پاسخ ظاهر می‌شوند و به کاربر این امکان را می‌دهند که روی «بیشتر» کلیک کند تا با جستجوی تصویر Bing به جزئیات بیشتر بپردازد.


تجزیه و تحلیل: هل دادن به جلو و برتری بارد