ویندوز 11 یک تعمیر امنیتی دریافت می کند – اما برخی از بازی های رایانه شخصی را خراب کرده است

کاربران ویندوز 11 در برخی موارد با یک خطای امنیتی ناشی از به‌روزرسانی آنتی‌ویروس داخلی مایکروسافت برای سیستم‌عامل مواجه می‌شوند و به نظر می‌رسد که باعث خرابی بازی‌های خاصی می‌شود که از نرم‌افزار ضد تقلب استفاده می‌کنند (و همچنین مشکلات دیگر به طور کلی). .

مشکل اساسی یک تضاد ظاهری درایور است، اگرچه به نظر می رسد در بسیاری از موارد، این ویژگی های ضد تقلب است که در ویندوز 11 یک آچار جدی ایجاد می کند.

در هر صورت، اگر سعی کنید درایورهای ناسازگار را بررسی کنید تا مشکل را حل کنید، ویندوز 11 در برخی موارد هیچ نتیجه ای نمی گیرد – به معنای واقعی کلمه یک پنل خالی تولید می کند. Reddit (در برگه جدید باز می شود).

همانطور که Windows Latest اشاره می کند، ظاهراً این گزینه امنیتی به تازگی به روز شده است تا جایگزین Local Security Authority (LSA) شود، که از زمان به روز رسانی تجمعی ویندوز 11 برای مارس 2023، خود را نادرست فعال کرده است. LSA همچنان به کاربران اعلام می کند که در صورت واقعی خاموش است. در واقع، این نیست.

این فقط عناوین قدیمی مانند PSO2 نیستند که با این مشکل مواجه می شوند، بلکه بازی های جدیدتر از جمله Destiny 2 و Valorant نیز از سیستم های ضد تقلب استفاده می کنند که می توانند عمیقاً به سیستم عامل متصل شوند.


تجزیه و تحلیل: این یک کمی سرخراش است

دقیقاً مشخص نیست که تضاد سازگاری حفاظت پشته جدید چقدر گسترده است، اما در حال حاضر مواردی وجود دارد عدد (در برگه جدید باز می شود) از گزارش ها (در برگه جدید باز می شود) در سراسر مختلف (در برگه جدید باز می شود) برخط انجمن ها (در برگه جدید باز می شود) – و این فقط گیمرها نیستند که تحت تأثیر قرار می‌گیرند (اما به نظر می‌رسد بازی‌ها باعث بسیاری از مشکلات تجربه شده از آنچه در این مرحله می‌توانیم بگوییم) هستند.

بخوان  قیمت روز گوشی موبایل ۱۶ تیر
همانطور که در بالا مشاهده شد، اگر متوجه شدید که با این باگ‌بیر روبرو می‌شوید، یکی از راه‌ها حذف نصب بازی متخلف (با ضد تقلب) است. البته، این ایده آل نیست، به خصوص اگر یکی از موارد مورد علاقه شما باشد.

به طور خلاصه، به نظر می‌رسد که رفع مشکل one gremlin مشکلات جدی‌تری ایجاد کرده است، که وضعیت خوشایندی نیست (اگرچه چیزی نیست که قبلاً در ویندوز ندیده‌ایم، توجه داشته باشید).

حالت هسته حالا چی؟ به طور خلاصه، این یک ویژگی امنیتی ویندوز 11 به‌روزرسانی شده است (که با 22H2 معرفی شد) که از پردازنده برای ایجاد امنیت اضافی به نرم‌افزار یا بازی‌ها (محافظت از پشته حافظه و جلوگیری از استفاده مهاجمان احتمالی از فرصت اجرا استفاده می‌کند) است. کد مخرب).

برخی از افراد موفق می‌شوند پس از مواجهه با خطا، گزینه محافظت پشته را با موفقیت روشن کنند، اما برخی از بازی‌ها یا برنامه‌ها از کار می‌افتند. باز هم، این به سختی ایده آل است. یا می‌توانید این ویژگی را خاموش بگذارید، اما این کار چندان معقول به نظر نمی‌رسد، زیرا شما یک عنصر حفاظتی امنیتی (بالقوه مهم) را از دست داده‌اید.

هشدار برنامه Windows Security به کاربر این فرصت را می دهد تا محافظت پشته را دوباره روشن کند، اما مشکل این است که اگر این کار انجام شود، کار نمی کند (به هر حال در برخی موارد) – و هشدار ادامه می یابد.

همانطور که گفته شد، کاربر دیگری که با Phantasy Star Online 2 مشکل داشت متوجه شد که “درایور” ناسازگار به آن اشاره شده است و این یک فایل متعلق به GameGuard (محصول ضد تقلب برای آن بازی) است. با حذف PSO2 این مشکل حل شد، بنابراین به نظر می رسد درگیری با GameGuard باشد.

بخوان  مایکروسافت برنامه جدیدی برای بهتر کردن اج از کروم دارد

مانند جدیدترین ویندوز (در برگه جدید باز می شود) گزارش‌ها، پس از آخرین به‌روزرسانی برای مایکروسافت دیفندر – که به‌طور خودکار به برنامه منتقل می‌شود – کاربران متأثر با هشدار گیج‌کننده‌ای مواجه می‌شوند که می‌گوید: «محافظت پشته‌ای با سخت‌افزار در حالت هسته خاموش است. ممکن است دستگاه شما آسیب پذیر باشد.»



منبع