مایکروسافت برنامه جدیدی برای بهتر کردن اج از کروم دارد

همه این‌ها تازه‌کننده هستند، در درجه اول به این دلیل که ما می‌خواهیم پیشرفت Edge با قابلیت‌های اضافی و ویژگی‌های تازه را ببینیم، نه اینکه آزمایش کنیم که چگونه تبلیغات بیشتری را می‌توان در ویندوز 11 گیر کرد تا Edge را فشار دهیم (لطفاً مایکروسافت به این موضوع بسنده کنیم).



منبع نشان ها همچنین به عنوان یک هویج برای توسعه دهندگان عمل می کنند تا افزونه های بهتری نیز ایجاد کنند. همانطور که مایکروسافت توضیح می‌دهد، توسعه‌دهندگان تشویق می‌شوند تا هنگام جمع‌آوری افزونه‌های خود از بهترین دستورالعمل‌های عملی پیروی کنند تا تلاش کنند برای دریافت نشانی واجد شرایط شوند که اطمینان حاصل می‌کند محصولاتشان بیشتر مورد استفاده طرفداران Edge هستند. بنابراین، به احتمال زیاد افزونه های ساخته شده از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، به طور کلی، یا حداقل این امید است.

افزونه‌ها (که به آن افزونه‌ها نیز گفته می‌شود) موارد اضافی کوچکی هستند که می‌توان آن‌ها را روی مرورگر پیچ کرد تا انواع عملکردها را ارائه کند، اما واضح است که ترفند برای بهتر کردن Edge با آنها، انتخاب افزونه‌های خوب است، نه پر و بد یا ضعیف. تلاش‌های با کیفیت (یا حتی در بدترین حالت، اقدامات مخرب).