پایتخت کتاب بانک کتاب خرید کتاب کنکور با ارسال رایگان | ketabko

پایتخت کتاب بانک کتاب خرید کتاب کنکور با ارسال رایگان | ketabko

چی بخونم دارای بسته بندی ویژه ای است که برای مرسولات خود آن را به کار می برد تا به سلامت به دست مشتری برسند. ارسال سریع مرسوله ها با استفاده از روش های متنوع پستی (پیک موتوری، پست سفارشی و پست پیشتاز) انجام می گیرد و بعد از ارسال بسته های پستی، کد رهگیری مرسوله پستی در بخش پیگیری سفارش و همچنین ناحیه کاربری مشتری (بخش سفارش ها) نمایش داده می شود. لازم به ذکر است هزینه ارسال کتاب های کمک آموزشی با توجه به وزن و مسافت و دقیقا طبق تعرفه های شرکت ملی پست ایران محاسبه می شود.

  • همچنین با خواندن نظرات افرادی که از پیش کتاب را خریداری کرده و استفاده کرده اند می توانیم از تجربه دیگران استفاده کنیم.
  • هر دانش‌آموز در هر سطح علمی ‌و هر مقطعی که است، برای موفقیت بیشتر و تسلط بهتر بر روی دانسته‌های خود، به استفاده از از کتاب کمک درسی نیاز دارد.
  • مدارس دولتی ، مدارس غیر انتفاعی ، آموزشگاه های کنکور در سراسر کشور میتوانند با عقد قرارداد برای یکسال تحصیلی با تخفیف ویژه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان را توسط بانک کتاب بیستک تهیه نمایید.
  • این کتاب‌ها برای موفقیت بیشتر و کسب نمره بالا در امتحانات مدرسه، میان ترم و پایان ترم، کسب رتبه و درصد خوب در کنکور سراسری و… استفاده ‌می‌شوند.
  • به وسیله ناشرین محبوب و مطرح کشور انواع کتاب های کمک درسی تهیه شده است که در زمینه های گوناگون توانسته اند کمک رسان دانش آموزان باشند.
بخوان  تاریخچه شرکت ایسوس ، غول تکنولوژی دنیا! 1 بیتی

عده ایی با خلاصه کردن محتوا، حجم اطلاعات بیشتری در اختیار مخاطبان قرار می دهند یا برعکس، تخصصی عمل کرده و تمام جزئیات مربوط به مبحث را مفصلا بیان می کنند. عده ایی به ظاهر کتاب برایشان توجه ویژه دارند و عده ایی دیگر متن کتاب و کیفیت محتوا برایشان درالویت است. در بعضی کتب غلط های علمی و نگارشی فراوان پیدا می شود و در بعضی دیگر با حساسیت تمام متن ها نگارش می شوند تا کمترین اشتباه را از لحاظ علمی و نگارشی داشته باشند. کتاب های کمک درسی نکات کتاب های درسی را برای دانش آموزان به بهترین روش توضیح می دهد و تمرین های کتاب درسی را به زبان ساده حل می کند . استفاده کردن از کتاب کمک درسی در کنار کتاب درسی بسیار مفید است زیرا برخی از مطالب کتاب درسی که برای دانش آموزان نامفهوم است با استفاده از مثال های متنوع کتاب کمک درسی قابل فهم می باشد . مدارس دولتی ، مدارس غیر انتفاعی ، آموزشگاه های کنکور در سراسر کشور میتوانند با عقد قرارداد برای یکسال تحصیلی با تخفیف ویژه کتاب های مورد نیاز دانش آموزان را توسط بانک کتاب بیستک تهیه کتاب کمک درسی نمایید.

کتاب‌هایی برای والدین و معلم‌ها

اگر در حل سوالات کنکور موفق عمل کردیم می توانیم تقریبا مطمئن باشیم که مطالب را به خوبی فرا گرفته ایم. امتحان ورودی دانشگاه ها یا همان کنکور که امروزه به عنوان مهم ترین آزمون ورودی سال در ایران شناخته می شود یکی از مهم ترین آزمون هایی است که به وسیله آن می توانیم در بهترین رشته های دانشگاهی قبول شویم. برای کسب موفقیت در کنکور تهیه کتاب های کنکور و کتاب های کمک درسی الزامی است.

بخوان  تکفارس: اخبار و بررسی تكنولوژی، کامپیوتر، موبایل، اینترنت | 1biti

انتشارات گاج یکی از محبوب‌ترین ناشران چاپ کتاب‌های کمک‌درسی در ایران به شمار می‌رود که از سال 81 که سال ورود این ناشر به مجموعه انتشارات‌های چاپ کتاب کمک‌درسی به‌حساب می‌آید بیش از 1500 جلد کتاب چاپ و منتشر کرده است. امروز ماننده گذشته تنها راه چاره برای دسترسی به کتاب دست دوم کنکور، خرید حضوری و فیزیکی نیست و می‌توان به صورت آنلاین اقدام به خرید کتاب دست دوم کنکوری کرد. طبقه بندی سوالات در کتاب کمک درسی باید از سطح آسان به سخت باشد تا دانش آموز بتواند مرحله به مرحله با آن پیش برود . اولین ویژگی کتاب کمک درسی این است که به خط به خط کتاب درسی توجه کرده باشد . ✓ به عنوان نکته پایانی اضافه می‌کنیم که در زمان سفارش کتاب کمک درسی حتما به سال انتشار کتاب، نام ناشر، سری چاپ و قیمت کتاب کمک درسی دقت کنید. ناگفته نماند که کیفیت محتوای کتاب‌های این انتشارات بسیار بالا بوده و جزوه ناشران برتر در کشور به شمار ‌می‌آید.

خرید کتاب دست دوم کنکوری از یونی بوک