پس از همه، کاربران ویندوز 10 از هوش مصنوعی Copilot استفاده خواهند کرد – اما با یک اشکال بزرگ

تغییر تنظیمات مختلف Edge از صفحه چت Bing با استفاده از ورودی صوتی آسان‌تر و راحت‌تر است، زمانی که برای اولین بار در مورد این ویژگی جدید توییت می‌کردم دکمه میکروفون را نداشتم اما اکنون دارم… pic.twitter.com/GnR1qBiiDT19 جولای 2023

Copilot مایکروسافت انحصاری ویندوز 11 است – ما می دانیم که ویندوز 10 در این مرحله قفل شده است و هیچ چیز جدیدی برای سیستم عامل در آینده نخواهد آمد – اما به نظر می رسد کاربران ویندوز 10 طعم دستیار هوش مصنوعی را خواهند چشید.

تستر و افشاگر معروف Edge Leopeva64 (در توییتر) نیز پیشرفت‌های مربوط به این عملکرد را دنبال می‌کند و مشاهده می‌کند که با ورودی صوتی کار می‌کند، بنابراین کسانی که میکروفون دارند می‌توانند با Copilot برای Edge صحبت کنند و دستورالعمل‌های مستقیم به آن بدهند.


تحلیل: لبه فردا

در حالی که تنها کاربران ویندوز 11 Copilot واقعی را در سیستم‌عامل دسکتاپ دریافت می‌کنند، مایکروسافت بی‌تردید می‌گوید که افرادی که در ویندوز 10 باقی مانده‌اند، در صورتی که ویژگی‌های Copilot – حتی به روشی نسبتاً کوچک – در منو باشد، ممکن است کمی بیشتر وسوسه شوند که Edge را امتحان کنند.

در حال حاضر، Copilot for Edge برای انتخاب کاربرانی که مرورگر را آزمایش می‌کنند، عرضه می‌شود. به ما گفته می‌شود که این یک عرضه مرحله‌ای است، همانطور که معمولاً در مورد ویژگی‌های جدید بزرگ اتفاق می‌افتد، جایی که مایکروسافت می‌خواهد در ابتدا آن‌ها را با یک مخاطب کوچک امتحان کند در حالی که شرکت تمام مشکلات اجتناب‌ناپذیر را حل می‌کند.

همانطور که سایت فناوری اشاره می کند، در این مرحله اولیه، عملکردها همانطور که انتظار دارید محدود است، اما برای مثال می توانید با درخواست از Copilot در Edge، تب های مجازی را فعال کنید. یا می توانید با مرورگر حالت تاریک را روشن کنید.

جدیدترین ویندوز باید با «Copilot for Edge» (ظاهراً به طور غیررسمی به عنوان «اقدامات» نیز شناخته می‌شود) بازی کند و اساساً مانند Copilot در ویندوز 11 است که تغییر تنظیمات مختلف را تسهیل می‌کند، اما در محیط مرورگر به جای سیستم عامل.

بخوان  تشخیص اخبار جعلی با کمک هوش مصنوعی