پیش‌بینی سقط جنین با کمک هدست واقعیت مجازی

یک رئیس سازمان سلامت ملی انگلیس هشدار داده است که کلینیک‌های تخصصی درد، مسکن‌های فوق‌العاده را تجویز می‌کنند. بیش از ۲۰۰ مرکز درد در سراسر بریتانیا وجود دارد که درمان‌هایی شامل روان درمانی، تمرینات ورزشی و داروهای ضد درد قوی را می‌دهند. اما به گفته پروفسور «آنتونی اوری» مدیر بالینی سازمان سلامت ملی انگلیس، آن‌ها در نهایت داروهای افیونی با قدرت بالاتر را می‌توانند مصرف کنند. مسکن‌های قوی که می‌توانند به سرعت جذب شوند. بر اساس برخی از خدمات بهداشت روان، استفاده از این داروها نسبت به دهه گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

مطالعه کالج دانشگاهی لندن و دانشگاه گلاسکو، فعالیت جنسی در بریتانیا به کمترین میزان خود در دهه گذشته رسیده است. مردم بریتانیا در حال حاضر به طور متوسط ​​دو بار در ماه رابطه جنسی دارند که این آمار در سال ۲۰۱۰ سه بار در ماه بود. تعداد هم چنین به بارداری کمتر بریتانیایی ها نسبت به یک دهه قبل اشاره می کنند.

مرکز پزشکی دانشگاه اراسموس در هلند سیستمی را با استفاده از اسکن فراصوت بر روی چند زن که در هفته هشتم بارداری خود بودند، توسعه یافتند. هر اسکن به صورت سه بعدی تغییر یافته و بزرگ‌نمایی می‌شود تا جنین به اندازه یک جنین بالغ و بزرگ شود. آن تصویر سپس توسط متخصصان با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی که به آنها امکان می‌دهد حرکت کنند و مشکلی را پیدا کنند، مورد بررسی قرار بگیرند.

اوتیسم حدود ۷۰۰ هزار نفر را در بریتانیا با روان‌شناسی از مشکلات سلامتی تحت تأثیر قرار می‌دهد. داده‌های سازمان سلامت ملی انگلیس نشان می‌دهد که در حال حاضر حدود ۱۱۰۰ فرد مبتلا به اوتیسم در بیمارستان‌های روانپزشکی بستری هستند.

بخوان  میراثی که ویرانه شد - ایسنا

یافته‌های جدید هلند دانشگاه «اراسموس» نشان می‌دهد که هدست واقعیت مجازی می‌تواند برای پیش‌بینی سقط جنین مورد استفاده قرار گیرد.

پروفسور «آشوک روی» (اشوک روی) روانپزشک و مشاور که برنامه دو ساله توسعه یافته توسط آموزش بهداشت انگلستان را رهبری خواهد کرد، گفت که هدف از این کار از پذیرش غیرضروری افراد اوتیستیک در بیمارستانهای بهداشت روان است.

سقط خودبه‌خودی(Miscarriage) به دست رفتن طبیعی محصول لقاح طی سه ماهه اول بارداری می‌گویند. در گذشته از هفته رفتن محصول لقاح پیش از ۲۰ را نیز سقط می‌خوانند، اما با پیشرفت سونوگرافی تشخیصی کمتر از این محدوده زمانی استفاده می‌شود.

«تام کاهیل» (Tom Cahill) مدیر بخش ناتوانی در زمینه مدیریت و اوتیسم سلامت ملی انگلیس، گفت: ما می‌خواهیم مطمئن باشیم که در سراسر سازمان ملی انگلیس کار می‌کنند، دانش خود را برای کمک به حمایت بهتر از نیازهای افراد اوتیستیک مطمئن کنیم. توسعه دهنده.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، ممکن است به زودی اتفاق بیفتد با استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی(VR) پیش‌بینی می‌کند که کدام بارداری به سقطبه‌خودی ختم می‌شود.

اوتیسم یک اختلال رشدی است که بسیاری از مردم آن را برای افراد مبتلا به بیماری مهم می‌سازند، اما برنامه‌ها و راه‌حل‌های رفتاری برای افراد مبتلا به این بیماری وجود دارد که می‌تواند باعث شود، رشد و پیشرفت بیماران به اوتیسم در روند مدیریت زندگیشان کمک کند. روز جهانی آگاهی از اوتیسم (روز آگاهی از اوتیسم) روز دوم آوریل هر سال است که به عنوان یک روز به صورت رسمی جهانی شناخته شده است. .

بخوان  iPadOS 16.1 می‌تواند زودتر از آنچه فکر می‌کنید وارد بازار شود – اما Stage Manager چطور؟

قرار است بیش از 1300 روانپزشک سازمان سلامت ملی انگلستان(NHS) تحت آموزش قرار گیرند تا دانش خود را در مورد اوتیسم به طور اساسی بهبود بخشند.

این داده‌ها از بزرگترین نظرسنجی جنسی در بریتانیا که شامل 6500 نفر بزرگسال بود، به دست می‌آید و پیشنهاد می‌کردند که کاهش صمیمیت ممکن است یک اثر باقی مانده از همه‌گیری و زمانی که در ارتباط اجتماعی محدود بود، باشد. یک چهارم مردان و یک پنجم زنان گفته‌اند که زندگی جنسی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ در مقایسه با سال ۲۰۲۰ در وضعیت بدی بوده است.

تجزیه و تحلیل‌ها نشان داد جنین‌هایی که به‌طور غیرعادی آهسته رشد می‌کردند، احتمال کمتری داشت که مرحله رشد خود را کامل کند.