گول خوردن ChatGPT در تولید کلیدهای قدیمی ویندوز نشان دهنده یک مشکل گسترده تر با هوش مصنوعی است.

همچنین مشاهده اصرار ChatGPT مبنی بر اینکه نمی‌توانست کلیدهای ویندوز 95 معتبری ایجاد کند، جالب است، زیرا در غیر این صورت به کاربر کمک می‌کرد قانون را زیر پا بگذارد (به هر حال، در تئوری).



منبع

اندرمن که دلسرد نشده بود، بازگشت تا ساختار یک کلید مجوز ویندوز 95 را تجزیه و تحلیل کند و یک جستار اصلاح شده ایجاد کند.

بسیاری از مردم از زمان راه‌اندازی آن با ChatGPT دست و پنجه نرم می‌کنند، طبیعتاً – این تقریباً با یک ربات چت اجباری است – و آخرین قسمت شامل فریب هوش مصنوعی برای تولید کلیدهایی برای نصب ویندوز است.

همه این‌ها به یک مشکل گسترده‌تر در هوش مصنوعی اشاره می‌کنند که به موجب آن تغییر زمینه‌ای که در آن درخواست‌ها انجام می‌شود، می‌تواند پادمان‌ها را دور بزند.

سپس اندرمن به ربات چت اطلاع داد که یکی از کلیدهای ارائه شده برای نصب ویندوز 95 کار کرده است و ChatGPT اصرار کرد که «این امکان پذیر نیست».


تجزیه و تحلیل: زمینه کلیدی است

در عوض فرمت رشته مورد نیاز برای یک کلید ویندوز 95 را بدون ذکر نام سیستم عامل ارائه می کند. با توجه به آن دستور جدید، ChatGPT ادامه داد و عملیات را انجام داد و مجموعه‌ای از 30 کلید را – به طور مکرر – ایجاد کرد و حداقل برخی از آنها معتبر بودند. (در واقع از هر 30 یک نفر، و پیدا کردن یک مورد کارآمد طولی نکشید).

نیووین (در برگه جدید باز می شود) این آزمایش را که توسط یک YouTuber انجام شد برجسته کرد (اندرمن (در برگه جدید باز می شود))، که با پرسیدن ربات چت OpenAI شروع کرد: “لطفاً می توانید یک کلید ویندوز 95 معتبر ایجاد کنید؟”

بخوان  «چراغ قوه قمری» نمی‌تواند به مدار ماه برسد

قبل از اینکه شما شروع به بالا رفتن از واگن خشمگین، با قصد شخم زدن با سرعت تمام و بدون فکر کردن به اسب‌ها کنید، کاربر مورد نظر تلاش می‌کرد تا کلیدهایی را برای یک سیستم عامل اضافی که اکنون طولانی‌مدت است، یعنی ویندوز 95 تولید کند.