چگونه پاور کامپیوتر را در کیس نصب کنیم؟ شبکه

با نگاهی به پشت برد اصلی منبع تغذیه، متوجه تفاوت بزرگ آن با اتصال‌های موجود در مادربرد می‌شویم. اتصال‌های الکترونیکی در برد PSU، عمیق‌تر و گسترده‌تر هستند و به‌نوعی برای عبور جریان بیشتر طراحی شده‌اند. نکته‌ی کاملا مشهود در طراحی برد جریانی، فاصله‌ی خالی بوده که در ظاهر دو بخش مجزا را در برد ایجاد کرده است. اکثر منابع تغذیه که در کامپیوترهای شخصی رومیزی مجهز به یک کلید قطع و وصل جریان اصلی برق و یک فن برای خنک‌ کردن قطعات هستند. به‌علاوه همه‌ی آن‌ها هم لزوما در جعبه‌های فلزی با سوراخ‌های متعدد عرضه نمی‌شوند.

بهترین دوربین مدار بسته برای باغ (در سال 1402،

علاوه بر این، خروجی نویز نیز زیاد است که شاید به خاطر cap کم کیفیتی باشد که در Great Wall استفاده شده است. سرعت زیاد فن باعث می‌شود تا سری‌ها (caps) در دمای پایینی کار کنند و در نتیجه، در طول مدت گارانتی طولانی مدت محصول سالم بمانند. جنس فن خوب به نظر میرسد و به همین دلیل، حتی در سرعت بالا نیز از عهده تامین گارانتی طولانی مدت بر خواهد آمد. عملکرد نیمه پسیو این منبع تغذیه باعث شده تا در فشار کاری سبک بیصدا کار کند اما این بیصدایی چندان طول نخواهد کشید، به خصوص اگر در ریل‌های مینور، لود بالایی به آن وارد شود. این روزها کمتر از ریل 3.3 ولتی استفاده می‌شود اما ریل 5 در صورتی که تعداد زیادی ARGB lightning روی سیستم شما نصب شده باشد، می‌تواند متحمل استرس زیادی شود.

  • البته تصور اولیه قطعا صحیح نیست و قطعه‌ی ظاهرا ساده‌ی مذکور، نقشی حیاتی در دستگاه‌های پردازشی دارد.
  • پاورها از معدود اجزای کامپیوتر هستند که اکیدا توصیه می شود در مورد آن به صرفه جویی و مصالحه و کنار آمدن فکر نکنید.
  • اتصالات به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که جریان برق زیادی به‌راحتی در آن‌ها جریان داشته باشد.
  • البته نباید فراموش کرد که این مقاومت اضافی معمولا کم است و باعث ایجاد مزاحمت برای اکثر مصرف کنندگان نمی‌شود.
بخوان  تکنولوژي چيست تعريف تکنولوژي به زبان ساده هدف تکنولوژي | 1biti

حالا این برق را یا به صورت مستقیم دریافت می‌کنند یا به صورت واسطه‌ای از برق قطعات دیگر بهره‌مند می‌شوند. منظور ما در حال حاضر آن قطعاتی هستند که برق را بی‌واسطه دریافت می‌کنند و کابل مستقیمی از پاور به آن‌ها وصل می‌شود. مهم‌ترین سوکت‌هایی که باید به آن‌ها دقت کنید، کانکتورهای برق مادربرد و کارت گرافیک هستند. در معرفی کانکتور برق مادربرد از دو اصطلاح ۴+۲۰ پین و ۲۴ پین استفاده می‌شود. منظور از کانکتور ۴+۲۰ پین، کانکتوری است که می‌تواند هم ۲۰ پین باشد و هم ۲۴ پین.

پاورهای غیر ماژولار پیکربندی کابل ثابت دارند و امکان کم یا زیاد کردن کابل در آنها وجود ندارد. در حالی که پاورهای نیمه ماژولار تنها کابل های برق اصلی مانند کانکتور مادربرد و CPU را روی خود دارند و سایر کابل ها را می توان به صورت دلخواه به آنها اضافه نمود. این راهنمای جامع مناسب افرادی است که در زمینه بستن سیستم  هنوز مبتدی هستند. آنها می توانند با استفاده از این مطالب، پاور کامپیوتر  مناسب سیستم خود را انتخاب کنند. اگر فاکتورهایی که اینجا لیست شده اند را مد نظر قرار دهید، به احتمال خیلی زیاد، پاور کامپیوتر انتخابی شما به مدت زمان خیلی طولانی با شما و در کنار شما خواهد ماند.

در پاورهای تک ریلی همه توان منبع تغذیه روی همه خروجی ها در دسترس است، در حالی که در پاورهای چند ریلی این قدرت روی چند ریل 12V+ تقسیم می شود. اهمیت این موضوع برای زمانی است که اگر در یک پاور تک ریلی اختلالی در عملکرد پاور پیش آید، ممکن است که پاور جریان بیش از حدی به سمت قطعات بفرستد و باعث سوختن آنها شود. در حالی که در پاورهای چند ریلی به لطف سیستم محافظت در برابر جریان بیش از حد (OCP)، در صورت بالاتر رفتن جریان در یکی از ریل ها پاور ریست خواهد شد و از آسیب به قطعات جلوگیری خواهد نمود. البته با توجه به مدرن شدن شبکه برق و اینکه بیشتر پاورهای جدید به صورت چند ریلی تولید می شوند، دیگر نیاز نیست نگران این موضوع باشید و می توانید این موضوع را در اولویت های آخر سنجش کیفیت یک پاور قرار دهید. منابع تغذیه که برای کاربردهای دیتاسنتر استفاده می‌شوند، ریل‌های چندگانه دارند تا تلرانس خروجی بر اثر متوقف شدن یک ریل، به حداقل برسد.

بخوان  خرید بک لینک خرید بکلینک خرید بک لینک خوب خرید بک لینک دائم سئو اسمارت-خرید بک لینک،خدمات لینکسازی،خرید رپورتاژ،خرید PBN گلدلینک

پاور MWE Gold 750 – V2 کولر مستر 750 وات ا Cooler Master MWE Gold 750 – V2 Full Modular Power Supply