کاهش وزن و حفظ آسان آن با یک کشف جدید

فنسلائو می‌گوید: این کشف می‌تواند به ما فرصتی بدهد که باعث کاهش کاهش برگشت شود. هدف ما در مدت زمان یافتن روش‌های درمانی برای انسان است که به کاهش وزن و حفظ رژیم غذایی کمک کند. ما برای دستیابی به این هدف، به بررسی این موضوع ادامه می‌دهیم که چگونه می‌توانیم مکانیسم‌هایی را در میانجی‌گر تقویت کنیم که مسیرهای عصبی در انسان هستند، انجام دهند.

پژوهشگران موسسه تحقیقات متابولیسم مکس پلانک و دانشکده پزشکی هاروارد تغییر قابل توجهی در مسیرهای عصبی در مغز را شناسایی می‌کنند که هنگام رژیم گرفتن رخ می‌دهد و دلایل بسیار قوی‌تری به اعصابی می‌رسانند که باعث احساس گرسنگی می‌شوند. توانایی این کمک‌ها را می‌توان به روش‌هایی انجام داد که تا درمان‌هایی ایجاد کنند که به افراد در حفظ وزن کمک کند.

این مطالعه در مجله Cell Metabolism منتشر شده است.

تحقیقات می‌گویند یک کشف جدید شامل تغییر در مسیرهای عصبی مغز در رژیم غذایی حین می‌تواند باعث کاهش وزن و حفظ آن شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، هر کس که کاهش وزن داشته باشد، می‌تواند طول مدت یک نبرد را کاهش دهد. عوامل هورمونی، متابولیک و عصبی که وزن بدن را تنظیم می‌کند، این معنی را می‌سازد که وزن بیشتری را از آن موضوع به دست آورد، می‌تواند یک زیست‌شناسی باشد.

مطالعات قبلی نشان داده است که چگونه این نورونها باعث افزایش مصرف شدید غذا می‌شود. آنها مسیرهای عصبی را به نورون‌های AgRP دریافت می‌کنند که حیوانات در رژیم غذایی، تقویت می‌شوند و در آن تقویت‌کننده می‌شوند که باعث می‌شوند می‌توانند منجر به گرسنگی شدید شوند و در نتیجه منجر به دریافت غذای بیشتر و افزایش سریع‌تر وزن می‌شوند.

بخوان  مایکروسافت هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT را به برنامه نمادین Notepad خود اضافه می کند - اما آیا به آن نیاز دارد؟
این مقدار وزن به عنوان یک شکست شخصی تلقی می‌شود و می‌تواند تأثیرات فیزیکی، عاطفی و روانی مدتی داشته باشد. اما اکنون یک کشف جدید ممکن است از عذاب وجدان و غم و اندوه ناشی از آن جلوگیری کند.

انتهای پیام



منبع

هنینگ فنسلائو(Henning Fenselau) پژوهشگر ارشد موسسه مکس پلانک که این مطالعه را رهبری می‌کند، می‌گوید: مواد غذایی به‌طور کوتاه‌مدت از رژیم‌های غذایی مورد توجه قرار می‌گیرد. ما می‌خواستیم ببینیم درازمدت چه تغییراتی در مغز ایجاد می‌شود.

این در حالی است که کاهش وزن در بیش از 224 میلیارد دلار جهان است و پیش بینی می شود که تا سال 2000 تا 405 میلیون دلار افزایش یابد.

محققان برای انجام این کار، موشها را تحت رژیم غذایی قرار دادند و مدارهای مغزی آنها را تحت نظر قرار دادند و بر روی نورونهای پپتید مرتبط با آگوتی (AgRP) در هیپوتالاموس انجام دادند که به کنترل احساس گرسنگی معروف است.

یکی از ناامیدکننده‌ترین جنبه‌های آن برای بسیاری از مردم، باعث می‌شود رژیم‌گیرندگان نیمی از وزن خود را در طول ۲ سال و حدود ۸۰ درصد از آن را از پنج سال دوباره در خود ببینند.

زمانی که پژوهشگران ارتباط بین آن نورون‌ها توانستند، فعالیت‌های AgRP را کاهش دهند و حیوانات را به طور منظم‌تری دریافت کنند. جای تعجب نیست این به شکل قابل توجهی است که به افزایش وزن کمتر می شود.

برادفورد لاول (Bradford Lowell) یکی از نویسندگان این مقاله از دانشکده پزشکی هاروارد می‌گوید: این مطالعه، نحوه کنترل گرسنگی توسط سیمکشی‌های عصبی را افزایش می‌دهد. ما قبلاً مجموعه‌ای از کلیدهای نورون‌های بالادست را کشف کرده‌اند که به شکلی روی نورون‌های گرسنگی آرپی سیناپس می‌شوند و آنها را به حرکت در می‌آورند. اکنون در مطالعه حاضر متوجه شدیم که ارتباط انتقال‌دهنده نور بین این دو نور، در فرآیندی به نام پلاستیسیته سیناپسی با رژیم غذایی و کاهش وزن بسیار زیاد می‌یابد و این منجر به گرسنگی مفرط طولانی‌مدت می‌شود.

بخوان  آیا فایل اکسپلورر در ویندوز 11 برای شما ظاهر می شود؟ تو تنها نیستی