کسب شگفت‌انگیز بازوی رباتیک “آمازون” در محصولات جابه‌جایی

کار آمازون سال گذشته با کمک دستگاه های خودکار، حدود پنج میلیون نفر یا بیش از یک میلیون بسته در روز انتخاب، انبار یا بسته شده اند. این شرکت در مصاحبه با «سی‌ان‌بی‌سی» (CNBC) گفت: بازوی رباتیک می‌تواند حدود ۶۵ درصد از کل موجودی آمازون را شناسایی کند. پیش از این اختراع، فقط مردم انسان می‌توانند این نوع شناسایی را در مورد محصولات ارائه‌دهنده شناسایی کنند.

شگفت‌انگیز بازوی رباتیک "آمازون" در محصولات جابهجایی

معمولاً این شرکت از سیستم‌های خودکارسازی مختلف را در مراکز خود ارائه می‌کند اما اسپار اولین ربات آمازون است که می‌تواند اقلام زیادی را تشخیص دهد و به همین دلیل می‌تواند بسیاری از انبارها را در آینده بیکار کند.

شگفت‌انگیز بازوی رباتیک "آمازون" در محصولات جابهجایی

آمازون تصوران کرد که ایجاد و استقرار فناوری‌های رباتیک موجود و این فناوری جدید، بیش از ۷۰۰ دسته شغل جدید را در این شرکت ایجاد کرده است.

هنوز مشخص نیست که اسپارو با چه سرعتی در انبارهای آمازون به کار گرفته خواهد شد. همانطور که “بلومبرگ” (Bloomberg) اشاره می کند، بسیاری از محصولات این شرکت در قفسه های مشبک قرار می گیرند که ممکن است با این نوع بازوی رباتیک سازگار نباشند.

بازوی رباتیک جدید شرکت “آمازون” قادر است میلیون‌ها اقلام محدودبه‌فرد را مدیریت و دسته‌بندی کند.

همچنین، آمازون دارای پیشنهادات داخلی برای کارمندانی است که می‌خواهند خود را در مورد فناوری رباتیک ارائه‌دهنده درک کنند. از جمله 2000 ساعت آموزش در حین کار و ارائه گواهینامه‌های 12 ارسال شده از طریق یک برنامه هفته‌ای کارآموزی که توسط شرکت پوشش داده می‌شود. به گفته این شرکت، پس از تکمیل برنامه، دستمزد کارکنان شرکت کننده حدود 40 درصد افزایش می‌یابد.

بخوان  ویدئو / کاهش ۶۹ درصدی حیات وحش در نیم قرن

در یک پست وبلاگی: اسپارو به واسطه همکاری با افراد، وظایفی را که می‌توان بر روی کار انجام داد و افراد ما قادر به ساخت تا زمان و انرژی خود را بر روی چیزهای دیگری انجام می‌دهند و در عین حال، ایمنی را نیز ارتقا می‌دهند. . در عین، اسپارو با خودکار کردن بخش مهمی از روند انجام خدمات در حال انجام کار به ما می‌شود تا کارآیی را بالا ببریم و می‌توانیم خدمات را ادامه بدهیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، شرکت بازوی رباتیک “آمازون” (Amazon) که “اسپارو” (Sparrow) نام دارد، از ترکیبی شامل هوش مصنوعی، بینایی رایانه‌های و مکنده نیرو می‌گیرد. اسپارو می‌تواند اقلامی را که از نظر شکل، اندازه و بافت متفاوت هستند، به شکل ماهرانه‌های بردارد و جابه‌جا کند. این یک نقطه عطف بزرگ برای غول تجارت الکترونیک به شماره می‌رود و نشانه‌هایی از این است که شاید روزی بتواند تعداد زیادی از کارگران انسان را ذخیره کند.

انتهای پیام



منبع شگفت‌انگیز بازوی رباتیک "آمازون" در محصولات جابهجایی

این شرکت نشان می‌دهد که فناوری رباتیک به نیروهای کار می‌دهد تا هوشمندانه‌تر کار کنند، نه سخت‌تر و همچنین، به طوری که کارآمد و ایمن کار کنند.

این شرکت مستقر در سیاتل، در یک پست وبلاگی نوشت: این نقش‌های جدید که ده‌ها هزار نفر را در سراسر آمازون به کار می‌گیرند، نشان می‌دهد که فناوری مثبتی را برای کارمندان و محل کار ما کمک می‌کنند. حمایت از کارمندان و کمک به آنها برای پیشرفت شغلی به نقش‌هایی که با فناوری ما کار می‌کنند، بخش مهمی از ادامه نوآوری ما است.

بخوان  iPadOS 16.1 می‌تواند زودتر از آنچه فکر می‌کنید وارد بازار شود – اما Stage Manager چطور؟

شگفت‌انگیز بازوی رباتیک "آمازون" در محصولات جابهجایی