گوگل ابزار تجربه و بهینه سازی وب سایت خود را تعطیل می کند

بنابراین، این شرکت در حال سرمایه گذاری در راه حل جایگزینی است که با نیازهای مشتریانش سازگاری بیشتری داشته باشد.



منبع

گوگل در مورد دلیل توقف هر دو سرویس می گوید Optimize بسیاری از ویژگی ها و خدماتی را که مشتریانش برای آزمایش A/B درخواست می کنند و نیاز دارند، ندارد.

گوگل همچنین به کاربران توصیه کرد که برای انجام این کار، ظروف Optimize خود را به ویژگی های GA360 مرتبط نگه دارند.

علاوه بر این، کاربرانی که می‌خواهند قراردادهای Google Analytics 360 (Universal Analytics) خود را در نیمه اول سال 2023 تمدید یا تمدید کنند، می‌توانند قراردادهای Optimize 360 ​​خود را با تاریخ‌های پایان خدمات در 30 سپتامبر 2023 یا قبل از آن تمدید کنند.

گوگل در گزارشی گفت: «کسانی که قراردادهای Google Analytics 4 را امضا کرده‌اند، نمی‌توانند قراردادهای Optimize 360 ​​را امضا کنند، اما از طریق ادغام در Google Analytics 4 تا تاریخ غروب آفتاب 30 سپتامبر 2023 به Optimize دسترسی خواهند داشت». پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود).

Google Optimize بیش از پنج سال پیش با هدف کمک به کسب و کارها در آزمایش و بهبود تجربه کاربر وب سایت راه اندازی شد.

علاوه بر این، برای هر کسی که قرارداد Google Analytics 4 را امضا کرده است، اما قصد دارد به استفاده از Google Analytics 360 (Universal Analytics) در حین انتقال به Google Analytics 4 ادامه دهد، ما دسترسی رایگان به Optimize 360 ​​را تا سپتامبر ارائه خواهیم کرد. تاریخ غروب آفتاب 30، 2023.

ابزار تست فریمیوم و شرکت تجزیه و تحلیل وب به کاربران اجازه می دهد آزمایش هایی را برای کمک به بازاریابان آنلاین برای افزایش نرخ تبدیل بازدیدکنندگان برای وب سایت ها انجام دهند.

بخوان  شارژر بی سیم خودروهای تسلا در راه است