گپ‌ها در پیام‌های Google در آستانه ایمن‌تر شدن هستند

در کنار ذکر این ویژگی‌های جدید، گوگل همچنان به سختی تلاش می‌کند تا RCS (سرویس‌های ارتباطی غنی) به استاندارد جدیدی برای همه تبدیل شود – این فناوری، ارتقای پیامک، اکنون به‌طور گسترده در دسترس است، اما هنوز توسط اپل مورد استفاده قرار نگرفته است. آیفون های آن

با این حال، هر زمان که یک کاربر آیفون به کاربر اندروید پیامک می‌دهد، پیامک همچنان پروتکل مورد استفاده است. گوگل می‌خواهد این تغییر کند، اما بعید است که اپل هرگز تغییر کند – اپل می‌داند که iMessage یکی از دلایل کلیدی ماندن مردم از آیفون است.



منبع

پست گوگل همچنین سی امین سالگرد اس ام اس را تایید کرد، نقطه عطفی که بر قدمت این فناوری و همچنین تأخیر ما در حال حاضر برای استانداردی که می تواند به طور کامل جایگزین آن شود، تاکید می کند.


تجزیه و تحلیل: پیامک واقعاً باید تاریخ باشد

اکنون، اپلیکیشن‌هایی مانند WhatsApp و Slack ما را بسیار فراتر از این محدودیت‌ها برده‌اند. پیام‌ها می‌توانند بسیار طولانی‌تر باشند و شامل عکس‌ها، ویدیوها یا صدا باشند، و حتی می‌توانیم بگوییم گیرندگان چه زمانی پیام‌هایی را که برایشان ارسال می‌کنیم باز کرده‌اند.

رمزگذاری سرتاسر به این معنی است که هیچ کس، حتی گوگل، نمی تواند محتوای پیام ها را بخواند. قبلاً در برنامه Google Messages برای چت های یک به یک پشتیبانی می شود، اما اکنون (از طریق آستانه (در برگه جدید باز می شود)) قرار است به مکالمات گروهی نیز اضافه شود.