یوبی‌سافت بازی ویدیویی «جمجمه و استخوان‌ها» را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید راه‌اندازی کرد

یوبی‌سافت بازی ویدیویی «جمجمه و استخوان‌ها» را که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید راه‌اندازی کرد

مدیر اجرایی یوبی‌سافت، ایو گیلموت، بازی ویدیویی دزدان دریایی «جمجمه و استخوان‌ها» را زمانی که به دست بازیکنان می‌رسد، «کامل و کامل» می‌نامد.

مدیر اجرایی یوبی‌سافت، ایو گیلموت، بازی ویدیویی دزدان دریایی «جمجمه و استخوان» را «کامل و کامل» می‌نامد که به دست بازیکنان می‌رسد.

پس از سال‌ها سختی تولید، بازی ویدیویی دزدان دریایی یوبی‌سافت با تأخیر «Skull and Bones» قرار است در روز جمعه عرضه شود.

راه اندازی، یکی از پر صحبت ترین موارد امسال، یک قمار است.

علیرغم محبوبیت دریانوردان در فیلم و دیگر رسانه ها، دزدان دریایی یک موضوع رایج در بازی های ویدیویی نبوده اند.

در یکی از نمونه‌های نادر، «دریای دزدان» شرکت نادر/مایکروسافت که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد، به دریاهای آزاد رفت و بازیکنان را به «دزدان دریایی بیشتر» دعوت کرد.

اما چند سال پس از موفقیت در سال 2013 قسمت «پرچم سیاه» با مضمون دزدان دریایی از فرنچایز پرفروش Assassin's Creed، شرکت قدرتمند بازی‌های ویدیویی فرانسوی یوبی‌سافت با چیزی که امیدوار است یک فرنچایز مستقل باشد، دست به کار شد.

دریاهای طوفانی

با این حال، توسعه بازی با توجه به تاخیرها، جابجایی کارکنان، تغییرات استراتژی و فشار برای ارائه در دنیای پرهزینه ساخت بازی های ویدیویی عنوان بزرگ، اودیسه بیشتری نسبت به سفر دریایی کارائیب داشت.

در پایان، مجموعه ای از استودیوهای متعلق به یوبی سافت با هم همکاری کردند تا بازی را سرپا نگه دارند.

هفت سال پس از انتشار اولین تصاویر بازی در سال ۲۰۱۷، «جمجمه و استخوان» آماده است.

جاستین فارن، مدیر خلاقیت یوبی سافت، گفت: «جمجمه و استخوان‌ها» در یک دنیای مجازی باز روایت می‌شود که در آن بازیکنان می‌توانند به تنهایی سفر کنند یا «با دوستان خود گروهی از دزدان دریایی ایجاد کنند و با هم مسیرهای تجاری اقیانوس هند را به وحشت بیاندازند».

بازیکنان نقش یک دزد دریایی غرق شده را بر عهده می گیرند که با شروع از هیچ، تلاش می کند تا از طریق غارت و مبادله به بزرگترین دزد دریایی اقیانوس هند تبدیل شود.

در سکان مجازی، یک بازیکن باید جریان ها و آب و هوا را هدایت کند. کشتی و خدمه را در حالت رزمی نگه دارید. جمع آوری منابع و جنگیدن

ایو گیلموت، مدیر اجرایی یوبی سافت در جریان یک تماس اخیر درباره درآمد خود گفت: «این یک بازی بسیار بزرگ است.

مردم خواهند دید که این بازی چقدر گسترده و کامل است.”

توقعات بالا

یوبی‌سافت اکنون باید گیمرها را متقاعد کند که «جمجمه و استخوان‌ها» ارزش انتظار را داشت و ارزش قیمت ۷۰ دلاری را داشت.

به گفته نیک مک‌کی، معاون تحقیقات سهام Wedbush، هرچه یک بازی بیشتر به تأخیر بیفتد، انتظارات برای فروش کمتر می‌شود و بازیکنان بیشتر از نظر کیفیت خوب آن انتظار دارند.

مک کی گفت: «گیمرها تمایل دارند که انتظارات بسیار بالایی داشته باشند.

بازیکنانی که به زودی به بازی دسترسی داشتند، قبلاً در انجمن‌های اختصاصی Reddit عکس می‌گرفتند، برخی از آنها از نداشتن گزینه پیاده شدن از کشتی و بازدید از خشکی شکایت داشتند.

یکی از اعضای انجمن Reddit پرسید: “آیا کسی فکر می کرد که این می تواند چیزی غیر از ناامید کننده باشد؟”

برخی از انجمن‌ها نگران بودند که بازی از فشار برای انجام نهایی آن رنج ببرد و سپس مملو از زمین‌های درآمدزا برای خرید لباس‌ها، بنرها یا سایر آیتم‌های دیجیتالی شود.

مک‌کی هشدار داد که شکایت‌ها را «با یک دانه نمک» بپذیرید، زیرا منتقدان معمولاً تمایل بیشتری به صحبت کردن نسبت به کسانی دارند که از چیزی راضی هستند.

صرف نظر از استقبال از بازی، یوبی سافت در حال برنامه ریزی محتوای بیشتری مانند کشتی های جدید، دشمنان و گزینه های دیگر است.

ایجاد دریایی اختصاصی از طرفداران می‌تواند به یوبی‌سافت این امکان را بدهد که بازی را با محتوا، ویژگی‌ها و رویدادهای جدید، به‌طور نامحدود زنده و سودآور نگه دارد.

© 2024 AFP

نقل قول: یوبی‌سافت بازی ویدیویی مورد انتظار «جمجمه و استخوان‌ها» را راه‌اندازی کرد (2024، 15 فوریه) بازیابی شده در 17 فوریه 2024 از https://techxplore.com/news/2024-02-ubisoft-awaited-skull-bones-video.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.



منبع

بخوان  طرح مفهومی «ایرباس» برای ساخت جایگزین «ایستگاه فضای بین‌المللی»