۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۰ مرداد)

گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۵۳ ۵G نیز که هفته گذشته پنجم بوده، این هفته در رده ششم فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند دیده می‌شود. گوشی هوشمند Apple iPhone ۱۳ Pro Max نیز با یک پله سقوط در جدول رده هفتم را از آن خود کرده است.

گوشی هوشمند Apple iPhone XR نیز نسبت به هفته قبل یک پله خود را بالا کشیده و به رده هشتم رسیده است. گوشی هوشمند Samsung Galaxy A۱۳ نیز به همین ترتیب جایگاه نهم را به دست آورده است. رده دهم نیز به یک گوشی جدید به نام Apple iPhone X رسیده است.

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند این هفته، گوشی Nothing Phone مثل هفته قبل در رده نخست ایستاده و صدرنشینی خود را حفظ کرده است.

گوشی هوشمند Google Pixel ۶a نیز خود را در جایگاه دوم نگه داشته و بالاتر از گوشی هوشمند Asus Zenfone ۹ در جدول دیده می‌شود. گوشی جدید ایسوس که اکنون در رده سوم است به تازگی وارد فهرست پرطرفدارترین‌ها شده است.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته


گوشی هوشمند Samsung Galaxy S۲۲ Ultra ۵G نیز از رده سوم هفته قبل به رده چهارم نقل مکان کرده و به همین ترتیب با یک پله نزول در جدول، گوشی هوشمند Xiaomi Redmi Note ۱۱ از رده چهارم هفته قبل به رده پنجم رسیده است.

بیشتر بخوانید




منبع

بخوان  کشف داروهای ضد سرطانی از گیاهان خاص