مشاهده یک شهاب سنگ بزرگ دیگر در آسمان آمریکا

رگه‌های از نور که در روز پنجشنبه(اول دسامبر/۱۰آذر) حوالی ساعت ۷:۳۰ بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی (۰۴:۰۰ بامداد جمعه به وقت ایران) از آسمان گذر کرد و توسط دست کم ۷۳۷ شاهد در سراسر ایالت‌های میشیگان بود. ، ایندیانا، اوهایو، نیویورک، پنسیلوانیا، ویرجینیا، مریلند، تنسی، و کارولینای جنوبی و شمالی مشاهده شد. مشاهدات در استان انتاریو کانادا نیز گزارش شده است.

هیچ اطلاعاتی در مورد ماهیت این فضای فضایی اضافه نمی شود که انجمن شهاب سنگ آمریکا آن را “9579-222” نامیده است، در دسترس نیست و مشخصا نیست که ممکن است بخشی از آن به زمین یا خیر برسد.

صدها نفر مشاهده یک گلوله آتشین درخشان را در آسمان شمال شرقی ایالات متحده آمریکا گزارش دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، بیش از 700 نفر خبر از مشاهده شهابسنگی درخشان در آسمان ایالات متحده آمریکا داد.

انتهای پیام



منبع یکی دیگر از کاربران توییتر به نام رابرت تینی (Robert Tinney) از کلیولند، با تقسیم فیلم از دوربین خانه خود به این توییت پاسخ داد.

فیل حداد(Phil Haddad) از پیتسبورگ از او هم خوش شانس بود زیرا دوربین درب خانه‌اش تصویری از این توپ آتشین ثبت کرده است.

در روز ۱۹ نوامبر، قطعات یک سنگ فضای سه فوتی(یک متری) در منطقه‌ای مشابه در سواحل دریاچه انتاریو سقوط کرد. اخترشناسان آن سنگ فضایی را سه ساعت قبل از ورود به جو زمین شناسایی کردند و محل برخورد آن با زمین را محاسبه کردند. این سنگ ششمین موردی بود که پیش از برخورد به سیاره ما کشف شد.

بخوان  مایکروسافت در حال آزمایش تغییرات کوچک اما تاثیرگذار است تا توجه شما را به هوش مصنوعی Copilot در دسکتاپ ویندوز 11 جلب کند

او با به اشتراک گذاشتن این فیلم در توییتر نوشت: من چندین کار توییت نمی‌کنم، اما وقتی این کار را می‌دهم به این دلیل است که گذر یک شهاب را با دوربین درب خانه‌ام ثبت کردم.

توییت او واکنش‌های زیادی را از سایر شاهدان خوش‌شانس به دنبال داشت.

تعداد کمی از دوربین‌های خانه‌ها و همچنین شهاب‌دوربین‌ها که برای ثبت لحظه‌های گذر این گلوله‌های آتشین در آسمان فعالیت‌ها، تصاویری از این شهاب‌ها ثبت کرده‌اند.

کمتر از دو هفته پس از آن که یک گلوله آتشین درخشان از فراز “دریاچه های بزرگ”(The Great Lakes) گذر کرد و سنگ‌ریزه‌هایی فضایی در سواحل آنها پراکند، شهاب سنگ تماشایی دیگری ناظرین آسمان را در شمال آمریکا تحت تأثیر قرار داد.

یکی از کاربران توییتر با نام جف گیل(Jeff Gill) مدت کوتاهی پس از این رویداد در توییتر نوشت: همین الان گذر سبز و نارنجی زیبایی را به سمت شرق زمین تماشا کردم. از شما کسی امشب شهاب‌سنگ را در شرق اوهایو دیده است؟