ChatGPT هیجان انگیز است، اما نفوذ مایکروسافت باعث نگرانی است

این سخنگوی در تلاش است تا به کسانی که نگران هستند اطمینان دهد که مایکروسافت از معیارهای استاندارد صنعت حریم خصوصی کاربران مانند “نام مستعار، رمزگذاری در حالت استراحت، مدیریت دسترسی ایمن و تایید شده به داده ها، و روش های نگهداری داده ها” استفاده می کند.

شرکت‌های فناوری بهتر است توجه بیشتری داشته باشند تا اطمینان حاصل کنند که داده‌های شخصی ما تا حد امکان ایمن هستند – یا اعتماد مشتریان خود را از دست بدهند و به طور بالقوه جاه‌طلبی‌های نوپای هوش مصنوعی آنها را از بین ببرند.



منبع

یکی از سخنگویان مایکروسافت توضیح داد که هم از تلاش‌های بازبینی خودکار (چون داده‌های زیادی برای بررسی وجود دارد) و هم از بازبین‌های دستی استفاده می‌کند. در ادامه بیان می کند که این استاندارد برای موتورهای جستجو است و همچنین در بیانیه حریم خصوصی مایکروسافت گنجانده شده است.

اخیراً، شرکت پشتیبان اسنپ چت اعلام کرد که در حال معرفی یک ربات چت مجهز به ChatGPT است که شبیه فرمت چت پیام رسان قبلا آشنای آن است. به کاربران هشدار داده است که اطلاعات حساس شخصی را احتمالاً به دلایل مشابه ارسال نکنند.

این نگرانی‌ها هنگام در نظر گرفتن استفاده از ربات‌های مجهز به ChatGPT و ChatGPT توسط افرادی که در شرکت‌هایی با اطلاعات حساس و محرمانه خود کار می‌کنند، چند برابر می‌شود، که بسیاری از آنها به کارمندان هشدار داده‌اند که اطلاعات محرمانه شرکت را در این چت‌بات‌ها ارسال نکنند. برخی از شرکت ها مانند جی پی مورگان و آمازون (در برگه جدید باز می شود)، استفاده از آنها را در محل کار به طور کلی محدود یا ممنوع کرده اند.

بخوان  سرقت خودروی لوکس در لندن؛ فروش در پاکستان! + فیلم

موتور جستجوی Bing مایکروسافت که به تازگی به ChatGPT OpenAI مجهز شده است و در حال حاضر در حال راه اندازی است، نگرانی های خاص خود را به همراه داشته است، زیرا مایکروسافت بهترین سابقه را در مورد احترام به حریم خصوصی مشتریان خود نداشته است.