آشنایی با مفاهیم پیچیدگی های تکنولوژی، طبقه بندی و تاثیرات فرداد | 1biti

برند هایلو نیازی به معرفی ندارد و به لطف عرضه‌ی هدفون‌های اقتصادی جذاب موفق شده در بازار ایران با استقبال گسترده‌ای روبرو شود. در این ویدیو قصد داریم هدفون بی‌‌سیم هایلو GT1 Pro را بررسی کنیم و ببینیم آیا نسبت به QCY T13 که به اعتقاد بسیاری از کاربران بهترین هدفون بی‌سیم ارزان‌قیمت است، حرف زیادی بر … آبادیس از سال 1385 فعالیت خود را در زمینه فن آوری اطلاعات آغاز کرد. دیکشنری آنلاین آبادیس از ابتدا تاکنون تغییرات بسیاری کرده و ویژگی های مختلفی به آن اضافه شده است. آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.

فاش شد: پوکو X5 پرو با قیمت ۲۵۵ دلار ارزانترین گوشی اسنپدراگون 778G بازار خواهد بود

فناوری یک فعالیت انسانی است و از همین رو، هم از دانش و هم از مهندسی دیرینه تر است. فناوری می‌تواند دانش تکنیک‌ها، فرایندها و مواردی از این دست باشد، یا می‌تواند در ماشین‌ها تعبیه شود تا بدون اطلاع دقیق از عملکرد آنها، امکان کار را فراهم آورد. سیستمی که از فناوری برای دریافت یک ورودی، و سپس تغییر آن با توجه به کاربرد، و تولید خروجی استفاده می‌کند به عنوان سیستم تکنولوژیک یا سامانه فناوری شناخته می‌شود.

  • آیا تا به حال اسمِ چنین تکنولوژی به گوشِ شما خورده است؟ این فناوری به سرعت در حالِ توسعه‌ است و قرار است منجر به اتصالِ دستگاه‌های مختلف بشود.
  • علاوه‌براین ساخت فناوری‌های جدید، نیاز به متخصصان خاص در گرایش‌های مختلف رشته‌های صنایع غذایی را افزایش داده و این موضوع منجر به ظهور دوره‌ها و رشته‌های مهندسی صنایع غذایی و تکنولوژی مواد غذایی شده است.
  • گزارش شده که کمبود منابع باعث شده تا نوآوران اجتماعی بدنبال نوآوری و استفاده از تکنولوژی های موجود در جهت تحقق ماموریت های اجتماعی خود باشند.
  • ایسوس در زمینه‌ی محصولات گیمینگ یکی از بهترین شرکت‌ها محسوب می‌شود و محصولات این شرکت طرفداران زیادی دارند.
بخوان  5 دلیل تکنولوژی اتلاف وقت است

اینترنت اشیا به دستگاه‌ها اجازه می‌دهد که به هم متصل شده و با همکاری هم زندگی را آسان‌تر کنند. ما تا امروز برای برقراری ارتباط با ماشین‌ها از نوشتن و تایپ کردن استفاده می‌کردیم؛ اما در آینده احتمالا بیشتر از رابط‌های صوتی و چت بات‌ ها استفاده می‌شود. این ربات‌ها مثل Siri و Alexa برای ارتباط با مشتریان بسیار مفید است و احتمالا کسب و کارهای بیشتری با استفاده از این رابط‌ها و چت بات ها با مشتریان خود ارتباط برقرار می‌کنند. این موضوع تجربه مشتری را به میزان قابل توجهی تغییر می‌دهد و کارهای مختلف خیلی آسان‌تر خواهد شد. این فناوری در خانه، محل کار، کارخانه‌ها و صنایع مختلف کاربرد دارد.

اولین سایت برتر اخبار تکنولوژی و فناوری: تک ناک

سری پوکو X5 امروز بعد از مدت‌ها انتظار در دو مدل پوکو X5 و X5 پرو معرفی شد. هواپیماهای هوشمند که یا از راه ‌دور و یا به صورت خودکار کنترل و خلبانی می‌شوند، چهره عملیات نظامی را تغییر داده‌اند. این فناوری به ماشین‌ها این امکان را میدهد تا جهان پیرامون خود را به صورت بصری تفسیر کنند. چاپ 4 بعدی فرایندی است که از طریق آن یک شی چاپ شده سه بعدی بر اثر تأثیر انرژی‌های مجله خبری 1 بیتی ورودی و خارجی مانند دما، نور یا سایر محرک‌های محیطی، خود را به ساختار دیگری تبدیل کند. اگر بخواهیم همزادِ دیجیتالی را معنی کنیم باید بگوییم که این مفهوم Digital Twin یک شمایِ مجازی از یک فرایند یا شیء فیزیکی است که به صورت همزمان می‌تواند آن را شبیه‌سازی کند. این تکنولوژی را به ناسا NASA مرتبط می‌دانند که قصد دارد تا حال و هوای سفرِ فضایی را شبیه‌سازی کند.

بخوان  چرا هوش مصنوعی من بهتر از شماست

http://118amoozesh.ir

افرادی که قصد ایجاد تغییرات اجتماعی را دارند، در حال حاضر، در حال ترکیب کردن تکنولوژی و نواوری برای تاثیر اجتماعی بیشتر و نشان دادن یک راه رو به جلو در ایجاد تغییرات اجتماعی به جهان می باشند. بهترین سایت‌های اخبار تکنولوژی و فناوری می‌کوشند تا ما را با علومی آشنا سازند که تأثیر فراوانی در دگرگونی دنیای کنونی و آتی بشر دارند. تلاش بی‌وقفه مدیران این سایت‌ها سبب شده ما در مدت کوتاهی به طیف وسیعی از اطلاعات حوزه فناوری دست یابیم و در وقت خود صرفه‌جویی کنیم. فناوری موضوعی نیست که بتوان از آن دوری کرد، زیرا ارکان و ابزارش مانند سیلی خروشان تمامی جوانب زندگی ما را دربرگرفته‌اند. اخبار فناوری کمک می‌کنند، بهترین و کارآمدترین نوع این تکنولوژی‌ها را شناخته و در راستای رسیدن به اهدافمان به کار گیریم. باتوجه‌به اهمیت شناخت بهترین سایت اخبار تکنولوژی و فناوری در این مطلب به معرفی چند نمونه برتر آنها مانند تک ناک، زومیت و تکنو لایف می‌پردازیم.