تاثیر یک رژیم غذایی خاص بر سرطان مغز

سپس پژوهشگران بعد از جراحی، تومورها را تجزیه و تحلیل خواهند کرد تا ببینند این رژیم غذایی چه تاثیری بر آنها داشته است.

علاوه بر این، موش‌هایی که تحت رژیم‌های غذایی محدودکننده قرار می‌گیرند، از داروهایی استفاده می‌کنند که همان نوع سلول‌های سرطانی را تحریک می‌کنند، بهتر است این یافته‌ها را به منبعی بالقوه برای مبارزه با این بیماری در انسان تبدیل کنند.

تحقیق در مطالعه خود برای موشها یک رژیم غذایی ویژه در نظر مصرف سیستین و متیونین، دو آمینو اسید (اسید آم) گوگردی را محدود می کند، اسید آمینه که قبلاً محدود به آن است با فروتوز و مرگ سلولهای سرطانی در سرطان ریه و پانکراس و همچنین. سارکوم مرتبط بود.

سلولی در بدن ما طبیعی از عملکرد بدن ماست. به طور معمول، از طریق روشی به نام آپوپتوز (apoptosis)، سلول‌هایی که غیرطبیعی هستند یا به آسانی مورد نیاز هستند، بین می‌روند و دوباره جذب می‌شوند.

وی در کار با همکارانش برای یک مطالعه انسانی است که در طراحی آن بیماران به گلیوبلاستوما قبل از عمل جراحی و برداشتن تومور تحت این رژیم غذایی قرار می گیرد.

انتهای پیام



منبع

مشخص نیست که آیا بیماران انسانی مبتلا به گلیوبلاستوما هستند در صورت پیگیری این رژیم غذایی محدود کننده این دو آمینواسید مانند موش‌های مطالعه حاضر نتیجه می‌گیرد یا خیر، چیزی که دومینیک هیگینز پژوهشگر ارشد دانشگاه نورث کارولینا قصد دارد آن را کشف کند.

سیستین در غلات کامل، گوشت گاو، تخم مرغ و مرغ و طیور، فراوان است. در حالی که غذاهایی از متیونین شامل آجیل، ماهی و گوشت خوک و همچنین گوشت گاو، تخم مرغ و ماکیان است.

بخوان  هک ۸۰۰۰ کیف پول دیجیتالی بخاطر آسیب پذیری اکوسیستم سولانا
به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلس، پژوهشگران دریافت می‌کنند که با حذف آمینو اسیدهای خاص از رژیم غذایی جوندگانی که به نوعی کشنده از مغز به نام گلیوبلاستوما مبتلا می‌شوند، سلول‌های مخرب از طریق روشی به نام فروپتوز (ferroptosis) شروع به مردن می‌کنند.

در نهایت، تمام موش‌هایی که این رژیم غذایی ویژه را بررسی می‌کنند، نسبت به موش‌هایی که رژیم غذایی معمولی هستند، دوره‌های بقای بیشتر می‌شوند. در حالی که موش هایی که رژیم غذایی ترکیبی و شیمیدرمانی بهترین عملکرد را نشان می دهد.

در جدیدترین پژوهش‌ها مشخص شده است که یک رژیم غذایی مخصوص باعث تخریب سلول‌های سرطان مغز در موش‌ها می‌شود.

متیونین (متیونین) نیز یکی از اسیدهای آمینه مهم در جیره غذایی دام، طیور و شیلات است که در مواد غذایی به مواد غذایی تبدیل می شود و در نتیجه افزایش وزن، سلامت و ایمنی بدن آنها و در نتیجه مجدد در طیور باعث می شود. متیونین یکی از مهم‌ترین جیره‌های وارداتی خوراکی است که می‌تواند قیمت گوشت و محصولات را در سبد غذایی مردم تحت تأثیر قرار دهد.

سیستئین (سیستئین) یک آلفاامینو اسید است که در بدن انسان در ترکیب مواد غذایی به کار رفته است. شکل ظاهری این ترکیب به صورت پودر یا بلورهای سفید است. این اسید آمینه در رژیم غذایی انسان نیاز نیست و می‌تواند از ترکیباتی مانند متیونین تولید شود. سیستین در منابع حیوانی مانند تخم‌مرغ، لبنیات و گوشت گوشت و منابع گیاهی مانند پیاز، کلم بروکلی و غلات و در موی انسان و خوک می‌شود.

بخوان  هند در تلاش است به مرکز جهانی تولید تراشه تبدیل شود

محققان نه تنها این رژیم غذایی را دریافت می‌کنند، سلول‌های گلیوبتوما را بیشتر در معرض خطرات ناشی از فروپتوز قرار می‌دهند، بلکه باعث می‌شوند که سلول‌ها به آن‌ها بیشتر از داروهای شیمی‌درمانی می‌گیرند، به این معنی که می‌توان آنها را در دوزهای پایین‌تر به کار برد. بدن تحویل داد.

گلیوبلاستوما شایع‌ترین تورو بدخیم سیستم عصبی مرکزی است که در نخاع یا بروز مغز می‌کند.

اکنون در یک مطالعه جدید، یک گروه پژوهشی از دانشکده پزشکی دانشگاه نورث کارولینا(UNC) و دانشگاه کلمبیا کشف کردند که سلول‌های دخیل در تشکیل گلیوبلاستوما به ویژه در معرض خطر مرگ فروپتوز هستند.

هیگینز میگوید: اکنون ما باید برای حذف این اجزاء (سیستین و متیونین) از طریق نیازهای غذایی پیدا کنیم، در حالی که هنوز به انرژی نیاز داریم که ممکن است یک بیمار باشد، به ویژه بیماران سرطانی که نیازهای متفاوتی نسبت به افراد معمول دارند. حفظ کنیم.

این یافته قابل توجه است، زیرا گلیوبلاستو دارای نرخ مرگ و میر صد درصدی است و بدون هیچ درمان شناخته شده‌ای است. همچنین سرطانی است که به سرعت در حال حاضر است و دوره متوسط ​​زنده ماندن آن فقط ۱۶ ماه است.

این پژوهش در مجله Nature Communications منتشر شده است.

فروپتوز نوع دیگری از سلولی است که تقریباً به تازگی کشف شده است و در آن نقش کلیدی دارد. فعال شدن آن قبلاً با روشی ممکن برای مبارزه با سرطان مرتبط دانسته شده است.

با این حال، این روند می‌تواند در سلول‌های سرطانی مسدود شود، بنابراین بدن برای خلاص شدن از شر آنها می‌شود که به آنها اجازه می‌دهند تکثیر شوند و سلامتی ما را با خطری جدی ایجاد کند.

بخوان  پزشک در یک قدمی یک داروی ضد بارداری مردانه