پزشک در یک قدمی یک داروی ضد بارداری مردانه

YCT529 در مراحل اولیه آزمایشات بالینی انسانی است. با این، تاکید می‌کنند که از آنجایی‌هایی که در حال حاضر در تشکیل اسپرم دخیل هستند، بررسی گزینه‌های دارویی دیگر ممکن است از یک داروی ضدبارداری برای مردان افزایش یابد.

انتهای پیام



منبع

EF-4-177 تعداد اسپرم را تا 45 درصد در موش کاهش می دهد

در این مطالعه قبلی یک محل ناشناخته را در کیناز وابسته به سیکلین ۲ و یک مولکول رنگی که به آن متصل می‌شود شناسایی کرد. با استفاده از رنگ، هزاران ترکیب را برای شناسایی هر ترکیبی که به طور انتخابی محل اتصال را هدف قرار دهند، غربال کردند.

دکتر به دنبال توسعه دارویی بودند که به نام کیناز وابسته به سیکلین ۲(CDK2) را که به خانواده کیناز وابسته به سیکلین تعلق دارد می‌کند. این خانواده از پرورش‌دهنده‌ها در تولید سلول‌های اسپرم و توسعه تومور نقش دارند. موش‌های فاقد CDK2 عقیم هستند، که این امر نشان می‌دهد که این گیرنده می‌تواند یک هدف را برای توانایی یک ضد بارداری داشته باشد.

آنها یک مولکول را برای بهینه سازی بیشتر انتخاب کردند و آن مولکول EF-4-177 بود که قوی تر از رنگ است و به کیناز وابسته به سیکلین 2 مرتبط می شود. تعداد حیوانات اسپرم را تا 45 درصد کاهش می دهند. این کار بخش کشف بالاترین میل ترکیبی از توانایی‌های CDK آلوستریک را نشان می‌دهد و نوید این سری برای تولید یک توانایی CDK2 آلوستریک را انتخاب می‌کند.

در سال 2022، آزمایشگاه پروفسور «گوندا گئورگ» (Gunda Georg) در دانشگاه مینه‌سوتا دارویی به نام YCT529 تولید کرد که با مسدود کردن دریافت ویتامین از بارداری در موش‌ها جلوگیری می‌کند.

بخوان  گوشی مناسب گیمینگ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دکتر «عبدالله النعمان» (عبدالله النعمان) دانشجوی فارغ التحصیل در آزمایشگاه گئورگ در دانشگاه مینه‌سوتا گفت: تحقیقات تحقیقاتی انجام داده است که یک داروی ضدباروری خوراکی مردانه را بسازند، اما هنوز هیچ قرصی در بازار وجود ندارد. بیشتر داروهای ضد باروری در مراحل پیش بالینی، هورمون جنسی تستوسترون را هدف قرار می‌دهند که این امر می‌تواند منجر به عوارض جانبی نامطلوب شود، باعث افزایش وزن و افزایش سطح کلسترول شود. ما می‌خواستیم یک روش ضد بارداری غیر طبیعی مردانه ایجاد کنیم تا از این عوارض جانبی جلوگیری کنیم.

مردان در حال حاضر دو روش برای آبگیری از بارداری را می‌توانند در پیش ببرند که بتوان از آن استفاده کرد که یکی از آن راه‌حل‌ها است و ممکن است این روش با شکست نیز امکان پذیر باشد و روش دوم وکتومی است که یک روش جراحی است که به صورت دائمی انجام می‌شود. عقیم سازی در نظر گرفته می شود. یک نظرسنجی در سال 2019 نشان داد که 70 درصد از مردان در ایالات متحده آمریکا در سنین 18 تا 44 سال تا حدودی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند از روشی که از باروری جدید مردان استفاده می کنند.

در دسامبر، دانشگاه مینه‌سوتا قراردادی ۶.۵ میلیون دلاری توسط برنامه توسعه صنعتی از بارداری(CDP) ملی بهداشت کودکان و توسعه انسانی ایالات متحده آمریکا (NICHD) برای توسعه داروهای ضد درمان قابل اعتماد، برگشت‌پذیر، مقرون به صرفه و ایمان دریافت کرد. .

گزینه های محدود از بارداری

گئوره: جهان برای یک عامل آبی از بارداری مردان آماده است و ما خوشحالیم که با همکاری موسسه ملی بهداشت کودکان و توسعه انسانی ایالات متحده آمریکا به این امر کمک می کند.

بخوان  ماموریت سرنشیندار چین به ماه با «دو موشک» انجام می‌شود

دانشگاه «مینه‌سوتا» به تازگی از توسعه داروی ضد باروری برای مردانی که تعداد اسپرم را تا ۴۵ درصد در موش‌ها کاهش می‌دهد، خبر داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از تی ان، بر اساس تحقیقات تحقیقاتی که در «ACS» منتشر شده است، یک مجله جدید می‌تواند گزینه‌های ضد باروری غیرمجاز را برای مردان ارائه دهد.