ابداع «هاد» برای دوچرخه‌ها – ایسنا

سیستم SoulRS برای استفاده از کلاه ایمنی موتور سیکلت نیز در نظر گرفته شده است و فقط در کلاه ایمنی موتورها استفاده می شود، اما در هر صورت، کم و بیش از یک شکل به کلاه ایمنی مرتبط می شود.

این قابلیت اتصال و جدا شدن به کاربر اجازه می‌دهد تا برای شارژ باتری شارژ آن را از کلاه ایمنی جدا کند و همچنین برای چند کلاه ایمنی مختلف خود از آن استفاده کند.

ابداع «هاد» برای دوچرخه‌ها

به گزارش ایسنا و به نقل از نیو اطلسدر حالی که فناوری هاد (HUD) یا نمایشگر جلو-سری (Head-Up Display) در خودروها و حتی کلاه ایمنی موتورسیکلت‌ها به طور معمول در حال تبدیل شدن است، هنوز این امکان برای دوچرخه سواری در دسترس نیست. اما این امکان با کلاه ایمنی SoulRS دور از دست خواهد بود.

نمایشگر جلوسری (HUD)، نمایش فرانما است که اطلاعات را در جلوی دید و منظر بیننده قرار می دهد، بدون اینکه بیننده باید در جایی دیگر را بنگرد، نمایش می دهد. نمایشگرهای جلوسری در آغاز برای هواپیماهای نظامی طراحی شده بودند، ولی هم‌اکنون در هواپیماهای تجاری، تانک و وسایل دیگر از جمله خودروها، موتورسیکلت‌ها و اکنون دوچرخه‌ها نیز می‌شوند.

زمانی که کاربران مایل از این نمایشگر استفاده می کنند، فقط کافی است نمایشگر هاد را پایین بیاورند، سپس از یک گوشی هوشمند iOS یا اندروید متصل به بلوتوث بر روی آن و در گوشه ای از میدان دید راکب نمایش داده می شود.

ابداع «هاد» برای دوچرخه‌ها

بنابراین، یک صفحه پایه خمیده از طریق یک پد چسبی دو طرفه به جلوی کلاه ایمنی می‌چسبد، سپس ماژول هاد می‌تواند به آن متصل شود و در صورت عدم نیاز به داخل کلاه برود و در صورت عدم نیاز به شکاف خود خارج شود و در مقابل راکب قرار گیرد. قرار گرفتن.

بخوان  اپل امسال ۹۰ میلیون آیفون ۱۴ عرضه خواهد کرد

بر اساس ادعای شرکت سازنده، این به گونه‌ای نمایش داده می‌شود که دوچرخه سواران نمی‌تواند خود را نشان دهد و در مقابل خود تغییر تغییر دهد.

انتهای پیام



منبع

سیستم SoulRS می‌تواند فناوری هاد(HUD) یا نمایشگر جلو-سری را به کلاه ایمنی دوچرخه‌ها بیاورد.

به معنای ساده نگاه داشتن کارها، فقط پنج نمایش داده می‌شود که شامل تاریخ/زمان، تماس‌های دریافتی، پیام‌های دریافتی، سرعت واقعی (که توسط GPS دستگاه اندازه‌گیری می‌شود) و نشانه‌های مسیریابی و ناوبری زنده است. این ویژگی می تواند به طور ویژه برای دوچرخه سواران مفید باشد.

گفتنی است که این ماژول هاد در برابر آب مقاوم است و در قالب نمونه اولیه وزن خود آن تنها 90 گرم است و می‌تواند با هر بار شارژ، یک روز کار کند. قیمت برنامه ریزی شده برای فروش آن در هنگام عرضه 320 دلار است.