ابزار پیش بینی نویز ناسا از کاربران صنعت تاکسی هوایی پشتیبانی می کند

ابزار پیش بینی نویز ناسا از کاربران صنعت تاکسی هوایی پشتیبانی می کند

ابزار پیش بینی نویز ناسا از کاربران صنعت تاکسی هوایی پشتیبانی می کند

تصویر مدل سازی OVERFLOW از سازنده Joby Aviation. اعتبار: Joby Aviation

چندین شرکت تاکسی هوایی از یک ابزار نرم افزاری کامپیوتری توسعه یافته توسط ناسا برای پیش بینی صدای هواپیما و عملکرد آیرودینامیکی استفاده می کنند. این ابزار به سازندگانی که در زمینه‌های مرتبط با مأموریت تحرک هوایی پیشرفته ناسا کار می‌کنند اجازه می‌دهد تا در مراحل اولیه توسعه هواپیما ببینند عناصر طراحی مانند پروانه‌ها یا بال‌ها چگونه عمل می‌کنند. این باعث صرفه جویی در زمان و هزینه صنعت هنگام ایجاد تغییرات بالقوه طراحی می شود.

این کد کامپیوتری ناسا که OVERFLOW نام دارد، محاسباتی را برای پیش‌بینی جریان‌های سیال مانند هوا، فشارها، نیروها، گشتاورها و توان مورد نیاز هواپیما انجام می‌دهد. از آنجایی که این جریان‌های سیال به سر و صدای هواپیما کمک می‌کنند، پیش‌بینی‌های بهبود یافته می‌تواند به مهندسان در طراحی مدل‌های ساکت‌تر کمک کند.

سازندگان می‌توانند کد را با برنامه‌های مدل‌سازی هواپیمای خود ادغام کنند تا سناریوهای مختلف را اجرا کنند، عملکرد و کارایی را کمی کنند و نحوه رفتار جریان هوا را در داخل و اطراف وسیله نقلیه تفسیر کنند. این تفاسیر می‌توانند در رنگ‌های متنوعی که این رفتارها را نشان می‌دهند ارائه شوند.

  • ابزار پیش بینی نویز ناسا از کاربران صنعت تاکسی هوایی پشتیبانی می کند

    تصویر مدل سازی OVERFLOW از سازنده Wisk. اعتبار: Wisk

  • ابزار پیش بینی نویز ناسا از کاربران صنعت تاکسی هوایی پشتیبانی می کند

    تصویر مدل سازی OVERFLOW از سازنده Archer Aviation. اعتبار: Archer Aviation

اطلاعات بیشتر:
این برنامه کامپیوتری برای انتشار ایالات متحده از طریق وب سایت software.nasa.gov در دسترس صنعت است.

نقل قول: ابزار پیش‌بینی نویز ناسا از کاربران صنعت تاکسی هوایی پشتیبانی می‌کند (2024، 5 آوریل) بازیابی شده در 5 آوریل 2024 از https://techxplore.com/news/2024-04-nasa-noise-tool-users-air.html

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.



منبع

بخوان  کد کم می تواند ظرف چند ماه جایگزین کدگذاری "سنتی" شود