اتحاد استارتاپ‌های آمریکایی برای تحول خودروهای پرنده

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌نتاستارتاپ‌های Node Air و JetX در حال همکاری برای توسعه نوع جدیدی از وسایل نقلیه پروازی هستند که برترین فناوری‌های مربوطه را در خود می‌بینند.

شرکت Node Air به دلیل تخصص خود در سیستم‌های حمل و نقل ماژولار که قبلاً در وسایل نقلیه زمینی و قایق‌ها اعمال شده، شناخته شده است. این شرکت با گنجاندن این فناوری در هواپیمای جدید، هدف‌پذیری و کارایی را برای صنعت هوانوردی به ارمغان بیاورد دارد.

انتظار می‌رود این همکاری به نوع جدیدی از هواپیما تبدیل شود که نیازهای مختلف مانند حمل‌ونقل هوایی، آمبولانس هوایی، پرواز و حمل و نقل هوایی منطقه‌ای را برآورد کند.

انتهای پیام



منبع

هواپیماهای آینده با ماژولار به راحتی می‌توانند با تغییر نیازهای مسافر یا حمل بار سازگار شوند. به عنوان مثال برای پروازهای باری می‌توان هواپیما را به راحتی به کانتینر باری تبدیل کرد و برای پروازهای مسافربری به راحتی می‌توان هواپیما را بدون نیاز به تعویض کل هواپیما به مسافرت تبدیل کرد.

این همکاری، سیستم حمل و نقل ماژولار Node Air را با سیستم پیشرانش JetX متصل می‌کند.

تحقیقات می‌گویند، توسعه این هواپیمای جدید می‌تواند تاثیر بسزایی در حمل و نقل هوایی آینده داشته باشد.

هواپیمای ماژولار نسبتاً جدید است و هنوز به طور کامل در توضیح داده نشده است. یک هواپیمای ماژولار را می‌توان به راحتی به نیازهای خاص پرواز، پیکربندی کرد یا تغییر داد. این می‌توان شامل چیدمان صندلی‌ها، ظرفیت بار یا حتی شکل بدنه باشد.

همکاری Node Air و JetX پدیده‌های کاملاً جدید و انقلابی در صنعت هوانوردی خواهد بود، چرا که با ترکیب بهترین فناوری‌های هر دو شرکت، یعنی ماژولار بودن و پیشرانش‌برداری، هواپیماهای جدید قادر خواهند بود با نیازهای در حال تغییر سازگاری و در عین حال مرزهای باشند. عملکرد را جابجا کند.

بخوان  سامسونگ از حلقه هوشمند خود رونمایی کرد

از سوی دیگر، شرکت JetX به دلیل فناوری پیشرانش خود موسوم به Vector Thrust Propulsion معروف است. این پیشرانه از ترکیب موتورهای جت و موشک برای دستیابی به سرعت و قدرت مانور بی‌نظیر استفاده می‌کند. هدف این شرکت، ادغام این فناوری با هواپیماهای جدید و ارائه سطح عملکرد از صنعت هوانوردی است.

دو استارتاپ آمریکایی برای توسعه نوع جدیدی از وسیله نقلیه پروازی با هم متحد شده‌اند تا صنعت حمل و نقل هوایی را متحول کنند.

فناوری Vector Thrust Propulsion قابلیت افزایش سرعت و رانش هواپیما و همچنین قابلیت برخاستن و فرود عمودی را دارد. این می‌تواند راه را به روی سیستم حمل و نقل هوایی جدید مانند تاکسی‌های پرنده و حمل و نقل هوایی شهری باز کند.

هدف یک هواپیمای ماژولار این است که تا امکان همه کارها و سازگاری وجود داشته باشد و در عین حال هزینه‌های مربوط به نگهداری هواپیماهای تخصصی را نیز کاهش دهد.