احساسات بارد: حتی کارمندان خود گوگل هم رقیب ChatGPT خود را به سخره می گیرند

گوگل اخیراً از چت ربات Bard AI خود در محل خود رونمایی کرده است پخش زنده از رویداد پخش زنده پاریس، به امید اینکه رقیبی شایسته برای موتور جستجوی بینگ جدید مایکروسافت با ChatGPT ارائه کند.

من اخیراً در مورد آن بحث کردم ChatGPT قرار نبود Bing را نجات دهد از توسعه هوش مصنوعی گوگل (چون، می دانید، اینطور است بینگ) اما گوگل دقیقاً من را در اینجا پر از اعتماد نمی کند. بارد بر اساس چت ربات LaMDA گوگل، که مخفف Language Model for Developed Applications می باشد و در گذشته علت مشکلاتی برای گوگل بوده است.

این که مهندسان خود آنقدر مایلند بارد را مسخره کنند، که پروژه بزرگی برای این غول فناوری است، واقعاً برای گوگل نشانه خوبی نیست. ChatGPT در حال ارائه برخی است رقابت سختبنابراین، اگر گوگل امیدوار است در مسابقه تسلیحاتی هوش مصنوعی پیروز شود، باید اقدامات خود را انجام دهد.

مطابق با گزارشی از CNBC، کارمندان Google از انجمن میم داخلی شرکت MemeGen برای مسخره کردن بارد، کلیت ارائه و ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل استفاده می کنند. طبق گزارش‌ها، میم‌ها این رویداد را در میان چیزهای دیگر به‌عنوان «عجله‌آمیز، نادرست و نزدیک‌بین» توصیف می‌کنند.

احتیاط در مواجهه با فناوری‌های جدید ممکن است عاقلانه باشد، اما به نظر می‌رسد که گوگل هنوز هم ممکن است موفق شده باشد به اینجا بپرد – حداقل، به نظر می‌رسد تیم‌های داخلی آن چنین فکر می‌کنند. ظاهراً بارد می‌تواند از مدت زمان بیشتری در فر استفاده کند، و من فکر می‌کنم که توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی باید به همان اندازه که نیاز دارند زمان بگذارند تا این سیستم‌های پیچیده را برای عموم مردم آماده کنند. در غیر این صورت، خوب، عواقب آن می تواند فاجعه بار باشد…

بخوان  وجود ۱۸ عقرب در چمدان یک زن+ عکس



منبع

متأسفانه، همه چیز شروعی دشوار داشت. ارائه ربات بارد شامل یک خطای واقعی اصلی که توسط برنامه هوش مصنوعی انجام شده است، که تنها در مدت یک روز شاهد کاهش 100 میلیارد دلاری سهم گوگل بود. ما اشاره کردیم که این می تواند نشان دهنده این باشد که بارد به سادگی برای عرضه گسترده آماده نیست – و به نظر می رسد که کارمندان خود گوگل موافق هستند.