امید به درمان سرطان باهای مهندسی شده است

مطالعه منتشر شده در مجله Nature biotechnology توضیح داده است: انتقال باکتری‌های روده از جمله ای. کولی از دستگاه گوارش یکی از مکررهای جریان خون است. مرگ و میر مربوط به جریان خون ناشی از باکتری‌های روده‌ای مانند است. کولی ۱۵ تا ۲۰ درصد است. برای جلوگیری از احتمال وقوع، ممکن است قبل از درمان در معرض خطر تعداد کم نوتروفیل‌های خون، آنتی‌بیوتیک تجویز شود.

انتهای پیام



منبع

شرکت شرکت SNIPR BIOME برای رفع این نگرانی‌ها بر روی یک هدف هدفمند برای بین بردن کارکردهای مضر می‌سازند و در عین حال باید نیازهای موجود را به طور دقیق ذخیره کنند.

یک داروی جدید ویرایش شده با ژن، باکتری‌ها را هدف می‌دهد و امیدی برای درمان سرطان است.

این گروه پژوهشی از تحقیقات مهندسی شده برای توسعه این دارو استفاده کردند. وفاژها ویروسهایی هستند که به طور خاص به‌عنوان ویژگی‌ها هدف قرار می‌گیرند و رفتار می‌کنند.

بنابراین دارویی موسوم به SNIPR01 دارویی است که برای از بین بردن باکتری E. coli طراحی شده و در حال حاضر در مرحله آزمایشات بالینی است. این می‌تواند در آینده به بیماران داروی مبتلا به سرطانی (سرطان مرتبط با خون) شود.

پس از این مرحله، فاژها با استفاده از فناوری ویرایش ژن موسوم به CRISPR برای هدف قرار دادن ژنوم ای. کولی مهندسی شدند. در مجموع هشت فاژ مهندسی شده انتخاب شدند و ترکیبی از چهار مورد از این فاژها در برابر یکسان. کولی ماشینتر نشان داد.

SNIPR01 نامی است که به این گروه از چهار ترکیب داده شده است. این دارو با داروی مو داروی روی مدل‌ش آزمایش شد و نتایج نشان داد که ای. کولی کمتری در مدفوع وجود دارد و نسبت به این ترکیب‌های فاژی مقاوم نیست. نتایج نشان داد این روش می‌تواند از مقاومتی که مانع از آن شود.

بخوان  این برنامه به کارگران شرکت کننده در کالیفرنیا نشان می دهد که چه زمانی می توانند بیشترین درآمد را داشته باشند و درآمد آنها را تضمین می کند

ای. کولی مسئول بسیاری از بیماری‌های سرطانی است. همچنین کشف شده است که در برابر فلوروکینولونها؛ بیوتیک‌هایی که برای درمان چنین‌هایی استفاده می‌کنند، مقاومت می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، درمان آنتی بیوتیکی نشان داده است که باکتریهای مضر ما و سایر باکتریهای سالم را از بین میبرد. این کاهش باکتری‌های خوب ممکن است برای سلامتی که با بیماری‌هایی مانند سرطان مبارزه می‌کنند، آسیب ببینند. درمان‌های بیوتیکی ممکن است بر میکروبیوم تأثیر منفی داشته باشد و حتی ممکن است در برخی موارد به مقاومت ضدبیوتیکی تبدیل شود.

بر اساس این مطالعه، نزدیک به ۱۶۲ فاژی برای یافتن فاژهایی که قادر به آلوده کردن فاژی وسیعی از سویه‌های ای هستند. کولی مشتق شده از انسان، غربالگری شدند. این سویه‌ها از افرادی که در جریان خون یا مجاری مبتلا هستند و از افراد سالم به دست آمدند.

توسعه این دارو