اهدای مدال ناسا به همسر خالق شخصیت کارتونی اسنوپی

این سگ کارتونی به عنوان یک نماد خوش ایمن برای ایمنی در ناسا خدمت کرده است. از سال ۱۹۶۸ همه‌ی فضانوردن یک سنجاق نقره از اسنوپی را با خود به فضا می‌برند و زمانی که باز می‌گردند آن را به یکی از اعضای تیم خود می‌دهند که امنیت آنها را در طول فضای فضایی کمک کرده، هدیه می‌دهند.

انتهای پیام



منبع

اهدای مدال ناسا به همسر خالق شخصیت کارتونی اسنوپی

بیل نلسون، مدیر ناسا، مدال های عمومی استثنایی این آژانس فضایی را که یکی از بالاترین افتخارات آن است، به همسر شولز اهدا کرد. مدال‌های عمومی استثنایی ناسا به افراد اعطا می‌شود که در استفاده از دولت و مکان‌های خاص آن‌ها به ماموریت ناسا کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، همسر چارلز ام. شولز، خالق فقید انیمیشن «Peanuts»، به عنوان یک قهرمان بزرگ برای ناسا و الهام بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با فرستادن به عروسک اسنوپی به ماه معرفی شده است.

در طی بازدید از مقر ناسا در همان روز، شولز و ملیسا منتا، معاون اجرایی Peanuts Worldwide، اسنوپی سفارشی را به نلسون نشان داد که ماموریت بدون سرنشین آرتمیس ۱ در سال ۲۰۲۲ به فضا پرواز کرده بود. این عروسک لباس فضایی بر تن داشت.

نلسون میگوید: حمایت جنین به کمک کرد تا ارزش ناسا را ​​دریابند و به ناسا کمک می‌کند تا الهام‌بخش نسل از کاشفان و دانشمندان نسل آرتمیس باشد.

در سال ۲۰۱۸، شرکت رسانه‌ای Peanuts Worldwide توافقنامه با ناسا برای استفاده از کل گروه انیمیشن Peanuts توسط ناسا امضا کرد.

عروسک اسنوپی که در این ماموریت به عنوان «نشانگر گرانش صفر» حضور داشت، بیش از 50 سال پیش با ناسا آغاز کرده است.

بخوان  ایستگاه فضایی بین المللی برای دفع زباله‌ها روش جدیدی را در پیش گرفت

اهدای مدال ناسا به همسر خالق شخصیت کارتونی اسنوپی

اسنوپی در ماموریت آرتمیس ۱ اکنون به خانه نهایی خود در موزه شولز در بابانوئل روزا، کالیفرنیا برای نمایش می‌رود. جین شولز رئیس هیئت مدیره این موزه است. نسخه پشتیبان عروسک اسنوپی که مشابه عروسک اصلی است، اما یک کلاه ایمنی اضافی دارد، اکنون در مجتمع بازدیدکنندگان مرکز فضای کندی در فلوریدا به نمایش گذاشته شده است.

این جایزه در پاسخ به نقش جین شولز در گسترش میراث و چشم‌انداز همسر فقیدش با ایجاد مشارکت بین شرکت رسانه‌ای Peanuts Worldwide و ناسا، به وی اهدا شد.

جین شولز، همسر خالق کارتونی اسنوپی، مدال ناسا برای فرستادن عروسک اسنوپی به ماه را دریافت کرد.

نلسون که در مرکز هنرهای نمایشی کندی در ایالات متحده به عنوان بخشی از اجرای جشن «سیاره آبی ما» سخنرانی می‌کرد، گفت: اسنوپی به ناسا کمک کرد تا الهام بخش یک نسل در امکانات بی حد و حصر اکتشافات فضایی در دوران آپولو باشد. جین همراه با آرتمیس، به زنده نگه داشتن این روحیه کمک می‌کند.