اولین «دوچرخه پرنده» جهان وارد بازار شد

اولین «دوچرخه پرنده» جهان وارد بازار شد

در ژوئن 2022، AERWINS راه اندازی جهانی XTURISMO Limited Edition را در کنفرانس Top Marques Monaco در دسامبر اعلام کرد و عملکرد آن در نمایشگاه خودروی دیترویت آمریکا در سپتامبر نیز در سراسر جهان با استقبال خوبی روبرو شد، به گفته این برند، آنها هم اکنون در حال حاضر هستند. دریافت سفارشات از همه جای دنیا هستند.

اما یک موضوع برای افراد ناراحت کننده است چرا که طرفداران «جنگ ستارگان» و سایرینی که مشتاق از این وسیله استفاده می کنند، شنیده می شوند که این دوچرخه های پرنده در حال حاضر فقط در ژاپن در حال حاضر، دل شکسته خواهند شد. با این حال، به گفته سازندگان آن، این دوچرخه‌های پرنده که توسط بی‌بی‌سی سایت‌ها به عنوان یکی از «۱۹ داستان علمی شگفت‌انگیز سال ۲۰۲۲» شناخته می‌شود، می‌شود، می‌توان در نهایت برای کمک به عملیات نجات، امدادرسانی در بلایای طبیعی و بازرسی‌ساخت زیر موارد استفاده قرار گرفت. بگیرد.

این دوچرخه شباهتی به دوچرخه‌های سرعتی دارد که امپراتوری کهکشانی برای تعقیب لوک اسکای واکر (مارک همیل) و پرنسس لیا (کری فیشر) در جنگل‌های سیاره اندور در قسمت ششم فرنچایز، «بازگشت جدی» در سال ۱۹۸۳ استفاده می‌کند.

انتهای پیام



منبع

اولین «دوچرخه پرنده» جهان وارد بازار شد

خودرو پرنده هوایی لوکس«XTURISMO» که طول آن ۱۲ فوت (۳.۶ متر) با الهام از «جنگ ستارگان» و توسط شرکت هواپیماسازی «AERWINS» ساخته شده است.

اولین «دوچرخه پرنده» جهان که با الهام از جنگ استارگان ساخته شده است، با قیمت بیش از 500 هزار دلار وارد بازار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیویورک پست، چه چیزی اسم دوچرخه پرنده را تنها در کتاب‌ها و فیلم‌های علمی تاخیلی شنیده‌اید اما باید گفت این موضوع تخیلی اکنون تبدیل شده است. شیوه حمل و نقل که به عنوان پرواز با دوچرخه پرنده مطرح می شود، به تازگی منتشر می شود.

بخوان  روش جدید یادگیری ماشین الگوهای داده های آینده را برای بهینه سازی ذخیره سازی داده ها پیش بینی می کند

این وسیله نقلیه ۶۶۱ پوندی(۲۹۹.۸ کلوگرم) به گونه‌ای طراحی شده است که از دو روتور مرکزی بزرگ نیرو می‌گیرد که بر روی یک موتور کاوازاکی با سوخت گاز ۲۲۸ اسب بخار کار می‌کنند، جذب کند. این دوچرخه همچنین به یک باتری مجهز است که نیروی چهار فن را که در لبه‌های بیرونی وسیله قرار می‌دهد، تامین می‌کند.

اولین «دوچرخه پرنده» جهان وارد بازار شد

ویدیویی که در انتها مشاهده کردید، دوچرخه پرنده XTURISMO را تبلیغ می‌کند، در این ویدیوی این دوچرخه پرنده بر فراز دریاچه یاماناکا ژاپن در حال پرواز است. قیمت این وسیله به صورت آنلاین 555 هزار دلار است.

طبق گزارش‌ها، این دوچرخه که به عنوان «تجلی رویای تحرک هوایی» مطرح می‌شود، می‌تواند به سرعت‌هایی بین ۵۰ تا ۶۲ مایل در ساعت (۸۰ تا ۹۹ کیلومتر در ساعت) برسد. در توضیحاتی که شرکت سازنده درباره این وسیله مطرح کرده، آمده است: جان بخشیدن به داستان‌های علمی تخیلی؛ دنیایی را می‌بینید که در آن انسان‌ها بر آسمان‌ها سلطنت آزاد دارند. مطمئناً زندگی آزادتر خواهد بود. ایده های خود را در مورد حمل و نقل و انتقال دهید، جهان را متفاوت تجربه کنید. XTURISMO با در نظر گرفتن این موضوع ایجاد شده است. سفر در عرصه حمل و نقل آغاز شده است.

اولین «دوچرخه پرنده» جهان وارد بازار شد