اولین ردیاب پوشیدنی صدا که هشدار می‌دهد زیاد از صدای خود استفاده نکنید!

«ترزا برانکاچیو» (Theresa Brancaccio)، متخصص صدا در دانشگاه نورث‌وسترن و از محققان این پروژه گفت: برای مردم آسان است که فراموش کنند چقدر از صدای خود استفاده می‌کنند. خوانندگان قدیمی موسیقی کلاسیک، بیشتر مراقب صدای خود هستند، زیرا آنها این گونه زندگی کرده‌اند و یاد گرفته‌اند، اما برخی از مردم، به ویژه خوانندگانی که آموزش کمتری دیده‌اند یا افرادی مانند معلمان، معلمان و مربیان ورزشی به خاطر حرفه‌ای خود باید زیاد باشند. صحبت کنند، متوجه نمی شوند که چقدر به صدا فشار می آورند. ما می‌خواهیم به آنها بیشتر بدهیم تا از بروز آسیب جلوگیری کنیم.

راجرز گفت: این دستگاه از بلوتوث می‌کند؛ بنابراین می‌توان با هر دستگاهی که موتور لمسی تعبیه‌شده، ارتباط داشته باشد. بنابراین، شما باید از مچ‌بند استفاده نکنید، بلکه فقط می‌توانید یک ساعت هوشمند را برای باز کردن لمسی به کار ببرید.

این دستگاه لمسی از نظر اندازه و شکل مشابه ساعت مچی است، موتوری است که می‌تواند در الگوهای متفاوت و سطوح مختلف برای انتقال پیام‌های مختلف فعال شود. همچنین، کاربران می‌توانند بر روی یک نمایشگر گرافیکی در برنامه‌های نظارتی که اطلاعات را به دسته‌های گفتگو و آواز تقسیم می‌کند، بپردازند.

انتهای پیام



منبع

برانکاچیو گفت: چیزی که مردم را به دردسر می‌اندازد، زمانی رخ می‌دهد که روی هم انباشته می‌شوند. ممکن است تمرین کنند، درس بدهند، در طول بحثهای کلاسی صحبت کنند و در یک مهمان باید با صدای بلند صحبت کنند. سپس، سرماخوردگی یا بیماری هم به این ترکیب اضافه می‌شود. مردم نمی‌دانند چقدر سرفه می‌کنند یا گلوی خود را صاف می‌کنند. هر چه این رویدادها برای روزها تکرار می‌شوند، می‌توانند فشار زیادی را بر صدا وارد کنند.

برای اینکه زندگی خود را با صحبت کردن یا آواز خواندن می‌انند، شنیده می‌شود یک اتفاق دائمی و شنیده می‌شود. این وضعیت معمولاً اتفاق می‌افتد که از تارهای صوتی استفاده می‌شود، آنها را متورم می‌کند و باعث می‌شود که صدا خشن به نظر برسد و استقامت خود را از دست بدهد.

بخوان  پیدا نکردن حیات در مریخ احتمالاً به دلیل ناتوانی مریخ‌نوردها است

کاربران با کمک اپلیکیشن مرتبط با این دستگاه می‌توانند تبدیل‌های شخصی شخصی خود را تنظیم کنند. زمانی که آنها به این آستانه نزدیک می شوند، تلفن همراه، ساعت هوشمند یا دستگاه همراه آنها که روی مچ قرار دارد، بازخورد لمسی را به صورت یک هشدار می دهد. بدین ترتیب، آنها می‌توانند پیش از فشار آوردن بیش از اندازه به صدای خود، کمی به آن حفظ شوند.

این دستگاه نرم و منعطف، به اندازه یک تمبر پستی است و به راحتی به قسمت بالای سینه می‌چسبد تا لرزش‌های خفیف مرتبط با صحبت کردن و آواز خواندن را احساس کند. به‌دست‌آمده از طریق بلوتوث به تلفن همراه هوشمند یا تبلت کاربران ارسال می‌کنند تا آنها بتوانند فعالیت‌های صوتی خود را در طول روز تحت نظر داشته باشند و از صداها استفاده کنند. الگوریتم‌های ماشینی سفارشی‌سازی‌شده، تفاوت بین صحبت کردن و آواز خواندن را تشخیص می‌دهند و بررسی‌ها را قادر می‌سازند تا هر فعالیتی را به طور خاص دنبال کنند.

یک دستگاه پوشیدنی هوشمند توسط محققان آمریکایی، میزان استفاده از صدا را بررسی می‌کند و برای جلوگیری از آسیب احتمالی به تارهای صوتی، به او هشدار می‌دهد.

دستگاه‌های نظارت صوتی دیگری نیز وجود دارند اما از یقه‌های بزرگ، سیم‌های اتصال و تجهیزات حجیم استفاده می‌کنند. برخی از آنها نیز از میکروفون‌های می‌شوند برای ضبط صداهای قابل شنیدن استفاده می‌کنند که به نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از نوروساینس نیوز، پژوهشگران «دانشگاه نورث‌وسترن» (دانشگاه نورث‌وسترن)، اولین دستگاه پوشیدنی هوشمند را ابداع کرده‌اند که میزان استفاده از صدای خود را به طور مداوم می‌کند و پیش‌بینی می‌کند صدایی و آسیب احتمالی، به آنها هشدار می‌دهد.

بخوان  Windows 11 23H2 طبق گزارش‌ها دارای یک باگ ناخوشایند است که باعث کاهش سرعت بازی‌های رایانه شخصی می‌شود – اما یک راه حل وجود دارد

این پژوهش، در مجله «پناس» به چاپ رسید.

برانکاچیو گفت: این دستگاه‌ها برای نظارت مستمر در یک محیط واقعی کار نمی‌کنند. به جای پوشیدن تجهیزات دست‌وپاگیر و سیم‌دار، می‌توانم از این دستگاه‌های نرم‌افزار و پوشیدنی استفاده کنم. وقتی این دستگاه روشن می شود، من حتی متوجه آن نمی شوم. این دستگاه، سبک فوق‌العاده و کاربرد آن آسان است.

«جان راجرز» (جان راجرز)، یکی از پیشگامان حوزه بیوالکترونیک در دانشگاه نورث‌وسترن و سرپرست توسعه دستگاه گفت: این دستگاه، دامنه و فرکانس صحبت می‌کند و آواز خواندن را به طور دقیق می‌کند. این دو شاخص در تعیین فشار کلی که به تارهای صوتی وارد می‌شود، مهم‌ترین هستند. در مورد این شهرهای هم در یک لحظه معین و هم به مرور زمان، برای مدیریت الگوهای سالم استفاده از نیاز است.

«آرون جانسون»(Aaron Johnson)، استاد پزشکی گوش و حلق و بینی «دانشکده پزشکی گروسمن دانشگاه نیویورک»(NYU Grossman School of Medicine) و از پژوهشگران این پروژه گفت: بخش کلیدی صدادرمانی، کمک کردن به افراد در تغییر تغییر نحوه و میزان استفاده از صدای خود است. این دستگاه، پزشکان و پزشکان آنها را قادر می‌سازند تا الگوهای استفاده از صدا را درک کنند و برای کاهش صدا و افزایش سرعت بهبودی ناشی از اختلالات صوتی، میزان استفاده از صدا را تغییر دهند. تعمیم دادن روش‌ها و تمرین‌های صوتی از جلسات درمانی به زندگی روزمره، یکی از چالش‌برانگیزترین جنبه‌های صدادرمانی است و این دستگاه می‌تواند این روند را تا حدود زیادی بهبود بخشد.

این داده‌ها می‌توانند به عنوان یک آستانه شخصی برای عمل صوتی عمل کنند. زمانی که کاربر به آستانه شخصی خود نزدیک می‌شود یا از آن فراتر می‌رود، یک دستگاه لمسی به دستگاه پوشیدنی متصل می‌شود، برای هشدار دادن می‌لرزد.

بخوان  اروپا درباره تبلیغات در گوگل تحقیقاتی را آغاز کرد

صدای صوتی بر خوانندگان تأثیر منفی می‌گذارد و به ویژه، توانایی آنها را برای آواز خواندن واضح یا رعایت نت‌ها تغییر می‌دهد. در بهترین حالت، یک دوره کوتاه صوتی می‌تواند برنامه‌های خواننده را برای مدت کوتاهی مختل کند و در بدترین حالت، ممکن است باعث بروز آسیبی شود.

عدم وجود، یک مشکل اساسی است. از هر 13 سال آمریکایی، یک فرد صوتی را بیشتر تجربه کرده است اما مردم تا زمانی که صدا ایجاد نشده باشند، متوجه نمی شوند که از صدای خود بیش از اندازه استفاده کنند.

برای استفاده از این دستگاه، کاربر با استفاده از آن به جناغ سینه، زیر گردن می‌چسباند و دستگاه را با اپلیکیشن همراه همگام‌سازی می‌کند. گروه راجرز در حال حاضر در حال کار روی روشی برای شخصی سازی این برنامه هستند. اگر کاربران در هر لحظه احساس ناراحتی می‌کنند، دکمه‌ها را در اپلیکیشن فشار می‌دهند، بار صوتی آن زمان را به طور خودکار ثبت می‌کنند.

این دستگاه بیسیم و الگوری‌های همراه با باتری که اولین نمونه از خود است، می‌تواند برای خوانندگان حرفه‌ای، معلمان، سیاستمداران، مراکز، مربیان و هر کسی که برای برقراری ارتباط با یکدیگر کار می‌کند و به صدای خود متکی است، می‌تواند تماس بگیرد، شرایط را تغییر دهد. دهد. همچنین، این دستگاه پوشیدنی می‌تواند به پزشکی از راه دور کمک کند و به طور معمول به نظارت بر بیماران مبتلا به اختلالات صوتی در طول روند درمان بپردازد.