آمازون دستیار هوش مصنوعی جدیدی را آزمایش می کند تا به سوالات شما در حین خرید پاسخ دهد


طبق گزارش‌ها، آمازون در حال آزمایش یک دستیار هوش مصنوعی جدید در برنامه تلفن همراه خود است که می‌تواند به سوالات مشتریان در مورد محصولات خاص پاسخ دهد.

به نظر می رسد این ویژگی در ابتدا توسط شرکت تحقیقاتی تجارت الکترونیک کشف شده است نبض بازار. به گفته این شرکت، هوش مصنوعی را می توان در زیر “در جستجوی اطلاعات خاصی؟” بخش در صفحات محصول LLM (مدل زبان بزرگ) که این ویژگی را تقویت می کند به جزئیات لیست ارائه شده توسط شرکت ها و نظرات کاربران برای ایجاد پاسخ به سوالات متکی است. به عنوان مثال، می توانید بپرسید که آیا یک پیراهن تمرینی خاص برای دویدن مناسب است یا به خوبی روی افراد قد بلند می آید. Marketplace Pulse بیان می‌کند که هدف اصلی آن این است که مردم را از دردسر خواندن نظرات فردی با خلاصه کردن تمام اطلاعات موجود در یک بلوک مختصر از متن نجات دهد.

دستیار هوش مصنوعی آمازون

(اعتبار تصویر: Marketplace Pulse/Amazon)

از آنجایی که در مراحل اولیه است، دستیار هوش مصنوعی در کارهایی که می تواند انجام دهد محدود است. نمی‌توانید به آن دستور دهید که دو مورد را مقایسه کند یا «گزینه‌های جایگزین را بیابد». اگرچه نمی تواند محصولات خاصی را توصیه کند، چت ربات آمازون می تواند پیشنهادات نرمی ارائه دهد. در مثالی دیگر، MarketPlace Pulse از دستیار برنامه پرسید که آیا دوچرخه های الکترونیکی برای قرارهای عاشقانه خوب هستند یا خیر. هوش مصنوعی گفت “نه واقعا” و به جای آن خرید دوچرخه پشت سر هم را توصیه کرد.

ویژگی های عجیب و غریب و ناخواسته



منبع