اکنون می‌توانید همه ابزارهای جدید Microsoft 365 Copilot را امتحان کنید – اما فقط در صورت پرداخت

این شرکت در مورد جزئیات غافلگیر شده و بیشتر هزینه های مربوطه را خرج می کند بیانیه مطبوعاتی (در برگه جدید باز می شود) صحبت از ویژگی های جدید برای مشاهدات Copilot و AI در آن است شاخص روند کار 2023 (در برگه جدید باز می شود).

ویژگی های بیشتر Microsoft 365 Copilot

بازخوردها شامل پیام‌های مثبتی در مورد بهبود تجربیات جلسه و متداول شدن بیشتر تعاملات مکالمه‌ای و چند نوبتی در دفتر است.

به همین منظور، غول فناوری یک برنامه دسترسی زودهنگام فقط برای این ابزار را اعلام کرده است که علیرغم استفاده از آن به عنوان یک نمونه بزرگتر برای بازخورد کاربران، برای «موج اولیه 600 مشتری در سراسر جهان» مقداری پول هزینه خواهد داشت.



منبع

شاید خواندن درباره به‌روزرسانی‌های محصولی که هنوز به صورت عمومی منتشر نشده است کمی عجیب به نظر برسد، اما ویژگی اصلی این بار Semantic Index است، «نقشه‌ای پیچیده از داده‌های کاربر و شرکت شما» که به Copilot زمینه بیشتری برای ساختن می‌دهد. بهتر است مدارکی را که به دنبال آن هستید بیابید.

بخوان  اندازه گیری سطح استرس با کمک تتوی الکترونیکی

این شرکت نوشت: «شاخص معنایی برای Copilot برای دریافت پاسخ‌های مرتبط و کاربردی به درخواست‌های مایکروسافت 365 Copilot بسیار مهم است. “و نتایج جستجوی سازمانی را برای مشتریان E3 و E5 افزایش می دهد – چه از Copilot استفاده کنند یا نه.”

به دنبال مارس 2023 اعلامیه Microsoft 365 Copilot، یک دستیار هوش مصنوعی برای آن ابزار بهره وری، مایکروسافت می داند که شما می خواهید وارد شوید و هزینه آن را می پردازید، حتی اگر آماده نباشد.

ما قبلاً ویژگی های برنامه ریزی شده جدید Copilot را پوشش داده ایم ویوا (که اکنون روسای شما پیام های صمیمانه، شخصی و خاطره انگیز رسانه های اجتماعی را برای آنها می نویسند) و حلقه (جمع بندی اسناد، زیرا هیچ کس دوست ندارد برای کسی بخواند).

جارد اسپاتارو از مایکروسافت خاطرنشان کرد: «همانطور که Copilot را به مشتریان بیشتری می‌آوریم، همچنان به این نوع بازخورد برای اصلاح Copilot و کمک به راهنمایی کاربران در هنگام انطباق با این روش جدید کار، تکیه می‌کنیم.»