اگر می‌خواهید به مرگبار بودن مصنوعی پی ببرید، تسلا بخرید!

به گزارش گزارش و به نقل از فیوچریسم، وزنیاک در یک مصاحبه تلویزیونی به سیان‌ان گفت: اگر می‌خواهم مطالعه‌ای در مورد اشتباه مصنوعی پیش از برود داشته باشم، ادعاهای زیادی مطرح می‌شود و از هر فرصتی برای کشتن شما استفاده می‌شود، یک تسلا بگیرید.

در حالی که مقایسه‌ی گفتگو با چت‌بات‌های هوش‌مصنوعی با خطرات خودروهای خودران ممکن است نادرست به نظر برسد اما بنیان‌گذار اپل به نکته‌ای اشاره می‌کند که به نظر می‌رسد سپردن فرمان کنترل به تسلا با استفاده از این فناوری، خطر جدی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام



منبع

او در آن زمان به گلاور گفت: این خیلی خطرناک است! و دستکم صد بار برای ما اتفاق افتاده است، زیرا ما زیاد رانندگی می کنیم.

به‌طوری‌که برای خرید از برانگیز تسلا و وعده‌های مکر ماسک، وسایل نقلیه این شرکت در سال ۲۰۲۳ به طور کامل خودران رانندگی می‌کنند و از راننده‌های می‌خواهند که جاده را تماشا کنند و هر زمانی که باید کنترل شود را به دست نمی‌آورند.

وزنیاک سال گذشته در مصاحبه‌های با استفن «استیو-او» گلوور موارد مربوط به «ترمز فانتوم» است که در هنگام رانندگی با مدل S تسلا او را آذر می‌داد، یادآور شد و گفت که این فناوری هنگام رانندگی بین ایالتی سرعتش را به میزان قابل توجهی می‌دهد. توجهی کاهش داد.

سال گذشته اخبار مبنی بر اینکه وزارت دادگستری نیز در حال بررسی بیش از ۱۲ مورد مرتبط با فناوری خودران است، منتشر شد. برخی از این تصادفات باعث مرگ سرنشینان شده است.

وزنیاک با این استدلال که این نرم افزار می‌تواند سرنشین را بکشد، افزود: من واقعاً به فناوری خودران اعتقاد داشتم اما این فناوری در حال حاضر حتی به احتمال نزدیک هم نیست.

بخوان  Google Translate اکنون تفاوت بین باس و بیس را درک خواهد کرد

ماسک در سال ۲۰۱۳ وزنیاک را متقاعد کرد که مدل S را بخرد. در آن زمان، ماسک به او گفت که این خودرو تا پایان سال ۲۰۱۶ در سراسر کشور به طور خودران در حال حرکت خواهد بود.

اداره ملی بانک‌های ترافیکی بزرگراه‌های ایالات متحده آمریکا در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد که در تحقیق درباره یک شرکت سازنده خودروهای برقی در مجموعه‌ای از تصادفات که در آنها خودروهای حمل‌ونقل با خودروهای خدمات اضطراری برخورد کرده‌اند، تحقیق می‌کند.

وزنیاک مدت‌هاست که سخت‌افزار خودران تسلا بوده و استدلال می‌کند که بسیار از ادعاهای تسری فاصله دارد.

استیو وزنیاک(Steve Wozniak)، یکی از بنیانگذاران شرکت اپل، سخنرانی تندی در مورد شرکت خودروسازی تسلا کرده است. وزنیاک در یک مصاحبه جدید گفته است که شرکت ایلان ماسک برای ارائه فناوری خودران، این خودروها را برای رانندگی فوق‌العاده نایمن می‌کند.

اظهارات وزنیاک تا حدی حقیقت دارد. ما طی سال‌ها شاهد حوادث مرگبارهای متعددی بوده‌ایم که قابلیت خودران تسلا در آن دخیل بوده است.