اگر نمی‌توانید رژیم و ورزش را دنبال کنید، خوب بخوابید!

سپس نتایج این مطالعه با نتایج حاصل از شرکت‌کنندگانی که خواب کافی داشتند و مورد تجزیه و تحلیل قرار نگرفتند. در طول دوره مطالعه، ۷۹ درصد از شرکت کنندگان در جلسات گروهی برای شش ماه اول شرکت کردند، اما در دوره شش ماهه بعدی به میزان ۶۲ درصد کاهش یافت.

نتایج یک مطالعه نشان می‌دهد که داشتن حداقل هفت ساعت خواب شبانه به افراد می‌کند تا به برنامه کاهش وزن و ورزش خود پایبند باشند.

تجزیه و تحلیل و تحلیل نشان داد شرکت‌کنندگانی که به اندازه کافی می‌خوابیدند، به احتمال زیاد برنامه پایبند بودند. آنها همچنین بهتر به شرکت در جلسات گروهی، رعایت رژیم غذایی و رسیدن به فعالیت بدنی خود می پردازند. هیچ اطلاعاتی در مورد میزان کاهش وزن هر دو گروه توسط محققان ارائه نشد.

به این ترتیب پایبندی به این برنامه در هر دو گروه به مرور زمان کاهش یافت، اما بهتر می‌خوابند، کمتر غذا می‌خورند و بیشتر ورزش می‌کنند.

اساتید دانشگاه «پیتسبرگ» ۱۲۵ فرد میانسالی که وزن زن بودند و دارای اضافه یا چاق بودند و در یک برنامه تناسب اندام یک‌سال شرکت کردند که مورد بررسی قرار گرفتند. شرکت کنندگان وظیفه دارند از یک رژیم غذایی با مصرف محدود پیروی و ورزش روزانه خود را افزایش دهند.

همه شرکت‌ها در برنامه کاهش وزن ثبت‌نام کردند و اطلاعاتی در مورد خواب و پایبندی به برنامه در ابتدا، در ماه ششم و ۱۲ پس از برنامه ارائه کردند.

دکتر «کریستوفر کلاین» متخصص خواب در دانشگاه پیتسبرگ می‌گوید: بررسی بر داشتن خواب خوب – هفت تا نه ساعت در شب با یک زمان بیدار شدن همراه با سر حال بودن و هوشیاری در طول روز – ممکن است یک رفتار مهم که به افراد باشد. کمک کند فعالیت و تغییر رژیم خود را دنبال کنند. نتایج این مطالعه نشان داد که سلامت خواب بهتر با توجه به وزن و بدن در میان شرکت‌کنندگان در یک برنامه کاهش وزن یک‌ساله مرتبط است.

بخوان  ابداع ماده‌ای نرم که با تابش نور صاف می‌شود

مرکز کنترل و بیماری از بیماری(CDC) می‌گوید که همه بزرگان باید هفت ساعت در شب بخوابند اما می‌دهند که از هر سه نفر یک نفر به این سطح نمی‌رسد. فقط سه شب خواب کم باعث کاهش سلامت روانی و جسمی می شود و باعث کاهش، خلق و خو و حتی مشکلاتی می شود.

در این مطالعه، 9 نفر از هر 10 شرکت کننده زن بودند و BMI همگی آنها بین 27 تا 44 بود که همین امر آنها را در دسته‌های افراد دارای وزن و چاق می‌دادند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، مهمترین دانشگاه «پیتسبرگ» اخیراً ۱۲۵ فرد میانسال را که از رژیم غذایی پیروی می‌کردند، مورد بررسی قرار گرفت. دریافتند که خواب بهتری دارند به این برنامه‌ها بیشتر پایبند بودند.

انتهای پیام



منبع

شرکت پرسشنامه را پر کردند و به هر عامل(ثبات، رضایت، هوشیاری، زمان بندی، کارایی(زمان در رختخواب در حالی که واقعاً خوابیده‌اید) و مدت زمان خواب) عدد یک برای «خوب» یا صفر برای «ضعیف» امتیاز. داده شد. شرکت‌های دریافتی خود را با وارد کردن میزان مصرف خود در یک برنامه تلفن همراه ردیابی و فعالیت بدنی با استفاده از شتاب‌سنج که روی مچ قرار می‌گیرند، دریافت می‌کنند. این اندازه گیری ها نیز در طرح ابتدایی و در شش ماه و ۱۲ ماه پس از اجرای برنامه انجام شد.

حتی شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد که حتی هفت ساعت نخوابیدن در شب باعث می‌شود فرد بیشتر پرخوری کند و بیشتر هوس تنقلات چرب، نمکی و شیرین کند.

بخوان  تولید آب در ماه ممکن شد