این ویژگی تفرقه‌انگیز تیم‌های مایکروسافت به زوم می‌آید

ویژگی “اصیل و سرگرم کننده” در پاشنه ها نسبتاً داغ است تیم های مایکروسافت افزودن مشابه، اگرچه آواتارهای بهتری به نظر می رسند برای کاربران در برنامه دسترسی فنی در اکتبر 2022، که به نوبه خود یادآور مواردی است که در اتاق های کاری Horizon Meta مشاهده می شود. متاورس محل کار.

چرا؟

در حالی که ممکن است کاربران این سرویس که ترجیح می دهند دوربین خود را خاموش نگه دارند ممکن است آواتارها را حد وسط مناسبی بیابند، دیگرانی که نسبت به مفهوم «سرگرمی در محل کار» دوسوگراتر هستند ممکن است با مشکل مواجه شوند.

با این حال، نوآوری‌های مربوط به تماس ویدیویی می‌تواند مشکلات بسیار خطرناک‌تری نسبت به فیلترهای شرم‌آور ایجاد کند. مانند TechRadar Pro در نوامبر 2022 گزارش شد، زوم در رویداد سالانه Zoomtopia اعلام کرد که این برنامه به زودی برای همه مدل‌های جدید تسلا عرضه می‌شود.

آواتار برای زوم تنها یکی از چهار ویژگی بود که اخیرا توسط این شرکت معرفی شده است. پیروی از تیم های پریمیوم، اکنون الگوهای تنظیم قابل تنظیم برای جلسات را بر اساس اندازه و موقعیت ارائه می دهد، از جمله جلسات بزرگ و کلاس های درس، تا تنظیم جلسات را آسان تر کند.

زوم در پست خود ادعا می‌کند که آواتارها به افراد کمک می‌کنند تا در حال حاضر و درگیر به نظر برسند، به آن‌ها اجازه می‌دهند «به صورت پویاتر» ارائه کنند و «فعالیت‌های سرگرم‌کننده» را در محل کار هیبریدی.

در دسامبر 2022، TechRadar Pro گزارش داد که Google Meet در نظر گرفته است سه فیلتر چهره عجیب و غریب پس از افشای فیلترهای مشابه توسط زوم در مارس همان سال، آماده مصرف انسانی است.

بخوان  سردرد و گرفتن علائم ضربه های مغزی خفیف

به نظر می‌رسد یافتن راه‌هایی برای دردناک‌تر کردن جلسات، اولویت اصلی برای بزرگ‌ترین شرکت‌ها باشد ابزار همکاری ارائه دهندگان خارج وجود دارد.

به عنوان بخشی از مجموعه فیلتر آن، خدمات ویدئو کنفرانس Zoom آواتارهای مجازی را به صورت بتا در سراسر جهان راه اندازی کرده است.

مکالمات رشته ای، یکی از اجزای اصلی Slack (و اکنون نیز چت گوگل) هم اکنون در کنار ارائه ویژگی پرسش و پاسخ، که قبلاً برای وبینارها رزرو شده بود، برای همه جلسات، در صورت فعال شدن توسط سرپرست، در دسترس هستند.



منبع

اعلام می کند (در برگه جدید باز می شود) ویژگی جدید در وبلاگ خود، Zoom گفت که آواتارها جلسات را «انعطاف‌پذیرتر و سرگرم‌کننده‌تر» می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهند «نمایش» [their] “شما مجازی””.