باگ کندی SSD ویندوز 11 ماه هاست که وجود دارد – و مردم خسته شده اند

نیازی به گفتن نیست، کسانی که در آن قایق خاص هستند، چندان راضی نیستند، و از مایکروسافت که روی ویژگی‌های جدید کار می‌کند گلایه می‌کنند – و از افرادی مانند DirectStorage برای افزایش سرعت بازی‌های رایانه‌ای و سرعت بارگیری SSD تمجید می‌کنند – در حالی که ظاهراً در طول یک دوره، نقصی مانند این را برطرف نکرده‌اند. الان ماه ها

این همچنین شامل به‌روزرسانی پیش‌نمایش ژوئن (اختیاری) است که فردا (11 ژوئیه) به‌روزرسانی یک هفته ای جولای تبدیل می‌شود، و بنابراین به احتمال زیاد این مشکل را به همراه خواهد داشت.

در اینجا یک نمونه از یک کاربر آسیب دیده در اینجا آمده است Reddit: “بله، من فقط پس از نصب آپدیت Moment 2 با این مشکل مواجه شدم [March update] قبل از Moment 2 همه چیز سریع و پاسخگو بود. تا به امروز هیچ یک از وصله ها این باگ را برای من برطرف نکرده است. مایکروسافت باید قبل از انتشار ویژگی‌های جدید، باگ‌های شکستن بازی را برطرف کند.»

مایکروسافت مطمئناً می تواند بهتر عمل کند، اگر نه در ارائه راه حلی برای مشکلی که به نظر می رسد در این مرحله کاملاً واضح است، حداقل در اطلاع رسانی به همه ما از آنچه در حال رخ دادن است، مطلع شود. در حال حاضر ما حتی نمی دانیم که آیا این موضوع در لیست اولویت های مورد بررسی قرار دارد یا خیر، چه رسد به اینکه حل شود.

ما باید با آخرین گزارش Windows موافق باشیم، زیرا قطعاً متوجه شده‌ایم که در یادداشت‌های هر پچ منتشر شده در Reddit، یک شکایت SSD در جایی وجود دارد. یا شخص جدیدی که با این مشکل مواجه شده است، یا افرادی که می پرسند که آیا کاهش سرعت gremlin برای افراد دیگر برطرف شده است، همانطور که برای آنها برطرف نشده است. همیشه پاسخ منفی است، اینطور نیست.

بخوان  سفیدترین رنگ جهان قابل استفاده در خودروها و هواپیماها شد!

اگر بخواهیم حدس بزنیم، مشکل کند شدن درایو ممکن است به چندین مشکل مرتبط باشد – شاید به همین دلیل است که افراد جدید ظاهراً خود را تحت تأثیر قرار می دهند – و این مشکلی است که مایکروسافت باید آن را حل کند. با این حال، خوب است که یک به‌روزرسانی در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی برای مقابله با این اتفاق می‌افتد دریافت کنید، و امیدواریم که به زودی شاهد آن باشیم.

ویندوز 11 همچنان برای برخی از کاربران مشکل دارد که به موجب آن سرعت SSD آنها به طور جدی کاهش می یابد، و هنوز مشخص نیست که مایکروسافت ممکن است در مورد این مشکل چه کاری انجام دهد.

از آن زمان، پس از هر به‌روزرسانی انباشته برای ویندوز 11، از جمله به‌روزرسانی ماه ژوئن، افرادی از عملکرد ضعیف حتی بهترین SSD‌ها شکایت داشتند.

در همین حال، تنها راه حل شما در صورت بروز مشکل، حذف به‌روزرسانی است که باعث شده SSD با مشکلات عملکردی مواجه شود. اما مطمئناً، این شما را بدون آخرین اصلاحات امنیتی می‌گذارد، که در نهایت اگر بدشانس شوید، می‌تواند مشکل بزرگ‌تری باشد.



منبع

با آخرین به‌روزرسانی پیش‌نمایش ماه ژوئن (همانطور که گفته شد، به‌روزرسانی ماه جولای خواهد بود)، شکایت دیگری مانند این: «اوه، پس واقعاً یک اشکال ذخیره‌سازی در جریان است؟ SSD NVME من در حال حاضر سرعت نوشتن متوالی 1200 مگابایت بر ثانیه دارد، باید تا 4400 مگابایت بر ثانیه باشد. سرعت خواندن عادی است.”


تجزیه و تحلیل: مایکروسافت، بیایید در اینجا ارتباط برقرار کنیم

جدیدترین ویندوز جریان مداوم گزارش‌های مربوط به کاهش سرعت SSD را که برای اولین بار در مارس 2023 آغاز شد (با به‌روزرسانی KB5023778) برجسته می‌کند.

بخوان  نجات یک مرد با کمک حیوان خانگی اش + تصاویر