با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

فناوری بر تمامی بخش‌های زندگی بشر تأثیر گذاشته و اکنون به نظر می‌رسد تحول در صنعت آشپزی و مواد غذایی آغاز می‌شود. واقعیت مجازی و افزوده بر صنعت اثر می‌گذارد و امکانات نامحدودی برای نوآوری در این زمینه وجود دارد و باید آینده‌ی آشپزی را با کمک این فناوری‌ها ببینیم.

در زندگی واقعی، این نوع آموزش ها به بروز برخی از حوادث می شود. اما در شرایط افزوده و مجازی، کارآموزان بدون هیچ گونه خطری به خود یا دیگری، با دستگاه‌ها کار می‌کنند. چنین برنامه های آموزشی به افراد این امکان را می دهند که مهارت های آشپزی خود را در خانه بهبود می بخشند.

چنین‌هایی هنوز مراحل اولیه خود را طی می‌کنند، اما امید می‌رود که به زودی برنامه‌ای با استفاده از موارد افزوده، وعده‌های غذایی سالم و مغذی را برای ارائه تهیه کنیم.

آشپزی برای سلامت روان

یک مطالعه منتشر شده در مجله بین‌المللی تغذیه‌ای و فعالیت بدنی نشان می‌دهد که برای تخمین مقدار کافی از غذا استفاده می‌شود. با استفاده از اپلیکیشنی به نام ServAR، شرکت‌ها وعده‌های غذایی درست را انتخاب می‌کنند و از بیش از حد بشقاب جلوگیری می‌کنند.یک مطالعه منتشر شده در مجله بین‌المللی تغذیه‌ای و فعالیت بدنی نشان می‌دهد که برای تخمین مقدار کافی از غذا استفاده می‌شود.

فراهم شدن دوره آموزشی ایمن برای سرآشپزها و کارکنان رستوران

این پیشرفت نکات مثبت زیادی دارد. این فناوری می‌تواند به مشارکت بیشتر جوانان در آشپزی کمک کند. اما این اطلاعات مهم وجود دارد که این فناوری به یک راه آسان برای آشپزی تبدیل شود و نسل بعدی برای تحقیقات و درک آن جستجوی نکنند.

اما آیا می‌تواند به مشتری‌ها کمک کند؟

سفارشی سازی

افزونه به رستوران‌ها نیز کمک می‌کند

انتهای پیام



منبع

به همین دلیل، کوینیکان انتظار دارد که محصولات غذایی و نوشیدنی تا سال ۲۰۴۰ بسیار بیشتر درگیر سلامت روان باشند. او برندهایی را پیش‌بینی می‌کند که ابزار ضد استرس را در هنگام آشپزی می‌دهند. او میگوید که این جریان در حال حاضر آغاز شده است.

به گزارش ایسنا؛ آشپزخانه‌های آینده‌نگرانه را تصور کنید، به احتمال زیاد اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد یک ربات آشپز است. رباتی که در حالت ایده آل، تمام غذاهای شما را آماده می کند و بدون دردسر آنها را سرو می کند. بازوی رباتیک آشپزخانه یکی از پیش‌بینی‌های آخرین گزارش شرکت تحقیقاتی بازار جهانی مینتل(Mintel) است که به روش آشپزی در سال ۲۰۴۰ می‌پردازد.

بخوان  دستگاهی که از هوای آب تولید می کند!

واقعیت مجازی فرصتی برای آموزش کارمندان است. کارمند حتی از آغاز اولین روز کاری خود می‌تواند با کمک این فناوری در همه موارد درون منو اطلاعات کسب کند و بنابراین با دقت و سرعت بیشتری در رستوران بپردازد.

ک‌های واقعیت افزوده، عین واقعیت مجازی و بازی‌های آشپزی در جهان‌های مجازی، آینده‌ی آشپزی را رقم خواهند زد. ویژگی‌ها، عینک‌های واقعیت افزودن جایگاه ویژه‌ای در حوزه فناوری فناوری. اما تا سال 2040، آنها ممکن است یک لوازم جانبی حیاتی برای پخت و پز باشند. مینتل پیش‌بینی می‌کند که به طور خاص جوانان از مواردی به عنوان ابزاری برای هدایت فرآیند پخت و پز استفاده خواهند کرد.

پاسخ بله است. آگهی‌های تبلیغاتی به طور معمول از مواد غذایی نزدیک به مواد غذایی ارائه می‌شوند که در اندازه و بافت غذا به درستی قابل مشاهده نیستند. با استفاده از فناوری‌های هوشمند، می‌توان پیش از تصمیم گیری، تصویر واضح و صحیح از محصول غذایی به دست بیاورند.

مشتری را به منبع مواد غذایی وصل کنید

با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

برای مثال یک مشتری می‌تواند منوی غذا را در صفحه‌ی واقعیت مجازی باز کند و غذای مورد نظر را از زوایای مختلف به صورت سه ‌بعدی تماشا کند بدون آن که نیاز باشد تصویر غذاها در منو از زوایای مختلف قرار گیرد.

وقتی صحبت از مواد اولیه با کیفیت و ایمنی غذایی می‌شود دیگر شعارهای تبلیغاتی برای جلب اعتماد مردم به درستی می‌شود. شرکت‌های مواد غذایی می‌توانند فیلم‌هایی را از مزارع و مراکز تولید خود ضبط کنند و آن‌ها را به اشتراک بگذارند، اما اگر افراد خود را به صورت مجازی ایجاد کنند، شرکت‌های مختلف را وارد می‌کنند و از نزدیک تک‌تک مراحل تولید می‌کنند که نگاه کنند بی‌شک اثر خواهد داشت.

تولیدکنندگان مواد غذایی نیز از این فناوری سود خواهند برد

دنیای بازی‌های رایانه‌های بسیار پرطرفدار است و صنعت غذا و نوشیدنی به‌طور فزاینده‌ای در این زمینه نقش می‌کند. تعداد بازیهای آشپزی یا حتی رستورانهای مجازی رو به رشد است. کوینیکان خود را می شناسند که برندهای زیادی از غذاها و نوشیدنی های راه را به بازی ها باز کرده اند، و این حوزه است که در آینده رشد خواهد کرد.

اکثر مردم با هر رژیم غذایی که می‌توانند از دستور العمل‌های ساده استفاده کنند و غذاهای معمولی را تهیه کنند و امتحان کنند، همیشه چالش‌های جدید برانگیز بوده است. اینجاست که افزوده به کمک ما می‌آید. امکان افزوده و مجازی ممکن است به کاهش تفاوت‌های فرهنگی و پذیرش غذاهای جدید کمک کند. با استفاده از روش آماده کردن یک غذا در محیطی هولوگرافیک و درک اینکه مواد تشکیل دهنده آن چه هستند، چگونه می‌شوند و مردم محلی چگونه مصرف می‌کنند، می‌توانند بیشتر به امتحان کردن غذای‌های جدید بپردازند.

بخوان  با به‌روزرسانی Wondershare Filmora 12 آزادی خلاقیت را افزایش دهید

تنها کاربرانی که می‌توانند از این فناوری برای بهبود پخت و پز استفاده کنند، بلکه شرکت‌های تولیدکننده مواد غذایی نیز می‌توانند از مجازی بودن برای تبلیغ محصولات خود و افزایش مصرف مصرف‌کنندگان استفاده کنند.

جلوگیری از پرخوری با کمک افزونه

برخی از علاقه‌مندان علاقه‌مندند که بدانند رستوران‌های اولیه از کجا تهیه می‌شود. این امکان را فراهم می‌کند که در محیط‌هایی که مواد اولیه در آن‌ها تولید می‌شود یا از آنها دیدن کنید، استفاده کنید. و از کیفیت مواد اطمینان حاصل کنید.

شرکت‌هایی وجود دارند که این اقدام جسورانه را انجام داده و فیلمی ۳۶۰ درجه از محل تولید محصولات را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

چالش‌های همیشگی امتحان کردن غذای جدید با افزودن حل می‌شود

با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

فناوری به آسان‌تر شدن انسان کمک زیادی کرده است و می‌تواند زندگی را تغییر دهد و به واقعیت تبدیل کند.

با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

غذاهای قومیتی

جدا از رقابت‌ها، واقعیت مجازی برای انتخاب یک رستوران می‌تواند مفید باشد. چه چیزی بهتر از آن که می توانید پیش از انتخاب رستوران محیط آن را در فضای مجازی مشاهده کنید.

با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

شاید در منو غذاهای به خصوصی وجود داشته باشد که افراد زیادی با آنها آشنایی ندارند. این فرصت‌ها را می‌افزایند که در مورد این غذای جدید اطلاعات کارآمدی ارائه می‌دهند و آن‌ها را متقاعد می‌کنند که این غذا را امتحان کنند.

آشپزی در دنیای بازیهای رایانه ای

تا سال ۲۰۴۰، این موضوع پا به دنیای غذاهای واقعی خواهد گذاشت. کوینیکان تصور می‌کند که ما شاهد بازی‌هایی باشیم که توسط برندهای غذا و نوشیدنی حمایت می‌شوند و در آن شرکت‌ها برای ساخت محصولات مجازی در دنیای واقعی مبارزه می‌کنند. او می‌گوید این برای تعداد فزاینده‌های جوانانی که دوست دارند با دوستان خود آشپزی کنند، جذاب خواهد بود.

با این وجود مین تل می‌گوید که هزینه‌های بالای بازوی رباتیک به این معناست که این دستگاه‌ها به جریان اصلی در عرصه آشپزی رباتیک تبدیل می‌شوند. علاوه بر این، کاربران قرار است بیشتر درگیر تهیه غذای خود شوند، نه کمتر. بنابراین، تلمین باور دارد که عینک‌های واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و بازی‌های آشپزی در جهان‌های مجازی، آینده‌ی آشپزی را رقم خواهند زد. پیش‌ از بررسی برخی از بهترین‌های پیش‌بینی‌ها برای آشپزی در سال 2040 باید به این نکته توجه کرد که در فضای مجازی افزوده می‌شود که در دنیای واقعی دنیای واقعی واقعیت‌ها وجود دارد. واقعی رخ می دهد.

بخوان  زیست‌شناسی کوانتومی می‌تواند ما را در مورد زندگی تغییر دهد

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید آن را انتخاب کنید، این است که می‌توانید غذای خود را پس از افزودن یا حذف یک ماده غذایی به ویژه مشاهده کنید.

تجهیزات مخصوص پخت غذا را بدون ساعت‌ها آموزش نمی‌توان به خوبی مورد استفاده قرار داد و در این مورد، کارآمد خواهد بود. برای مثال، یک واقعیت مجازی در حال حاضر به باریستاها نشان می دهد که چگونه از دستگاه اسپرسوساز استفاده می کنند. اما این برنامه هنوز در مراحل اولیه است. تجهیزات مخصوص پخت غذا را بدون ساعت‌ها آموزش نمی‌توان به خوبی مورد استفاده قرار داد و در این مورد، کارآمد خواهد بود.

با افزودن آسان‌تر از همیشه آشپزی کنید

ارائه و ارائه غذا با کمک کمک افزونه روش خلاقانه‌ها در اختیار رستوران‌دارها برای مشتریانی که قرار می‌دهند.

دستورالعمل های گام به گام آشپزی با کمک جایگزینی برای دستور العمل های کلاسیک و کتاب های آشپزی خواهد شد. مجازی‌سازی با فیلم‌های ۳۶۰ درجه‌ی امتحان کردن دستور پخت‌های جدید توسط ما را تغییر خواهد داد. برای مثال دستورپخت یک غذا که به شکل یک مدل سه‌بُعدی امکان دست‌کاری در مواد اولیه و تهیه غذا را فراهم می‌کند تا فرد آموزش ببیند که چگونه یک غذا را آماده کند. آشپزی با واقعیت مجازی و افزودن افراد بیشتر به پخت غذا می‌کند بدون اینکه نگران خراب شدن غذا و هدر رفتن مواد غذایی غذایی باشید.

از تجهیزات پیچیده و پیشرفته برای ساخت غذا نیاز به آموزش بسیاری دارد. از دستگاه‌های اسپرسوساز با فناوری پیشرفته که قادر به ارائه قهوه‌های بی‌نقص هستند تا تجهیزات پیشرفته آشپزخانه در رستوران‌ها گرفته شده‌اند.

این فناوری دیگر نیز خواهد داشت. موارد افزوده می‌توانند فرآیند پخت و پز را ضبط کنند و نتیجه نهایی را ثبت کنند و کاربر می‌تواند به راحتی آنها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

علاوه بر سلامت روان ترمز می‌توان به تناسب اندام نیز کمک کند.

آیشا کوینیکان(Ayisha Koyenikan)، معاون غذا و نوشیدنی در مینتل می‌گوید: آرامش روانی یک تعیین کننده برای نسل زد(Z) است. نسل زد به عنوان اولین نسل اجتماعی شناخته می شود که از جوانی با دسترسی به اینترنت و فناوری دیجیتال قابل حمل رشد کرده، اعضای نسل زد، «بومی دیجیتال» لقب گرفته اند.

چه تاثیری بر آینده‌ی آشپزی خواهد گذاشت؟