برنامه جدید پی پال به لطف Honey به شما کمک می کند تخفیف ها را پیدا کنید

پی پال در حال راه اندازی یک برنامه پاداش جدید برای کمک به مردم برای یافتن معاملات در اینترنت و صرفه جویی در هزینه با خرید شرکت Honey است.

راه اندازی PayPal Rewards در زمان بسیار جالبی اتفاق می افتد، و نه به دلیل فصل تعطیلات. به نظر می‌رسد که وقتی صحبت از آینده فناوری پرداخت آنلاین می‌شود، این شرکت نوشته‌های روی دیوار را می‌بیند: ارائه معاملات و تخفیف‌ها به مشتریان شما. اپل این را نیز دید: چه زمانی برنامه Pay خود را احیا کرد، این شامل یک ویژگی Pay Later است که به مردم گزینه جدیدی برای خرید می دهد. به جای پرداخت کامل برای چیزی، می‌توانید از Pay Later برای ایجاد یک طرح پرداختی استفاده کنید که بودجه مناسب‌تری دارد.

اگر به دنبال جایگزینی برای پی پال هستید، توصیه می کنیم آن را بررسی کنید لیست برنامه های انتقال پول TechRadar برای سال 2022، که اخیرا به روز شده است.



منبع

Honey یک افزونه مرورگر است که اینترنت را به دنبال معاملات، کدهای تبلیغاتی، یا کوپن‌ها برای خرده‌فروشان آنلاین (و یک حامی کانال محبوب YouTube) جستجو می‌کند. پی پال توسعه دهنده پشت Honey را خرید (در برگه جدید باز می شود) در اوایل سال 2020 بود، اما تا به امروز واقعاً کار زیادی با آن انجام نداده بود. در حال حاضر با به درستی به نام پاداش های پی پال (در برگه جدید باز می شود)، جنبه های عسل به عنوان پایه ای برای برنامه جدید عمل خواهد کرد. این شرکت بیان می کند که انگیزه خود در پشت پاداش های پی پال این است که به مردم کمک کند «در قیمت های بالا حرکت کنند [as we head] به فصل خرید تعطیلات.»

بخوان  تنبیه عجیب کارمندان توسط کارفرمای شرکت + فیلم

تخفیف و جوایز