واتس اپ ویرایش مخاطبین را در داخل برنامه قرار می دهد و زمان آن فرا رسیده است

اگر علاقه مند به بررسی مجدد لیست مخاطبین هستید، می توانید آن را نصب کنید نسخه بتا واتس اپ (در برگه جدید باز می شود) از فروشگاه Google Play در هر زمان. توجه داشته باشید که به‌روزرسانی به‌صورت موجی منتشر می‌شود، بنابراین ممکن است در ابتدا آن را مانند مورد ما دریافت نکنید. تمام شرکت‌کنندگان مشتاق می‌توانند اگر طراحی مجدد را دریافت نکردند این است که منتظر بمانند تا این ویژگی در روزهای آینده به دستگاهشان برسد.

آینده واتس اپ

در حالی که ما شما را داریم، حتماً فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده در اندروید برای سال 2023.



منبع

ممکن است تعجب کنید: “آیا این قبلا وجود ندارد؟ به نظر می رسد یک چیز کاملاً اساسی باشد.» به نوعی انجام می دهد، اما یکسان نیست. در حال حاضر، اگر سعی کنید مخاطبین خود را ویرایش کنید، واتس اپ شما را به لیست مخاطبین بومی گوشی شما هدایت می کند. به گزارش WABetaInfo (در برگه جدید باز می شود)، افرادی که واتس اپ نسخه بتای 2.23.8.2، 8.4، 8.5 یا 8.6 را دارند، اکنون باید هنگام ویرایش یا افزودن مخاطبین، رابط کاربری متفاوتی ببینند که سبک برنامه را بیشتر منعکس می کند. وقتی فردی را اضافه می کنید، اطلاعات او فوراً در لیست مخاطبین دستگاه یا حساب Google ذخیره می شود. هر کدام که موجود است