برنامه OG تبلیغات اینستاگرام را حذف می کند و شما را به اصول اولیه باز می گرداند

گروهی از توسعه دهندگان که از وضعیت فعلی برنامه خسته شده اند، تصمیم گرفتند نسخه ای از اینستاگرام ایجاد کنند که همه تبلیغات را حذف می کند و به افراد امکان می دهد فیدهای سفارشی ایجاد کنند.

خوشبختانه راه حلی در راه است. بر اساس حساب توییتر رسمی توسعه دهنده (در برگه جدید باز می شود)، برنامه هایی وجود دارد که به طور کامل[revamp]… جریان ورود به سیستم که باید 90 درصد مشکلات را برطرف کند [users] روبرو هستند.» ویژگی های جدید نیز در افق است. تیم پشت برنامه OG در حال کار بر روی فیدهای مشترک، “به اشتراک گذاری فیدهای سفارشی با دوستان” و توانایی دانلود استوری اینستاگرام است.

به روز رسانی 9-29-2022: به نظر می رسد متا با برنامه OG روبرو شده است. نماینده توسعه دهنده، Un1feed، با ما تماس گرفت و ادعا کرد که تک تک افراد تیم حساب های شخصی فیس بوک و اینستاگرام خود را برای همیشه توسط متا ممنوع کرده اند. آنها اصرار دارند که هیچ یک از حساب های فیس بوک آنها به این برنامه مرتبط نبوده است، اما حساب های اینستاگرام آنها مطمئناً مرتبط بوده است.

در زمان نوشتن این مقاله، برنامه OG فقط به صورت رسمی است در فروشگاه Google Play موجود است (در برگه جدید باز می شود). اگر به Apple App Store بروید، تنها چیزی که به دست می آورید یک صفحه وب است که بی پایان بارگذاری می شود. با این حال، می‌توانید به برنامه TestFlight بپیوندید تا نسخه بتا برنامه OG را امتحان کنید. دستورالعمل نحوه عضویت می تواند باشد در وب سایت توسعه دهنده یافت می شود (در برگه جدید باز می شود).

بخوان  وعده اپل برای رفع اشکال دوربین‌ جدیدترین گوشی خود

ویژگی ها و تجربه دست اول

مایه شرمساری است که نتوانستیم وارد سیستم شویم زیرا برنامه OG واقعا جالب به نظر می رسد. اینستاگرام بدون تبلیغات به تنهایی عالی به نظر می رسد. هر چیز دیگری یک امتیاز اضافه است.

این سوال باقی می ماند که آیا متا برنامه OG را خواهد کشت. و پاسخ به آن “شاید” است. با توجه به برجسته افشاکننده صنعت الساندرو پالوزی (در برگه جدید باز می شود)، برنامه OG “بدون اجازه از API خصوصی اینستاگرام استفاده می کند.” API (یا رابط برنامه کاربردی) بخشی از نرم افزار است که به آن اجازه می دهد با برنامه های دیگر ارتباط برقرار کند. Paluzzi ادعا می کند که به دلیل عدم وجود مجوز، OG App چندان در فروشگاه های آنلاین دوام نخواهد آورد، که می تواند ناپدید شدن ناگهانی از فروشگاه App اپل را توضیح دهد. چیزی مشابه زمانی اتفاق افتاد گوگل YouTube Vanced را حذف کرد (RIP) که یک برنامه رسمی نبود.

به گفته توسعه دهندگان، هدف از ابزارها و فیلترها این است که به کاربران اجازه دهند حساب های اینستاگرام خود را تنظیم کنند.

و در وب سایت رسمی، توسعه دهندگان به پروژه بعدی خود اشاره می کنند: برنامه ای که چندین فید رسانه های اجتماعی (مانند اینستاگرام و توییتر) را در یک برنامه ترکیب می کند. ما با تیم تماس گرفتیم تا بپرسیم چه زمانی مردم می توانند انتظار همه این تغییرات و برنامه آینده را داشته باشند. در صورت شنیدن این خبر به روز می شود.

حذف احتمالی

می‌توانید فیدهای جدیدی ایجاد کنید که فقط حاوی محتوای منابع مختلف مانند دوستان، سایت‌های خبری یا صفحات ورزشی باشد. کاربران می‌توانند حلقه‌ها و صفحه کاوش را با فیلترها غیرفعال کنند. همچنین می‌توان به‌روزرسانی‌های فید را برای ۲۴ ساعت کامل غیرفعال کرد. و همانطور که قبلا ذکر شد، برنامه OG همه تبلیغات را از فید شما حذف می کند تا شما چیزی جز محتوایی که می خواهید ببینید نداشته باشید.

بخوان  OpenAI می گوید ChatGPT در حال "تنبل تر" شدن است، اما راه حلی در راه است

مردم اخیراً از اینستاگرام بسیار ناراضی بوده اند. این پلتفرم تلاش زیادی کرده است تا بیشتر شبیه تیک-توک باشد خشم از داریل باکستر خود TechRadar. به علاوه، اینستاگرام اغلب تغییراتی ایجاد می کند که اساسی ترین عملکرد آن را بدتر می کند. اگر برنامه OG زنده بماند، مطمئناً طرفداران زیادی در میان کاربران محروم اینستاگرام پیدا خواهد کرد.

توسعه‌دهنده تا آنجا پیش می‌رود که ادعا می‌کند متا اقدامات فوق‌العاده‌ای برای سرکوب و سانسور انجام می‌دهد. [them]”. برنامه OG هنوز در فروشگاه Google Play موجود است و در فروشگاه App Apple در دسترس نیست. آنها همچنین توضیح اپل را در مورد اینکه چرا OG را خارج کرده است با ما در میان گذاشتند و اظهار داشتند که این برنامه دسترسی غیرمجاز به سرویس اینستاگرام دارد و حقوق متا در این پلتفرم را نقض کرده است.





منبع

در حالی که ایده اینستاگرام بدون تبلیغات ما را هیجان زده می کند، تجربه استفاده از آن تا حدودی کمتر از رضایت بخش بود.

اول از همه، ورود به حساب اینستاگرام شما پیچیده است. پس از راه اندازی برنامه، باید با استفاده از شماره تلفن یا حساب Google متصل به آن، به پروفایل اینستاگرام خود متصل شوید. پس از اتصال، باید برای بار دوم با استفاده از اعتبار ورود به اینستاگرام خود وارد شوید. ما همه این کارها را انجام دادیم تا با یک پیغام خطایی مبنی بر اینکه چند دقیقه دیگر دوباره امتحان کنید مواجه شدیم. خطا ممکن است از آخرین به روز رسانی باشد، اما برنامه ما را مجبور کرد این را دانلود کنیم بنابراین ما گیر کردیم.

بخوان  ساعتی که ساعت را نشان نمی‌دهد!

نامیده می شود برنامه OG (در برگه جدید باز می شود) و اینستاگرام را به اصول اولیه باز می گرداند. این یک پلتفرم رسانه اجتماعی دیگر نیست و شما هنوز بسیاری از ویژگی‌های مشابه مانند Stories و صفحه کاوش را دارید. اما اکنون، به لطف مجموعه ای از ابزارها و فیلترها، بر روی محتوایی که در فید اینستاگرام خود می بینید، کنترل دارید. در گزارش اخیر (در برگه جدید باز می شود)، توسعه دهندگان گفتند که می خواهند “با این برنامه کاربران و نه تبلیغ کنندگان را در اولویت قرار دهند.”