به‌روزرسانی‌های ویندوز 365 به زودی می‌توانند بسیار کمتر مختل شوند

این شرکت می گوید که “پنجره های نگهداری” جدید با هدف ایجاد کمترین اختلال ممکن است، امیدواریم یکی از رایج ترین شکایات کاربران ویندوز 365 در همه جا حل شود.

به روز رسانی ویندوز 365

مایکروسافت در حال حاضر تا حدودی در حال به روز رسانی است و اخیراً پایان خط تولید ویندوز 7 و 8 خود را اعلام کرده است. سیستم عامل های قدیمی دریافت به روز رسانی های امنیتی مایکروسافت را از 10 ژانویه 2023 متوقف کردند و به پایان عمر رسمی آنها پایان دادند.



منبع

مایکروسافت می‌گوید، برنامه‌ریزی‌شده در نقاط تکراری منظم، «فعالیت‌های تعمیر و نگهداری عمومی» را با این امید که «کمترین اختلال را برای کاربر نهایی ایجاد کند» پوشش خواهند داد.

نصب آخرین به‌روزرسانی‌های ویندوز 365 و رفع مشکلات دیگر به لطف ابزار جدیدی که مایکروسافت به زودی ارائه می‌کند، امیدواریم برای همه کمتر مختل شود.

در مدخل خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)، پنجره های تعمیر و نگهداری جدید به گونه ای توصیف می شوند که هم عملکردهای خرابی و هم خدمات را پوشش می دهند.

این خبر اندکی پس از آن منتشر شد که مایکروسافت از Microsoft Office 365 Government Secret Cloud نیز رونمایی کرد (در برگه جدید باز می شود)، امن ترین محیطی است که تاکنون برای ابزار همکاری پرچمدار این شرکت وجود دارد. این به ویژه انواع ایمن از سرویس گیرندگان ایمیل Exchange و Outlook و همچنین مجموعه نرم افزار Office خود را ارائه می دهد و سطحی از امنیت و انطباق با ابزارهای بهره وری خود را که برای استفاده دولتی مناسب است به ارمغان می آورد.

بخوان  گوگل درایو در حال دستیابی به تغییرات بزرگی است – با یک امتیاز برای کاربران آیفون

این باید به معنای کاهش سرعت یا نصب به‌روزرسانی‌های غیرمنتظره یا آزاردهنده دستگاه در زمان‌های اوج مصرف باشد، زیرا این سرویس متوجه می‌شود که شما بیشتر از چه زمانی از ویندوز 365 استفاده می‌کنید و کار خود را در این زمینه انجام می‌دهد.

این سرویس هنوز به عنوان “در حال توسعه” در حال حاضر توصیف می شود، به این معنی که کاربران ممکن است برای مدتی آن را تجربه نکنند. در نقشه راه آن آمده است که این سرویس قرار است تا ژوئن 2023 به طور کلی در دسترس باشد و کاربران ویندوز 365 در سراسر جهان بتوانند آن را تجربه کنند.

این شرکت فاش کرده است که در حال کار بر روی افزودن تنظیمات جدید است که به این معنی است که به‌روزرسانی‌های ویندوز 365 یا سایر رفع‌های پس‌زمینه کامپیوتر شما را وقتی که در وسط یک کار مهم هستید، ربوده یا راه‌اندازی مجدد نمی‌کنند.