بینگ چت به تازگی بر روی صفحه کلید تلفن اندرویدی شما قرار گرفت – در اینجا نحوه دریافت آن آورده شده است

اما جذابیت اصلی تون فوق الذکر است که مسلماً بسیار جالب است. هنگامی که متنی را از طریق Tone اجرا می کنید، چهار بازنویسی مختلف بر اساس صداهای خاص ارائه می دهد: حرفه ای، گاه به گاه، مودبانه و پست اجتماعی. هر دو حرفه ای و مودب بسیار شبیه به هم هستند زیرا متن های دارای بار احساسی را می گیرند و آنها را کاهش می دهند. گاه به گاه، همانطور که از نام آن پیداست، به متن نگرش راحت تری می بخشد، به علاوه اغلب پیام ها را با صدا زدن طرف مقابل “رفیق” شروع می کند. با ارسال اجتماعی، پیام‌ها اساساً به توییت‌هایی تبدیل می‌شوند که با هشتگ‌ها و ایموجی‌ها در پایین قرار دارند.

خوشبختانه، ما توانستیم ویژگی Bing SwiftKey را به دست بیاوریم، بنابراین تصمیم گرفتیم آن را برای تست درایو ببریم.

تنظیم لحن مناسب

Tone محدودیت کوچکی دارد زیرا قبل از اینکه SwiftKey چیزی را بازنویسی کند، متن باید بین سه تا 200 کاراکتر باشد. همچنین از کار با فحاشی امتناع می ورزد، پس آن را تمیز نگه دارید.

برای کسانی که بی خبرند، SwiftKey (در برگه جدید باز می شود) یک صفحه کلید مجازی برای دستگاه های تلفن همراه است که می تواند سبک نوشتاری شما را یاد بگیرد تا تصحیح خودکار و پیش بینی های متنی دقیق تری ارائه دهد. این ادغام جدید دسترسی مستقیم به چت ربات بینگ را با قابلیت اضافه می کند یک “سبک گفتگو” را انتخاب کنید (در برگه جدید باز می شود)، دقیقاً مانند نسخه مرورگر. با این حال، یک ویژگی انحصاری Tone وجود دارد که آنچه را که وارد کرده‌اید تجزیه و تحلیل می‌کند و سپس متن شما را برای مطابقت با صدای خاصی بازنویسی می‌کند.

بخوان  مشاهده شفق‌های قرمز نادر در شمال آمریکا و اروپا





منبع

هوش مصنوعی مولد همچنان به کنترل پلتفرم های مایکروسافت ادامه می دهد زیرا این غول فناوری اخیراً آن را اضافه کرده است بینگ مجهز به ChatGPT به برنامه بتای SwiftKey برای اندروید.

می‌توانید Bing را در SwiftKey امتحان کنید دانلود برنامه بتا (در برگه جدید باز می شود) از فروشگاه Google Play با این حال، این احتمال وجود دارد که در دسترس شما نباشد. پدرام رضایی (در برگه جدید باز می شود)که مدیر ارشد فناوری مایکروسافت در بخش موبایل و تجارت آن است، در توییتر گفت که این به‌روزرسانی به آرامی برای کاربران عرضه می‌شود. اگر به‌روزرسانی در نسخه بتای SwiftKey شما وجود ندارد، بعداً دوباره بررسی کنید.

پس از نصب برنامه، باید اعلان های روی صفحه را دنبال کنید تا SwiftKey را فعال کنید. دسترسی به Bing درست بالای صفحه کلید قرار دارد و می تواند یکی از سه کار را انجام دهد. علاوه بر ربات چت، یک عملکرد جستجوی داخلی وجود دارد که در آن می‌توانید عبارت جستجو را از طریق پست وب یا تصویر جستجو کنید.

بخوان  من هدست‌های واقعیت مجازی را برای امرار معاش بررسی می‌کنم، و هرگز معامله‌ای بهتر از Oculus Quest 2 ندیده‌ام