تغییرات نوار وظیفه ویندوز 11 ما را امیدوار می کند که مایکروسافت در مسیر درستی قرار دارد

مورد اول در نسخه پیش‌نمایش جدید (بیلد 23440) با کانال Dev (دومین راه اولیه آزمایش برای ویندوز 11، قبل از کانال Canary) دیده می‌شود.



منبع

Windows Latest ادعا می‌کند که علاوه بر این، مایکروسافت به صورت داخلی در حال آزمایش نشان دادن برچسب‌ها در کنار نمادهای برنامه در نوار وظیفه است، به‌عنوان مثال، عنوان صفحه وب در حال حاضر فعال در Chrome (یا عنوان سندی که روی آن کار می‌کنید در Word) . هنگام اجرای چندین برنامه، این به تشخیص اینکه کدام نمونه کدام است کمک می کند.


تجزیه و تحلیل: کم و بیش به هم ریختگی – اما انتخاب بیشتر، و این نکته اصلی است

در بیلد 23440 امکان حذف نمایش تاریخ و زمان از سینی سیستم در سمت راست نوار وظیفه معرفی شده است. این گزینه به سادگی با کلیک راست روی ساعت قابل دسترسی است (و ممکن است به یاد داشته باشید، این ویژگی قبلاً در بیلدهای آزمایشی ویندوز 11 پنهان شده بود).

مجدداً، نکته این است که مایکروسافت در هر صورت گزینه‌هایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، و همیشه خوب است که در کتاب ما یک انتخاب داشته باشیم تا بتوانیم رابط را آنطور که می‌خواهید تنظیم کنید – با درهم‌تنیدگی کمتر (اینقدر طولانی، ساعت سینی سیستم) یا در واقع بیشتر. «به هم ریختگی» (که بازگشت هرگز ترکیب و برچسب ها مسلماً نشان دهنده آن است). هر آنچه که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد (و در این مورد، ما “به هم ریختگی” را از هر دو جنبه ترجیح می دهیم).

بخوان  سامسونگ شارژر‌ و کابل‌ USB را از بسته‌بندی گوشی‌های خود حذف کرد

خوب، در حالی که برخی از مردم داشتن یک ساعت برای نگاه کردن به آن در گوشه دسکتاپ – از جمله خودمان – مفید می دانند، ممکن است دیگران به آن نیاز نداشته باشند، و ممکن است ترجیح دهند که کمی از سینی سیستم را اشغال نکنند ( که انجام می دهد). سپس می‌توان از آن فضای آزاد شده برای نمایش نمادهای دیگر استفاده کرد (به جای قرار دادن آنها در منوی سرریز سینی سیستم).

در مورد توانایی سفارشی کردن سینی سیستم در نوار وظیفه و حذف نمایش زمان و تاریخ، که در همین دسته قرار می گیرد. شاید تعجب کنید که چرا ساعت را از سینی بردارید؟

ما خوشحالیم که ظاهراً گزینه «هرگز ترکیب نشود» همچنان در کارت‌ها وجود دارد، و همچنین برچسب‌ها، که اساساً در مورد بازگرداندن نوار وظیفه ویندوز 11 به ویندوز 10 است. یا، مهم‌تر، دادن حق انتخاب به مردم در صورت تمایل این کار را انجام دهند.

مایکروسافت در حال ایجاد تغییراتی برای نوار وظیفه ویندوز 11 است که یکی از آنها در آزمایش ظاهر می شود و یک حرکت احتمالی دیگر فاش شده است.