توسعه دهنده DaVinci Resolve هزینه های ذخیره سازی شبکه را کاهش می دهد

در همین حال، Cloud Store Mini قابل حمل با ظرفیت ذخیره سازی 8 ترابایت و چهار فلش کارت داخلی M.2 (در برگه جدید باز می شود) در یک RAID (در برگه جدید باز می شود) پیکربندی حافظه 0، هدف تولید تلویزیون است. قیمت آن از 2995 دلار به 2355 دلار (تقریباً 1965 پوند / 3490 دلار استرالیا) کاهش یافته است.

توسعه دهنده پشت سر حل و فصل داوینچی (در برگه جدید باز می شود)، یکی از بهترین نرم افزار ویرایش فیلم (در برگه جدید باز می شود) در بازار، بازیابی زنجیره‌های تامین و قطعات ذخیره‌سازی فلش سریع‌تر ارزان‌تر را به عنوان کاهش قیمت تا 7000 دلار در مدل‌های رده بالاتر ذکر کرد.

یک راه حل ابری خلاقانه

Blackmagic Design می‌گوید: «قیمت‌های جدید به مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن فضای ذخیره‌سازی شبکه با کارایی بالا برای هر کسی که می‌خواهد فایل‌های رسانه‌ای بزرگ را در عرض چند دقیقه در سطح جهانی توزیع کند، کمک می‌کند.

مجموعه Blackmagic Cloud Store شامل سه مدل است: Cloud Store خط اصلی در کنار Mini و Pod – و این دو مدل قبلی هستند که تخفیف های بزرگ را می بینند.

دستگاه‌های Blackmagic Cloud Store با هدف متخصصان فیلم و تلویزیون مانند ویرایشگرهای ویدیو، رنگ‌نویسان، مهندسان صدا و هنرمندان VFX، به چندین کاربر امکان می‌دهند فایل‌های رسانه‌ای را به‌سرعت به اشتراک بگذارند – به گفته شرکت، “اندازه فیلم سینمایی هالیوود” – برای ویرایش، کار VFX و موارد دیگر. فرآیندهای پس از تولید



منبع

Blackmagic Cloud Store در خانه‌های تولیدی قرار دارد که به ظرفیت فایل‌های تجاری و عملیاتی، در کنار فضای ذخیره‌سازی رسانه نیاز دارند. این دستگاه در مدل های 20 ترابایتی، 80 ترابایتی و 320 ترابایتی عرضه می شود که هر کدام مجهز به M.2 NVMe هستند. SSD (در برگه جدید باز می شود) در پیکربندی حافظه فلش RAID 5. به گفته این شرکت، “هسته حافظه داخلی آنقدر سریع است که می تواند پورت های اترنت 10G را به حداکثر سرعت تئوری اشباع کند.”

مدل 20 ترابایتی از 9,595 دلار به 7,595 دلار (تقریباً 6,335 پوند / 11,250 دلار استرالیا) کاهش یافته است و فروشگاه ابری 80 ترابایتی به قیمت 22,995 دلار (تقریباً 19,195 پوند / 34,065 دلار استرالیا) حرکت می کند.

Blackmagic Design کاهش قیمت عمده ای را در محدوده خود اعلام کرده است ذخیره سازی شبکه (در برگه جدید باز می شود) راه حل ها

این حافظه شبکه که روی macOS و Windows اجرا می‌شود، فایل‌های بزرگ را همگام‌سازی می‌کند – و شامل 12K فایل‌های سینمای دیجیتال Blackmagic RAW – با دو مورد از بهترین فضای ذخیره‌سازی ابری (در برگه جدید باز می شود) خدمات خارج از کشور: درایو گوگل (در برگه جدید باز می شود) و دراپ باکس (در برگه جدید باز می شود). اگرچه سایر ارائه دهندگان پشتیبانی نمی شوند. در حرکت به سمت دستگاه‌های مقاوم در آینده، کاربران می‌توانند قابلیت‌های ذخیره‌سازی را گسترش داده و با انتشار کارت‌های بزرگ‌تر M.2 ارتقاء دهند. این راه‌اندازی همچنین دارای هیچ اشتراک یا مجوزی نیست و کاربران دستگاه فیزیکی را به طور کامل خریداری می‌کنند.

بخوان  آیا Windows 11 Copilot AI تاکنون شما را ناامید کرده است؟ هوش مصنوعی به زودی می تواند سوپرشارژ شود