تیم های مایکروسافت سرانجام این ابزار حیاتی کسب و کار را برای کمک به نجات کسب و کار شما اضافه می کند

قرارها، کلاس‌ها یا رویدادهایی را که در تیم‌های مایکروسافت میزبانی می‌شوند، با درخواست پرداخت در طول جلسه واقعی ذکر می‌کند.

به نظر می رسد این خبر تیم های مایکروسافت را از رقبای خود در فضای تماس تصویری متمایز می کند و به نظر می رسد اولین گزینه ای باشد که به شرکت کنندگان اجازه می دهد مستقیماً در یک جلسه پرداخت کنند.

مایکروسافت حتی می‌گوید که مشتریان می‌توانند «فقط با چند کلیک» پرداخت کنند، به این معنی که پرداخت‌های آنلاین و فاکتورهای پیچیده به زودی به گذشته تبدیل می‌شوند.

جلسات پاپ‌آوت تیم‌های مایکروسافت

این سرویس که هنوز به عنوان “در حال توسعه” در نقشه راه ذکر شده است، در حال حاضر فقط برای مشاغل ثبت شده در ایالات متحده و کانادا در دسترس خواهد بود.

اگر مایکروسافت توانسته باشد برخی از این مراحل را دور بزند، تیمز می‌تواند رقبای خود را ربوده و به طور بالقوه بازار پردرآمد SMB را تصاحب کند.



منبع

کاربران برای دریافت پرداخت خود باید با یک سرویس شخص ثالث ارتباط برقرار کنند، اگرچه مایکروسافت هنوز هیچ شریک یا ارائه دهنده پرداخت خاصی را نام نبرده است.

پلتفرم کنفرانس ویدیویی پرداخت‌ها را ادغام می‌کند زیرا به نظر می‌رسد با اجازه دادن به آن‌ها برای درخواست پرداخت در طول جلسه تیم‌ها برای کسب‌وکارها در همه جا مفیدتر باشد.