تیم های مایکروسافت سرانجام در حال رفع این ناراحتی گوش شکن هستند

با این حال، اغلب زمانی که چند نفر در یک اتاق به یک جلسه می‌پیوندند، یک حلقه بازخورد ایجاد می‌شود که باعث پژواک می‌شود، که در بیشتر موارد به سرعت به زوزه تبدیل می‌شود – مایکروسافت این نویز را به زمانی تشبیه می‌کند که یک نوازنده میکروفون را خیلی نزدیک به بلندگو نگه می‌دارد. .

زوزه های تیم ها

یکی از آزاردهنده ترین (و کمی دردناک ترین) بخش های پیوستن به تماس تیم های مایکروسافت به زودی با یک به روز رسانی جدید برطرف می شود.

به‌روزرسانی‌های جدید نتیجه استفاده از یک مدل یادگیری ماشین آموزش‌دیده بر روی 30000 ساعت نمونه گفتار هستند و شامل لغو اکو، تنظیم بهتر صدا در محیط‌های ضعیف صوتی و امکان صحبت و شنیدن همزمان بدون وقفه به کاربران می‌شود.



منبع

خوشبختانه، این به‌روزرسانی در حال حاضر به‌عنوان در حال توسعه فهرست شده است، با تاریخ در دسترس بودن عمومی پیش‌بینی‌شده مارس 2023، بنابراین کاربران نباید برای لذت بردن زیاد منتظر بمانند.

این خبر به دنبال تعدادی به‌روزرسانی اخیر است که عمدتاً با هدف بهبود کیفیت صدا در تماس‌های Microsoft Teams با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی انجام می‌شود.

مایکروسافت می‌گوید که به‌روزرسانی باید به این معنا باشد که اگر چندین کاربر در لپ‌تاپ‌ها از یک مکان ملحق شوند، با کاربر به اشتراک می‌گذارد که دستگاه تیم دیگری در مجاورت آنها شناسایی شده و قبلاً با صدا به جلسه فعلی ملحق شده است.

خوشبختانه، راه حل جدیدی برای کاربران تیم مایکروسافت در راه است. در ورود خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)“تشخیص زوزه فراصوت” جدید توضیح می دهد که چگونه هدف آن جلوگیری از این نویز برای کاربران ویندوز و مک در سراسر جهان است.

بخوان  تاثیر عجیب و غریب مغز بر فعالیت های عصبی

اگر کاربری قبلاً با صدای خود به آن ملحق شده باشد، تیم‌های مایکروسافت به‌طور خودکار میکروفون و بلندگوهای هر فرد جدیدی را که به تماس ملحق می‌شود، بی‌صدا می‌کند و امیدواریم به بازخورد زوزه‌آمیز و فریاد پایان دهد.

سرویس کنفرانس ویدیویی یک انتخاب محبوب برای بسیاری از شرکت‌ها است، به این معنی که تماس‌هایی با تعداد زیادی شرکت‌کننده که همزمان به آن می‌پیوندند، و از یک مکان (مانند اتاق جلسه) یک اتفاق رایج است.